Ja den med logoet var lige forsvundet for mine øjne.. my bad. Efter at have kigget på priser på tryksager, så kan den godt opjusteres en del, men lad det ligge. Selvom der er 5.000 pr. kunde, så skal der ca. 6 kunder om måneden til at kunne leve af det, og heller ikke det tror jeg på. Min pointe er, at hvis konkurrenterne tager 16.000 hvorfor så tage 2/3 af dem? Hvis produktet er godt, kan man jo sagtens tage en del mere end 10.000 og stadig ligge under de 16k. På den måde kan Pernille komme ned på ca. 3 kunder om måneden, hvilket må siges at være noget mere muligt - såftemt man ikke investerer en masse i firmaet fra starten. Tag f.eks en konkurrent som www.brandbasic.dk .De tager 16k men det er ikke incl tryksager! Allerede der er der mulighed for at differentiere sig. |
Dato: 1/22/2006 3:59:54 PM Forfatter: Casper SigaardSelvom der er 5.000 pr. kunde, så skal der ca. 6 kunder om måneden til at kunne leve af det, og heller ikke det tror jeg på.Jeg har ikke så meget forstand på tryksager, så jeg undlod at kommentere den. Jeg tror dog du har helt ret i, at den post godt kan hæves.Hvis det eneste hun skal lave er logoet, tror jeg godt at en 8 timers arbejdsdag kan frembringe en håndfuld logoer. Jeg vil umiddelbart vurdere at markedsføringen kommer til at afgøre konceptet som det står nu - mange iværksættere er trodsalt ret prisfokuserede. 16.000 årlige nystartede virksomheder (frit fra hukommelsen) - hun skal så have 72 af dem på årsbasis.Du skriver dog heller ikke, om din tvivl går på muligheden for at tiltrække 6 i måneden eller muligheden for kører 6 kunder gennem systemet i måneden.