Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback på vores nye hjemmeside inden vi giver den gas!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino

Efter 6 måneders hårdt arbejde, kan vi endelig række hænderne i vejret, og vise hvad vi har arbejdet på! Vi har i dag valgt at soft launch hjemmesiden, så vi kan få ordenligt feedback inden vi får siden smidt ud til folket. 

Vi er opmærksomme på at nogen af guide siderne mm, mangler at få opdateret billeder, men det kommer indenfor de næste par dage.

I kan finde hjemmesiden på http://www.cardfever.dk - kom endelig med kommentarer. 

Vi vil især gerne have fokus på:

- Forstår i konceptet, og hvis ikke: Hvorfor ikke? Hvad kan gøres bedre?

- Er hjemmesiden nem at navigere på, og kan i finde de informationer som i skal bruge? 

- Evt. fokus på optimeringsmuligheder.

Derudover er produkterne på hjemmesiden klar, og de annoncer som er præsenteret er i selvfølgelig meget velkommen til at købe! Wink

Vi har flere aftaler, som vi blot mangler præsentationer på osv - de vil blive tilføjet i løbet af de næste par dage. 

Har du et gavekort til at ligge i skuffen? Så se da at få det transformeret til penge, og sæt det til salg hos os idag! 

Vi ser frem til at høre fra jer! 

Med venlig hilsen

Simon & Martin / Cardfever

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon & Martin.

Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside i har fået lavet jer.
Konceptet forstod jeg med det samme, og synes hjemmesiden er nem at navigere.

Kan især godt lide jeres header, samt menuen over gavekortene i venstre side.

Thumbs up 

Mvh
Asger Emborg

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Simon, 

En hurtigt kommentar inden sengetid. Jeg synes hjemmesiden ser pæn og troværdig ud. Jeg ville gerne handle ved jer.

De bedste hilsner, 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon & Martin,

Super fedt koncept. Prøvede i første omgang at gå ind og oprette et gavekort. De blå informations knapper virker dog ikke. Opret gavekort er vel for privatpersoner, som gerne vil sælge sit gavekort eller det det for virksomheder, som gerne vil tilbyde gavekort?

Hvad er gratis basisannonce?

Hvordan får jeg en aftale med jer, så i sælger mine gavekort til nye mulige kunder?

Når jeg så er inde på et gavekort - hvor finder jeg et link til sites andre produkter?

Siden er pæn og skaber troværdighed. Helt sikkert noget jeg selv vil bruge i fremtiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E.Soendergaard:

Hej Simon & Martin,

Super fedt koncept. Prøvede i første omgang at gå ind og oprette et gavekort. De blå informations knapper virker dog ikke. Opret gavekort er vel for privatpersoner, som gerne vil sælge sit gavekort eller det det for virksomheder, som gerne vil tilbyde gavekort?

Hej Soendergaard! 

Vi er opmærksomme på at de blå informations knapper ikke virker, det vil selvfølgelig blive fulgt op på. Det er helt korrekt at 'opret gavekort' er for de private der gerne vil oprette en annonce som de kan præsenteres for, præcis som den eneste der på nuværende tidspunkt er på forsiden med Just Eat. 

E.Soendergaard:
Hvad er gratis basisannonce?
- God pointe. Det skal vi selvfølgelig også have præciseret! 

E.Soendergaard:

Hvordan får jeg en aftale med jer, så i sælger mine gavekort til nye mulige kunder?

Den information finder man under punktet 'Vil du markedsføre på Cardfever?' som er i footeren. Giver det mening? 

E.Soendergaard:
Siden er pæn og skaber troværdighed. Helt sikkert noget jeg selv vil bruge i fremtiden.

Tusind tak! Vi håber på at se dig på hjemmesiden engang i fremtiden også! Wink 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
Den information finder man under punktet 'Vil du markedsføre på Cardfever?' som er i footeren. Giver det mening? 

Ja det giver mening. Jeg synes der mangler lidt en "kom i gang her" og så fik automatiseret opretningen, i stedet for at skrive jer en mail.

Skriv hvilke specs. i gerne vil have fra mig af og så ville jeg kunne komme i gang med det samme. (Ikke at jeg på nuværende tidspunkt vil kunne komme med, da jeg ikke er langt nok inde i mit eget projekt)

Måske oprette en bruger?

"ttl: 601075level: primary; defaultable: 1; page-path: cms-page-view; key: 61224ba0681e96a4a350ff760ed36108" som står i bunden, ser heller ikke så pænt ud Smile

Jeres bestilling er pisse godt, men der mangler måske en knap alligevel "køb mere" når man er inde i bestillingen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej begge!

Super flot side og fantastisk loadingtime!

Lige et par kommentarer:

- I bunden af siden står der dette: ttl: 604151level: primary; defaultable: 1; key: d09fe7482ee9d11503f306e02f6e6a02

- Mit visuelle blik er ikke glad for jeres cirkler med rabat, dog synes jeg at Just-eat privatannoncen er flot. Jeg kan dog godt følge jeres rabatcirkel skaber meget opmærksomhed.

- Responsive design eller app på vej?

- Da jeg lagde et produkt i indkøbsposen og ville have lukket boksen, så klikkede jeg automatisk på x'et, som dog var et x til at slette produktet i indkøbsposen.

- Få kigget på jeres kontaktformular, den er ikke ret tiltalende. 


Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super hjemmeside, der er intet at komme efter!

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:
Hej Simon & Martin.

Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside i har fået lavet jer.
Konceptet forstod jeg med det samme, og synes hjemmesiden er nem at navigere.

Kan især godt lide jeres header, samt menuen over gavekortene i venstre side.

Thumbs up 

Tusind tak for den fine feedback! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej..

 

Rigtig flot og overskuelig hjemeside. Må jeg spørge hvilket shop system i bruger??

 

Vh Ole

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)