Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web design ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Er helt ny her. Ser ud til at være et godt sted, men ved ikke helt hvor jeg skal placere min forespørgsel....
Har brug for en kontakt til nogen der er god til at lave relativt enkle hjemmesider fra A til Z for en fair pris.
Der er jo mange større virksomheder der laver sådan noget... men der er måske også mange her på forum der kan dette, og bare venter på en opgave?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
  Nu skriver du jo ikke hvad det mere præcist er du havde i tankerne, men du er da ihvertfald velkommen til at kontakte mig direkte hos MediaMouse: jesper snabelA mediamouse.dk
 
Hjemmesider er ikke de eneste vi laver, da vores fokus ligger inde på grafisk produktion i sin helhed (og derved også hjemmesider), og derfor er det heller ikke de teknisk avancerede opgaver vi løser inden for webdesign (så som store webshops og CMS-systemer). De hjemmesider vi laver er typisk den type, hvor der lægges mere vægt på den visuelle side frem for den tekniske.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kopernikus
 
Jeg hedder Esben Rasmus Michaelsen, og har webdesign som et studiejob.
 
Hvilken hjemmeside skal du bruge?
 
Jeg kan designe det meste, især cms systemer, og gør det billigt. Dog endnu ikke online shops.
Jeg designerJoomla! platformen, der er et stykke open source software [læs mere her: www.joomla.org]. Du betaler derfor ikke for softwaren, men for min assistance til opsætning og redesign af platformen.
 
mvh Esben Michaelsen
 
Kontakt: esben@3rm.dk
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Du er også velkommen til at kontakte mig på pflindholm@gmail.com
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Som webdesigner vil jeg naturligvis også gerne byde mig til :)

En typisk hjemmeside koster mellem 5.000 - 15.000 men jeg kan også tilbyde løsninger hvor du lejer en hjemmeside med gratis opdateringer af både siden incl. sikkerhedsopdateringer af CMS systemet når de sådanne udgives.

Jeg kan tilbyde både webshops, fora, gallerier, salg af biler/ejendommer og meget mere...

For flere oplysninger er du velkommen til at besøge min firmaside som er i min signatur, eller kontakte mig på Daniel@d-form.dk

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kopernikus,
Jeg er partner i et grafisk Bureau som blandt andet laver webdesign.
vi ligger i København.
Bureauet hedder sidekick. du kan gå ind og se på vores site http://www.sidekick.dk og se hvad vi blandt andet har lavet.
hvis du er interesseret kan du evt. maile mig på johan@sidekick.dk
eller ringe 3323 0453. Vi mener selvfølgelig, at vi har fair priser:-)
Vh
Johan
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaler "vores" webmaster, som bl.a. står bag vores distributørsite: Tnoffice.com - se øvrige referencer her

Han hedder Dennis - kontakt mig på MSN eller Skype for kontakt-detaljer, hvis du ikke kan hitte dem på hans site... Husk at refere til mig, så bliver han så glad ;-)
 
 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)