Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder Ollie Bee's nye webdesign

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino's

Jeg er igang med at ændre på designet af Ollie Bee's webshop, og vil rigtig gerne have lidt feedback omkring hvad I siger til det nye design,  brugervenlighed og overskuelighed, får du lyst til at købe - hvis ikke hvorfor? Er der noget der mangler?

Al ris og ros er velkommentSmile

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla, Jeg syntes dine varer ser rigtig fine ud, men jeg tror nu aldrig jeg kunne finde på at handle i din webshop som den fremstår på nuværende tidspunkt. Da jeg har en 22 tommer skærm, gentager din top sig 2 gange. Jeg anvender Safari-browser på min Mac, hvilket giver problemer på din side. Når jeg trykker på de forskellige vararkatagorier kommer varerne frem, men teksten (inkl. prisen) til hver vare kan ikke ses, da baggrunden er sort og teksten er sort. (Kan se på min bærbare med Explorer-browser, at baggrunden er hvid på varebeskrivelserne, så er spørgsmålet om du også gerne vil nå ud til Safari-brugere?). Dine "Læg i kurv"-knapper fremstår meget pixelerede. Din topmenu er meget let at overse, da den er utrolig smal. Din kasse til højre med "Fragtfri levering i DK" osv. ligner lidt for meget dine menupunkter til venstre idet de også har blomsterne foran. Her er det måske bedre at bruge en anden form for punkttegn og eventuelt have en overskrift i boksen. Dine varer fremstår rigtig godt da dine billeder er utrolig gode, men jeg mener godt din webshop kunne forbedres en hel del. Det var vist en hård omgang kritik, men siger bare min ærlige mening. Det er vel det du får mest ud af... (Undskyld det hele står ud i en kører, men Amino understøtter ikke Safari-browsere ordentligt og jeg kan derfor ikke lave linjeskift.) Venlig hilsen Meyer
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meyer

Tak fordi du har taget dig tid til at kigge på Ollie Bee's webshop. Jeg er så ked af, at høre at du ikke kunne finde på at handle i min webshop...men jeg er rigtig glad for din kritik, det er jo den eneste måde jeg kan gøre det bedre.

Jeg har altid haft problemer med min top bar og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal løse det...jeg kører på en Dandomain shop, der har de ikke tidligere kunne løse dette problem, måske der er en der har en god idé?

Jeg forstår dog virkelig ikke hvorfor du får sort baggrund og sort tekst, når du går ind på varekortet, det må jo være et "safari-problem", hvordan jeg løser dette ved jeg altså desværre ikke, og det er da virkelig trist, at der skal være en begrænsning afhængig af hvilken browser brugeren bruger.

Mht. topmenuen, er jeg egentlig glad for at den ikke er for voldsom, synes det ser mere elegant ud, at den ikke er for stor...men jeg vil have det i tankerne.

Kassen til højre, vil jeg prøve at ændre - til at være mere enkel.

Tusind tak for din kritik, lad mig endelig vide hvad der ellers skal til for at få en som dig som kunde Wink

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg vist ændret det med topbanneret, nu skulle det helst ikke blive gentaget....Wink

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke andre der har lyst til at komme med deres kommentar på Ollie Bee's webbutik?

Hvis ikke - vil I så ikke være søde at skrive til mig hvorfor - har jeg skrevet mit indlæg forkert...eller...hvad skal jeg gøre for at få lidt kritik af www.OllieBee.dk ?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige brugt 3 minutter derinde - jeg har følgende kommentarer:

Jeg kunne godt ønske mig at den tykke sorte kant omkring varelisten var grå i stedet for - sort er så voldsomt når du i øvrigt har dushede farver.

Ligeledes den øverste og nederste bjælke grå i stedet for sort :)

Nogle af smykkerne er svære at se fordi de sølvagtige på hvid dug.

At du kalder det dansk design er måske lidt i overkanten når du ikke er guldsmed eller kunstuddannet - og det står der ingen steder at du er.
Det er ikke beskyttet, men det bliver lidt forfladiget når hjemmelavede smykker bliver kaldt dansk design - du har jo ikke designet delen, blot sat dem sammen - hvis jeg forstår det ret. Og det er ikke dansk design.

Det svarer lidt til at Carl Mar kalder sig psykoterapeut - det er ikke ulovligt, men manden har ingen uddannelse.

Derfor ville jeg nok ikke købe dine ellers nydelige smykker...

Med fare for at træde dig over tæerne må jeg sige at din shop er flot, men smykkerne og designet er ikke helt i tråd med hvad dansk design ellers kan byde på.
Hvis du skrev at det var hjemmelavede smykker, ville din shop være på højt niveau i forhold til hvad jeg ellers har set, men hvis det skal være dansk design lader det noget tilbage at ønske.

