Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe hos os?..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du købe hos os, hvis vi kunne dække dit behov?

 http://929349.shop09.dandomain.dk/shop/frontpage.html

 Venligst kom med konstruktiv ris/ros. Siden bliver smidt op på et domæne om ca. en uge (bellcon.eu).

Målgruppen er alle steder hvor man tager imod pengesedler indenfor hele EU (Butikker, veksel-kontorer m.m.). 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker som om den henvender sig til private personer.  Jeg kan ikke komme på nogle private der skulle have brug for at tjekke valuta. Prøv evt. med tilbud på større ordre.
Jeg tror du har fat i den rigtige ende når du laver det hele på engelsk. Prøv måske også at sikre at kunderne føler sig trygge ved at få varen sendt fra Danmark.

Derudover virker det som en god og enkel webshop løsning.

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine observationer. Jeg vil give dig ret i, at det virker som om siden henvender sig til private, hvilket den selvfølgelig ikke gør. Vil overveje hvordan jeg kan gøre det mere tydeligt, at det er en B-2-B e-handel. Man finder nemlig først ud af det lige nu, når man skal afgive en ordre, hvor "momsnummeret" er et "required field" - man kan ikke afgive en ordre uden at skrive et momsnummer

Mht. sproget, er den ved at blive oversat til både tysk og fransk i skrivende stund. Med tiden, hvis siden bliver en succes, vil vi lave yderligere sprogversioner f.eks. spansk og italiensk.

Tusind tak for kritikken. Jeg er gået i tænkeboks mht. tydeliggørelse af, at det er en B-2-B webshop :-) Hvis andre har gjort sig flere observationer, eller har forslag til, hvordan jeg gør det tydeligt for brugerne, at vi handler med B-2-B, vil jeg meget gerne høre fra jer også.

Jeg er ved at være tidspresset, da siden snart bliver smidt op på domænet, så håber I hjælpe mig :-)

 

 

  

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, siden er let, lækker og overskuelig. Pænt stillet op osv.

Giver ret i at det er hovedsagelig B2B, meeeeen de private KUNNE også have interesse for f.eks. mini detectorn.

Har selv været bosat i Spanien og Argentina, hvor jeg har været ude for at stå med falsk seddel i hånden og dermed have pligt til at indlevere den i banken mod at selv have mistet de penge. En eller flere 100 euro eller 200 euro sedler er jo ikke mærkelig at være i besiddelse af som privatperson, og jeg kunne derfor godt finde på at købe en mini detoctor, hvis den virker efter hensigten.

Var bare en tanke.

Før I markedsfører jer i andre lande, bør i måske tjekke priser osv af, så de er konkurrencedygtige. I "sydlandene" er denne slags "kontortilbehør" meget almindelig i dag.

 

Held og lykke med det!  

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Saimi,

 Tak for dine ord. Ja, falske penge er mere udbredt i udlandet, end i DK. Dog har der været rekord mange forfalskninger af Euro sedler i DK i sommerperioden i år.

Vi har været indenfor branchen siden 1993 og har før hovedsagligt solgt igennem mellemhandlere i Asien, Europa, Mellemøsten og Afrika. I nogle lande er vi allerede markedsleder. Dog har vi udvalgt nogle få produkter, som vi vil prøve at sælge direkte til slutbrugerne (kiosker, veksel-kontorer m.m.) i alle EU-lande og dermed springe mellemhandlerleddet over. Jeg har været inde og spionere på konkurrenternes priser og vi ligger i den billige ende, men det er ikke engang altid en fordel. Men nu må vi se - vi begynder først for alvor at eksperimentere når shoppen er kommet op på vores domæne.

Tusind tak for din feed-back og det var sjovt at høre, at du rent faktisk har været udsat for falske penge :-) Det er ikke ofte jeg har mødt nogen som har det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være godt med nogle statistikker fra troværdige kilder der forklarer hvor stort problemet er.

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det var en ny idé jeg aldrig er stødt på før. Det vil jeg lige tænke over :-) Tak for hjælpen...

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er super flot, ingen tvivl om det!

Dog ville jeg nok ændre farven på produktnavnet på forsiden, altså på de seks produkter der ligger på forsiden. Den sorte farve falder i mine øjne udenfor resten af farveskalaen.

Derudover ville jeg også ligesom den sidste post gerne have en begrundelse HVORFOR skal jeg købe jeres produkt? 

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,

 Godt observeret. Da du først havde nævnt det mht. farven sort, kunne jeg ikke lade være med at fokusere på den og du har ret i, at den falder udenfor. Har ændret farven - Hvad synes Du/I om den nu?

Jeg må i gang med at se om der er statistikker m.m. angående falskmøntneri :-) Tak for dit indlæg.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

øregaard.dk:

Hej Niklas,

 Godt observeret. Da du først havde nævnt det mht. farven sort, kunne jeg ikke lade være med at fokusere på den og du har ret i, at den falder udenfor. Har ændret farven - Hvad synes Du/I om den nu?

Jeg må i gang med at se om der er statistikker m.m. angående falskmøntneri :-) Tak for dit indlæg.

 

 Væsentligt bedre. Jeg ville gøre det samme under alle andre undersider, fx her http://imageload.dk/files/9261d434cbc8fff145b30a2d10cbb426.jpg

Der er altså også et elle andet med den sorte person i jeres banner. Øjnene fanger mig lige lidt for meget. Tongue Tied  Ved ikke lige hvorfor, men der er noget der ireterrer mit øje.

 

Derudover er der også nogle rammer rundt om jeres indhold på jeres undersider, se her: http://imageload.dk/files/8dfe6070ec1cfa73a835b7fb76cc63f1.jpg

 

Derudover er der nogle småting i safari, men ikke sikker på at det er noget i vil gøre noget ved.  

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)