Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statisk forside eller forside med blogindlæg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

På mit rejsesite mustsee.dk har jeg lige nu en statisk forside, men overvejer at lave min forside med mine blogindlæg i stedet.
Hvad synes i er bedst? Hvad tiltrækker og fastholder den besøgende bedst?

Mvh og tak!
Henrik

mustsee.dk 

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg synes det kommer meget an på, hvilket site der er tale om og hvad formålet med sitet er.

F.eks. Ville jeg synes det så helt tosset ud, hvis jeg kom ind på et site hvor der ikke var skrevet nye indlæg i en måned og det var nyeste blogindlæg, jeg blev mødt med når jeg landede på siden.

Så vil da helt klart sige, at du skal gøre det klart hvor meget tid du vil bruge på dit site pr. uge.

Håber du kan bruge det til noget:-)

Hilsen Eugene

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med Eugene. En dynamisk forside virker kun, hvis man holder den opdateret, hvilket kan være meget tidskrævende. Din side kan meget hurtigt komme til at fremstå helt død, hvis du har gamle blogindlæg på forsiden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Du beskriver selv at det er et hobby projekt og du har ganske kort tid til at fange dem som tilfældigvis kommer deres vej forbi.

De 3 sekunder som gæster bruger til at scanne din forside, hvad skal de se ?? og hvad skal få dem til at blive på siden ?

Umiddelbart er det mere attraktivt med et "velkommen" som du har nu, sat op imod et tilfældig blogindlæg som ikke nødvendigvis fanger.  Hertil er der også faren for "som de andre skriver" at det kan virke uopdateret med et gammel indlæg på forsiden.....

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar alle sammen.
Kan helt sikkert godt se hvad i mener, og tror på den baggrund, at jeg vil holde mig til en statisk velkomst forside.
Tak igen!

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)