Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startpakke til iværksættere

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Tak for alle tilbagemeldingerne. Hermed et par links til nogle af de hjemmesider min samarbejdspartner på hjemmesidefronten har produceret:
 
 
Det er professionelt, ellers havde de ikke produceret over 6.700 hjemmesider til Danmarks erhvervsliv, og ellers havde jeg ikke indgået samarbejde med dem.
 
Startpakken kommer til at koste kr. 9.750,-
Startpakken kommer til at indholde:
Design af logo (2 korrekturgange)
Design af professionel hjemmeside
Opdateringsmodul til hjemmeside
Hotlineservice til hjemmesideproducenten
Hjemmesidedelen vil blive faktureret særskilt
250 stk. visitkort
1.000 ark A4 brevpapir eller fakturapapir med girokort
500 stk. M5 kuverter med rude
Tryksagerne udføres på kvalitetspapir og svarer til ca. 1 års forbrug.
Tryksagspakken er en basispakke og hvis den ikke lever op til kundens behov, så tilpasses indhold og pris nemt og fleksibelt til kundens behov.
 
Min mission her i livet er at gøre en forskel. At hjælpe andre igang. Derfor behøver jeg ikke blive millionær på dette koncept. Tilfredsstillelsen for mig ligger i at kunne hjælpe andre. Kald mig bare en skruetrækker, men det står jo enhver frit for at forsøge at matche ovenstående.
 
Jesper - du siger bare til, hvis du ønsker et samarbejde. Min hjemmeside er under STÆRK ombygning og markedsføringsmaterialet for Startpakken er under udarbejdelse. Jeg forventer at kunne lancere et færdigt produkt i løbet af februar.
 
Bedste hilsner
Pernille
mail(snabela)thecreativetouch.dk
 
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Efter et hurtigt kig på referencerne mener jeg da at det er rigtig godt til prisen, så hvis dit grafiske arbejde er i orden har du da et super produkt.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Nej - referencerne ser fine ud, så du skal bare klø på med dit tilbud. Ingen tvivl om at dit tilbud vil være interessantfor mange nystartede iværksætter

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Pernille

 
holder nu fast i det jeg hele tiden har skrevet til dig
 
klø bare på jeg er ret sikker på du nok skal komme langt
 
din partner lave flotte websider det er bestemt en billig pris du tilbyder - du kan nok forvente en lang løbende tilgang af nye Aminoér

Venligst

René Buch

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille.
 
Jeg synes dit tilbud lyder rigtig godt. Som nystartet er det nøjagtig sådan en "pakke" man har brug for. Det kan tage lang tid at finde de rette kontakter til diverse opgaver og her tilbyder du en pakke til en meget rimelig og overkommelig pris. Jeg ville gerne have haft sådan et tilbud fra starten.
Jeg er sikker på at dit produkt er fint. Det beskriver du jo i alle svar.
 
Jeg var på din hjemmeside, (jeg ved du er igang med at lave den om) men jeg tænkte dette:
Når jeg er på en hjemmeside vil jeg lynhurtigt vide hvad jeg kan købe/læse/opleve der. Kontakt linket skal være synligt på forsiden. På din hjemmeside er det svært at finde ud af hvad du sælger. Men det er du jo igang med.
 
 
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg har tænkt lidt over dit indlæg og jeg må sige for mit vedkommende lyder det som allertiders tilbud. Jeg har selv som freelancer måtte kæmpe med det at få lavet en hjemmeside, visitkort fra en automat på stationen og ikke mindst diverse tryksager til markedsføring af min egen firma. Jeg kunne da godt have ønsket at der fandtes en pakke løsning som det du har tænkt på, da jeg skulle starte op. En ide ville være at tilbyde de forskellige services/pakker hver for sig. Jeg er sikker på at mange som er i opstartsfasen ville give deres højre arm for sådan et tilbud, så bare klø på
 
MVH  Rikke
Side 5 ud af 5 (47 indlæg)