Har du en virksomhed, der servicerer lokale kunder. Så er det også meget vigtigt, at du er synlig på de lokale søgninger på Google.
For når folk skal finde en virksomhed i deres lokalområde, så søger de meget ofte efter den ved hjælp af Google. Det er derfor vigtigt, at du ligger i top, når der bliver søgt lokalt efter din branche (som f.eks. ”tømrer Kolding”, ”advokat Køge” eller ”legetøjsbutik i Næstved”).
Men er du klar over, hvordan du er placeret på de lokale søgninger? Og har du tjek på, hvad du kan gøre for at komme højere op?
Hvis ikke, så kan jeg hjælpe dig. Jeg tilbyder at lave en gratis lokal synlighedsanalyse, hvor jeg kigger på synligheden for de lokale søgninger – samt hvad du kan gøre for at forbedre den.
I første omgang tilbyder jeg 5 gratis analyser – efter ”først til mølle”-princippet.
Med denne analyse i hånden (evt. i kombination med min gratis ebog om lokal SEO), har du et godt grundlag for at forbedre din synlighed på Google. Du er naturligvis også velkommen til at tage fat i mig, hvis du hellere vil koncentrere dig om din kerneydelse.
Det eneste, som jeg kræver, for at du kan få din virksomhed analyseret er, at den på en eller anden måde har et lokalt tilhørsforhold. Det betyder også, at f.eks. webshops ikke er relevante.
Samtidig forbeholder jeg mig også retten til at afvise en virksomhed, hvis jeg af den ene eller anden grund ikke finder den relevant.