Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktion til det danske marked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi lancerede for 10 måneder siden WriteUpp.com primært målrettet mod det engelske marked.

Nu har vi lavet en dansk version, som vi skal til at have skudt igang herhjemme.

http://www.writeupp.dk/

Vil være glad for hvis der var nogen der kunne give lidt feedback på siden inden vi sætter igang med annoncering etc. 

Især på følgende 3 punkter:

1) Udseende

2) Indhold, forstår man hvad det er?, er det beskrevet tilstrækkeligt?, er der sproglige problemer?

3) Ideer til hvad folk ville søge i google, når denne side skulle være relevant ( så vi kan optimere siden til disse søgeord på siden )

På forhånd tak

Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

IDÉ:

Så vidt jeg kan læse så er dette system både til tandlæger og skønhedsklinikker??

Hvis det er rigtigt, så ville jeg lave X antal segmenteret tilpasninger på hver kundegruppe. Det må trods alt være stor forskel på hvordan en tandlæge tænker og hvordan en massør tænker.....

Og så lige et spørgsmål:

HVAD ER FORDELENE ved dit system?

- Gør det dagligdagen nemmere?

- Sparer dine kunder tid?

- Sparer dine kunder penge?

- Er dit system nemmere?

Dvs. lidt mere fokus på kundens værdi end produktet.

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Havde også lidt problemer i starten, hvad jeres produkt egentligt var og hvem i henvendte jer til. Blot et lille forslag, men jeg ville ændre Firma til Om os istedet. Referencer og udtalelser fra jeres nuværende brugere som "succes stories" kunne også være et forslag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)