Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startpakke til iværksættere

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

 
Jeg har arbejdet med ideen at lave en startpakke til iværksættere indeholdende følgende:
 
  • Design af logo
  • Professionel hjemmeside, designet til den enkelte - forside og 9 underliggende sider
  • CMS modul som giver kunden mulighed for selv at redigere sin hjemmeside
  • Fri hotline service inkl. fri redigering af hjemmesiden
  • 5 e-mailadresser
  • 10 søgeord på Google
  • 250 stk. visitkort trykt i 2 farver
  • 500 stk. A5 kuverter med rude, trykt m. logo i 2 farver
  • 1000 ark A4 brevpapir, trykt m. logo i 2 farver
Dette kan jeg sammensætte til en pris lige omkring kr. 10.000,- ex. moms
 
Nu er mit spørgsmål så, hvordan lyder det i jeres ører? Er det en fair pris? Er det et fair antal tryksager?
 
Glæder mig til at høre jeres response.
 
Bedste hilsner
Pernille
 
 
 

”Først når du stopper med at tænke på, hvad du IKKE kan, så begynder du at gøre det du KAN”

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sådan lyder tilbudet billigt nok, men det er alt for mangelfuld til vi kan vurdere det ordenlig.

1. Vis nogle referencer så vi kan se hvad du kan lave
2. 10 søgeord på google ( hvad er det du lover her, top10 ord, adwords eller noget helt tredje?)
3. CMS modul - hosted hvor? Hvis du hoster, er der vel også en månedtlig udgift, hvis du ikke hoster har kunden vel selv valget om hvor mange email adresser han vil have, afhængig af webhotel.
4. flere informationer om hvilket tryk det er. www.lasertryk.dk som er nogle af de billigste i dk, vil sikkert kunne gøre det billigere, men så er kvaliteten som regel også herefter.
 
Derduover synes jeg altid sådan nogle pakker er utrolig svære, for ingen kunder er ens. Var jeg dig ville jeg ikke lave en decideret pakke, men lave en eksempel pakke, hvor kunden kan se hvor meget man får for 10.000, hvorefter kunden så selv vil kunne sætte de ting han skal bruge sammen.
 
Men 10.000 for overstående er ihvertfald ikke i den høje ende
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Dit tiltag er rigtigt godt og lader til at indeholde fornuft
 
Dog må jeg give Martin ret i der er en del ret så svævende faktorer i det
 
Men hold nakken ret og følg det ret så gode råd med at vis havd der KAN købes for eks. 3.000 5.000 10.000 eller mere så får du rigtig mange af de nye Aminoer med på dit tiltag

Venligst

René Buch

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisen hvisker til mig, det du laver kan simpelthen ikke være ordentligt, dermed IKKE sagt at det ikke er det, det er blot straks det jeg tænker når jeg ser prisen. Det er de færreste jeg kender der kan lave blot en hjemmeside for den pris. Har du en meget meget lav timepris, eller laver du det meget meget hurtigt? Hvis det er sidstnævnte er det næsten umuligt ikke at lade kvaliteten lide undet det - men der er garanteret nogen der hellere vil have noget mindre gennemarbejdet og billigt, end noget gennemarbejdet der koster tilsvarende - held og lykke.
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Tak for jeres response.
 
Hermed skal jeg svare på jeres spørgsmål:
Martin:
  1. Jeg har indgået samarbejdsaftaler med mine leverandører, hvorfor det ikke er mig selv som producerer hjemmesiden. Jeg sender dig gerne en mail med en liste over referencer.
  2. Der er udelukkende tale om søgeord. Ikke søgeordsoptimering.
  3. CMS modulet hostes hos min samarbejdspartner. De er professionelle og en af de største udbydere på det danske marked. Prisen er inkl. 1 års hosting.
  4. Trykning af tryksagerne er ligeledes baseret på en samarbejdsaftale jeg har indgået med et trykkeri, som laver arbejde af høj kvalitet.
Jonas:
Som sagt, så er det ikke mig selv som designer hjemmesiden, det er min samarbejdspartner, der står for den del. Det eneste, som jeg designer er logo i 2 farver.
 
Generelt:
Det er vel i bund og grund et spørgsmål om at indgå samarbejde med de rigtige partnere for at kunne tilbyde kvalitet til en pris, hvor alle iværksættere kan være med.
Ja, det er en god idé at lave forskellige pakker, men den beskrevne pakke er den, der tages udgangspunkt i. Jeg har undersøgt markedet og kan se, at andre tager mellem 12.000,- og 16.000,- for et lignende produkt, dog ikke med nær så mange underliggende sider til hjemmesiden og ej heller med fri hotlinesuppport.
 
