Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En amino i DR kontant...

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo... og det er der også nogen som kommer her!... *G*
 
Men i og med at dette marked er så uigennemskueligt, har DR Kontant allieret sig med rådgivere inden for dette område, og ud fra vores viden bearbejde dem som kommer " i den røde stol"...
 
Vi er ikke med live...  men har været med i en del optagelser omkring problematikken med for dyrt indkøbte kopimaskiner og printere, samt urimelige leasingkontrakter.
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 1:04:16 PM Forfatter: Visivo
 
Vi er ikke med live...  men har været med i en del optagelser omkring problematikken med for dyrt indkøbte kopimaskiner og printere, samt urimelige leasingkontrakter.


Tillykke med omtalen Kan det ikke passe jeg så en af Jer i reklamen for programmet?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/23/2006 1:09:25 PM Forfatter: The game
Jeg har været i en virksomhed, der også var en tur i kontant, og det gav ikke de store rystelser, men derimod blev navnet kendt af endnu flere.


Har set langt de fleste kontant afsnit - og mindes ikke én gang hvor en virksomhed kom godt ud af det. Nuvel, nogle har håndteret det bedre end andre, men blot tilstedeværelsen i programmet er skadeligt i sig selv. Derudover så hiver Kontant jo heller ikke nogle ind, med mindre de har klokket hårdt i det, og meget ofte opført sig umoralsk.

Det er muligt jeg lige har misset det omtalte afsnit. Holder dog fast i at 99% af dem, der har været i den røde stol, ikke er kommet styrket ud af det.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har helt ret med at det somregel er med udgangspunkt i at "bokse" på et firma...  men i det her tilfælde har kontants viden omkring branchen ikke været god nok " så de har hyret Visivo" til at hjælpe dem med at blive opdateret og bruge vores uvildige rådgivning.
 
Så de bruger vores viden, argumenter og holdninger til at bearbejde dem i " den røde stol"...
 
Håber det giver et lidt bedre indtryk af hvad vi skal...
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 1:38:24 PM Forfatter: Visivo
Du har helt ret med at det somregel er med udgangspunkt i at ''bokse'' på et firma...  men i det her tilfælde har kontants viden omkring branchen ikke været god nok '' så de har hyret Visivo'' til at hjælpe dem med at blive opdateret og bruge vores uvildige rådgivning.



Er godt med på I ikke er i skudlinien. Mit indlæg var rettet mod "the game".

Så I ender jo med at være en af de sjældne der kommer godt ud af at være med i det program

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok på den måde.. og ja!.. der har du helt ret
 
De er sgu hårde, men hva, det er jo det som menigheden gerne vil se! Og det da også helt fair hvis firmaer arbejdet total umoralsk og udnytter folks manglende viden, at de bliver hældt ud i offentligheden.
 
Man rider jo som man sadler!..
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 1:25:26 PM Forfatter: Casper Sigaard
Dato: 1/23/2006 1:09:25 PM Forfatter: The game
Jeg har været i en virksomhed, der også var en tur i kontant, og det gav ikke de store rystelser, men derimod blev navnet kendt af endnu flere.

Har set langt de fleste kontant afsnit - og mindes ikke én gang hvor en virksomhed kom godt ud af det. Nuvel, nogle har håndteret det bedre end andre, men blot tilstedeværelsen i programmet er skadeligt i sig selv. Derudover så hiver Kontant jo heller ikke nogle ind, med mindre de har klokket hårdt i det, og meget ofte opført sig umoralsk. Det er muligt jeg lige har misset det omtalte afsnit. Holder dog fast i at 99% af dem, der har været i den røde stol, ikke er kommet styrket ud af det.

 
- Jeg skriver at det gav ikke de store rystelser. Selvfølgelig var der en grund til virksomheden var med, og det var nogle uheldige sager. Programmet er ikke længere at finde på www.dr.dk/kontant i deres liste over tidligere udsendelser. Som jeg skriver, var det den sidste del af samtalen, der var til virksomhedens fordel.
 
Programmet omhandlede telefoni, og vi mistede ikke flere kunder, end hvad der normalt afgår fra en televirksomhed.
 
Meget bevist blev der indsat en marketingschef, fremfor en direktør. Et strategisk godt valg af virksomheden.
 
Derimod fik vi opkald fra potentielle kunder, der havde set programmet og spurgte ind til hvad det var vi kunne tilbyde. Teleproduktet udløste rabatter ift. TDC, og derfor var der mange der blev nysgerige. Nogle blev kunder , andre blev ikke.
 
Om vi stærkere lige efter programmet? -nej.
Om vores navn blev mere kendt? - JA.
Om det styker virksomehden på sigt? - JA.
 
Det er korrekt at der er nogle virkelig groteske sager i Kontant, og man kommer ikke derind medmindre man har klokket i det, MEN der er også en måde at tackle en sådan situation, således man kan vende det til noget der kan bruges i virksomheden.
 
Den spydige vært, kunne jo ikke så ramt på os for alvor, da vi indrømmede at vi havde begået de påståede fejl, og i samme stund fortælller hvad vi har gjort af tiltag, for at forbedre dette. Så bliver værten nød til at skifte emne
 
 
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 2:39:13 PM Forfatter: The game
Derimod fik vi opkald fra potentielle kunder, der havde set programmet og spurgte ind til hvad det var vi kunne tilbyde. Teleproduktet udløste rabatter ift. TDC, og derfor var der mange der blev nysgerige. Nogle blev kunder , andre blev ikke.
 


Ja det lyder som om det var en af de få jeg missede Flot at I fik klaret skærene, og folk tilsyneladende ikke lod sig skræmme i stor stil.

Du skal dog huske på, at ingen kan vide, hvor mange potentielle kunder firmaet gik glip af. Derudover så er jeg af den opfattelse, at jo længere du kommer vest på, jo mindre fejltrin må man have lavet - uanset om man klarer det godt i kontant.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du skal dog huske på, at ingen kan vide, hvor mange potentielle kunder firmaet gik glip af. Derudover så er jeg af den opfattelse, at jo længere du kommer vest på, jo mindre fejltrin må man have lavet - uanset om man klarer det godt i kontant. [/QUOTE]

 
Jeg sad selv som chef for region Fyn, med det omtalte produkt, og kundetilgangen var uændret efter episoden. Vi havde heller ikke kampagner eller andet igang på daveærende tidspunkt, så jeg (og andre regioner) gik nok ikke glip af det stor. Men det kan da godt være storken fløj forbi med en pose kuner til os... - det kan ingen vide.
 
Den omtalte sag skete i Sønderjylland, og det betegner jeg ihvertfald som syd-vest...
 
I Telebranchen skal der markedsføres massivt, for at få kunder. Alternativt kommer de, fordi de er utilfredse med deres nuværende selskab. Indtjeningen ligger i at have volumen, og derfor sker der MANGE fejl i telebranchen. Jeg kender endnu ikke et teleselskab, der ikke har optrædt i mediernes søgelys, med negativ omtale.
 
 
Side 2 ud af 6 (56 indlæg)