Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norske, svenske og islandske postnumre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Danmark er så flinke til at hjælpe os der sælger online.
De har lavet en fil med alle danske postnumre, så når mine kunder f.eks. skriver 5000 udskriver hjemmesiden selv Odense C i byfeltet.

Jeg kunne godt tænke mig at lave samme nummer for mine norske, svenske og islandske kunder - nogen der ved om der findes en lignende fil med disse postnumre?
Dette kan naturligvis kun lade sig gøre, hvis landene ikke deler postnumre, forstået på den måde, at Sverige ikke må have en by med postnummer 5000 - Det kan jeg ikke lige se mig ud af :)

Og ja, jeg har brugt google uden meget held.

Her ses den danske liste: http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Lister/regionsopdelt-postnummer-excel.xls

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Jeg har nu både implementeret de islandske og svenske postnumre.
Jeg kan dog ikke gennemskue de norske, for det kan vel ikke passe, at der er over 600 postnumre til Oslo alene.

Der var naturligvis dubletter blandt. F.eks. deler Tórshavn og Reykjavík samme postnummer (110), så jeg har lavet separate filer til alle lande, for at undgå eventuelle fejl.

Tak for jeres tid.

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)