Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/22/2006 5:30:08 PM Forfatter: Mikkel deMib

Hvis det er et professionelt website, med kommercielle interesser og kunder  ille jeg holde mig langt væk fra Google Analytics, af flere grunde:

1) Hvis du annoncerer med AdWords er det direkte ÅNDSSVAGT at sende resultaterne til Google - man sender jo hellere ikke en oversigt over hvor meget men har tjent på sine annoncer i Berlingske Tidende til Berlingske, vel:)
2) Hvis du anvender ''aggressiv'' søgemaskineoptimering, er det af samme årsag også dumt at bruge Google Analytics
3) Hvis du har et restriktiv ''privacy policy'' skal du huske at skrive den om, så den matcher Googles (MEGET svage) privacy policy, da al data jo sendes til dem - og de opererer under USA lov - IKKE dansk!

Nu har jeg fået min Google Analytics invitation og jeg bruger 1) Adwords men ikke 2) eller 3). Men da jeg ikke har nogen Webshop så kan Google jo ikke se hvor meget jeg "tjener på Adwords annoncerne".
 
Jeg formoder at det eneste de får at vide, er besøgsmønsteret på mit site. Antal besøgende fra Adwords ved de jo allerede?
 
Så kan jeg ikke roligt bruge Analytics?
 
Der var en der skrev at det sløver sitet,- er det korrekt?
 
Hvis der er nogle glade brugere af Google Analytics ville jeg gerne høre om Jeres erfaringer.
 
Side 3 ud af 3 (21 indlæg)