Hej pernille.
Allerførst - god idé - mange nystartere tænker jo ofte i
hjemmesider/visitkort ;)
Når det er sagt er der jo så også mange (alt efter niveau og
kapital), som typisk
alligevel ikke prioriterer det så højt, når de nu hører forskellige priser på dette.
At din pris så er konkurrencedygtig er jo et stort plus.
Lige et par spørgsmål/bemærkninger.
Jeg fik stadig ikke fat i den med søgeord. Snakker du om keywords der bliver placeret
på de 1+9 sider eller snakker du om betalingskampagne på søgemaskinen.
Jeg formoder, at det er 1+9 statiske sider og knap så meget dynamisk/database drevet.
Når du skriver fri redigering (og support) - redigering fortolkes nok vidt og bredt - eller menes og henvises der til den redigeringsmulighed man selv har.
Hvem står for support når du nu siger, du ikke er hovedmand for div. produkter (dog logo).
Jeg spørger om alt dette - da jeg formoder du ville kunne rende ind i disse spørgsmål alligevel og om du har svar (og tænkt det igennem) på disse. Har kunden købt produkt af dig tror jeg også han/hun forventer at support sker gennem dig - eller i det mindste gennem et og samme tlf. nummer. Er kunde nu utilfreds med visitkort - derefter hjemmeside - skal han så ringe til 2 forskellige steder !?
Når du skriver support/fri redigering - må du give klar udmelding om hvad dette indeholder og hvad kunden kan forvente. Hvis ikke der er tillægs priser på produktet - er det så ikke lidt flot (farligt) med en ubegrænset service, som hedder fri redigering !?
Næstsidst vil jeg også nævne (som Martin er inde på) - hvad nu hvis kunden gerne ser dynamik på sin side - eller ønskede 2*antal af brevpapir. Vil du så sige ''bare ærgeligt''. Måske kunne du her opnå en god merpris ved at gøre dit produkt lidt mere fleksibelt.
Allersidst : har du en god ordning/aftale istand med dine leverandører. Evt. hvis kunde ikke er tilfreds med produkt eller part af produkt eller/og ikke betaler for sit produkt.
Lyder som et spændende projekt og håber du får vind i sejl.