Mette

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Tak for dine 3 minutterWink

Dine kritikpunkter er taget til efterretning:

1. den tykke sorte kant omkring varelisten, vil jeg lige prøve at eksperimenter med, den var tidligere grå/brun og det kan være jeg skal tilbage til den - jeg kan godt se at den kan virke lidt hård, det var for at få lidt kontrast.

2. Det samme er gældende for den øverste og nederste bjælke - dem er jeg dog lidt itvivl om, kunne faktisk rigtig godt lide at de var sorte - for at det hele ikke blev så ferskt....men jeg lytter og prøver mig nok lidt frem.

3. Sølvsmykker på hvid dug /blonde, de har været mit store problem hele tiden, da sølv simpelthen forsvinder i den lyse baggrund - jeg overvejer at lave en kategori udelukkende med sølvsmykker og så til dem vælge en anden baggrund. Hvis jeg vælger at bruge en anden baggrund til sølvsmykkerne, vil jeg nok også vælge at de ikke skal vises på forsiden, da jeg tror det vil være rodet med 3 billeder hvor af nogle har forskellig baggrund!

4. Dansk design er fjernet - skal ihvertfald ikke være det der får folk til ikke at købe....andre har sagt andet, men jeg syntes det var nogle gode argumenter du der kom med...hvis andre også tænker sådan...vil det jo kun have negativ effekt...

Jeg ville dog aldrig skrive at det var hjemmelavet, da jeg mener at det er det samme som at skrive at jeg kører en hobbybiks...se hvad jeg har lavet i min fritid i dag...osv.

Uden at ville lyde fornærmet, for det er ikke hensigten...men det skrevne ord kan være lidt svært...er jeg nød til at skrive at Ollie Bee ikke er en hobbybiks, jeg har haft firmaet siden 2002 og har udover mit eget design også designet og produceret for et større dansk firma i deres navn.

Men tusind tak for din kritik og dine pæne ord, det var dejligt at du havde lyst til at bruge lidt tid på mit nye webdesign.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

N ej, det er måske det - du falder lige mellem to stole !

Lad mig lige vide når du har lavet om på stregerne, så kigger jeg igen.

Og i stedet for hjemmelavet, kunne du skrive håndlavet?!

Det er jo samlet efter dine idéer og det må gerne fremgå.

Mange hilsner

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der er 3 grunde til at jeg ikke umiddelbart ville købe noget 

1. Det er flotte smykker, men passer ikke til min stil eller mangel på samme :-)

2. Jeg synes, prisniveauet er lidt for højt, i forhold til at det "bare" er hjemmelavede smykker, som man jo efterhånden kan købe mange steder..
Men jeg er som sagt heller ikke i din målgruppe normalt, så det kan godt tænkes dem i din målgruppe synes, prisen er fin nok..

3. Hvis jeg skulle handle hos dig, ville jeg straks tænke "Hvad med garantien" - Hvad nu hvis smykket går i stykker efter et par ganges brug, når det er hjemmelavet, vil jeg så få problemer i forhold til reklamation.. Hvis fx en halskæde hang fast i min sweater, går den så nemmere i stykker, eller er det lavet ordentligt..

og noget som nok ikke ville stopppe mig fra at handle, men alligevel..
Der findes ikke noget mere træls end hjemmesider, hvor man ikke kan bruge "tilbage-knappen", for at komme tilbage til siden man lige var på..
Jeg klikkede fx ind fra amino, ville så klikke tilbage for skrive og det kunne jeg ikke... og nu ville jeg lige se noget på siden, jeg glemte at kigge på, men jeg gider ikke gå der ind igen, for så skal jeg til at gå ind og finde denne tråd på amino igen bagefter, i stedet for bare at klikke tilbage.. Hmm ikke så godt forklaret, håber du forstår hvad jeg mener :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Også glemte jeg at sige noget..

Selve designet kan jeg godt lide, det er fint!

Du har en kategori der hedder kærlighedssmykker.. Det er egentlig en meget sød ide og måske du skulle gøre lidt mere ud af den.. Skrive ved hvert smykke hvorfor det er et kærlighedssmykke.. har det en bestemt sten der symbolisere kærlighed, betyder farven evigtroskab eller noget andet sludder..Og tilbyd så forelskede ungersvende, at de kan få købe et smykke til den store kærlighed og så vedlægger du fx en langstilket rose for 40 kr ekstra eller et kort med et romantisk digt, pakker det ind og sætter et hjerte-label på hvor der står I love U eller noget i den stil..

Det samme med bryllupssmykker, konfirmationssmykker osv.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)