Jeg vil meget gerne have flere kommentarer.
 
Bedste hilsner
Pernille
 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 
Hvis du lige fik flettet det ind i dit oplæg ville det bare være et super oplæg med en rigtig god ide.
 
 
Men prøv at arbejde med de pakker de kan nok godt vise sig at gode for dig.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville vælge den gode gamle psykologiske pris på  9.995,- + moms i stedet for 10.000 rent... it works!
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej pernille.

Allerførst - god idé - mange nystartere tænker jo ofte i hjemmesider/visitkort ;)
Når det er sagt er der jo så også mange (alt efter niveau og kapital), som typisk
alligevel ikke prioriterer det så højt, når de nu hører forskellige priser på dette.
At din pris så er konkurrencedygtig er jo et stort plus.

Lige et par spørgsmål/bemærkninger.

Jeg fik stadig ikke fat i den med søgeord. Snakker du om keywords der bliver placeret
på de 1+9 sider eller snakker du om betalingskampagne på søgemaskinen.

Jeg formoder, at det er 1+9 statiske sider og knap så meget dynamisk/database drevet.

Når du skriver fri redigering (og support) - redigering fortolkes nok vidt og bredt - eller menes og henvises der til den redigeringsmulighed man selv har.

Hvem står for support når du nu siger, du ikke er hovedmand for div. produkter (dog logo).
 
Jeg spørger om alt dette - da jeg formoder du ville kunne rende ind i disse spørgsmål alligevel og om du har svar (og tænkt det igennem) på disse. Har kunden købt produkt af dig tror jeg også han/hun forventer at support sker gennem dig - eller i det mindste gennem et og samme tlf. nummer. Er kunde nu utilfreds med visitkort - derefter hjemmeside - skal han så ringe til 2 forskellige steder !?

Når du skriver support/fri redigering - må du give klar udmelding om hvad dette indeholder og hvad kunden kan forvente. Hvis ikke der er tillægs priser på produktet - er det så ikke lidt flot (farligt) med en ubegrænset service, som hedder fri redigering !?

Næstsidst vil jeg også nævne (som Martin er inde på) - hvad nu hvis kunden gerne ser dynamik på sin side - eller ønskede 2*antal af brevpapir. Vil du så sige ''bare ærgeligt''.  Måske kunne du her opnå en god merpris ved at gøre dit produkt lidt mere fleksibelt.

Allersidst : har du en god ordning/aftale istand med dine leverandører. Evt. hvis kunde ikke er tilfreds med produkt eller part af produkt eller/og ikke betaler for sit produkt.

Lyder som et spændende projekt og håber du får vind i sejl.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes det er en yderst rimelig pris for alt det. Men kan ikke se hvordan du kan tjene penge på det? Hvis man forudsætter følgende, så kan du næppe lave mere end 2500,- pr. pakke og det er dæleme ikke meget.

Tryksager får du ikke for under 1.000
Et godt logo kan heller ikke fås for under 1.000
Hjemmesiden kan jeg af gode grunde ikke komme med en pris på, men lad os sige 4000.
Hosting er ca. 500
CMS kan da vel ikke gøres for under 1.000 om året
+ Hotline. Tro mig, når man reklamerer med det, så ringer de så ofte de kan. Den tid skal jo også betales.

Det er i alt 7.500 med mindre du selv kan lave en af delene. Og så har jeg endda været lidt konservativ.

Ved godt det er et hypotetisk regnestykke, men min pointe er, (ligesom Jonas) at 10.000 lyder for billigt. Hvis kvaliteten er så god som du siger (og self er den det ) så kan du da godt tage mere. Hvis du tjener 3000 pr pakke, skal du sælge mere end 10 om måneden for at lave penge på det - og beklager, det tror jeg ikke er muligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/22/2006 3:26:34 PM Forfatter: Casper Sigaard
[...]
Hosting er ca. 500 CMS kan da vel ikke gøres for under 1.000 om året + Hotline
[...]
Det er i alt 7.500 med mindre du selv kan lave en af delene.
[...]
Hvis du tjener 3000 pr pakke, skal du sælge mere end 10 om måneden for at lave penge på det - og beklager, det tror jeg ikke er muligt.

 
Logoet laver hun selv (bliver skrevet 22-1-2006 10:45:53 AM). Så er vi oppe på 4.000 kroner til hende - hosting og cms kan www.web10.dk levere for 120 om året - så er der 5.380 per pakke :). Så kan det godt være at Web10 er for billig, selvom det går godt for dem for tiden - i såfald er det nok 500 om året inkl. cms, men det burde også kunne lade sig gøre.
 
Side 1 ud af 5 (47 indlæg)