Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En amino i DR kontant...

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/24/2006 3:59:14 PM Forfatter: The game
I Telebranchen skal der markedsføres massivt, for at få kunder. Alternativt kommer de, fordi de er utilfredse med deres nuværende selskab. Indtjeningen ligger i at have volumen, og derfor sker der MANGE fejl i telebranchen. Jeg kender endnu ikke et teleselskab, der ikke har optrædt i mediernes søgelys, med negativ omtale.

Har selv Unotel, og de har så vidt jeg har set ikke oplevet massiv negativ omtale, endnu Men lad det ligge.
Det er flot hvis firmaet kom pænt ud af mødet med kontant helt sikkert.

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har selv Unotel, og de har så vidt jeg har set ikke oplevet massiv negativ omtale, endnu Men lad det ligge. Det er flot hvis firmaet kom pænt ud af mødet med kontant helt sikkert.

[/QUOTE]

 
- Debatten omkring dette er spændende. Jeg erkender at jeg ikke kender til Unptel før nu. ved en søgning på google, giver det 774 visninger. Søger du på DLG Tele giver det 40.300 visninger. Søger du på Telmore giver det 505.000 visninger.
 
Jo større selskabet er, jo større er chancen for at der sker nogle uheldige sager.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg benytter også Unotel og er glad for deres produkter - særligt priserne
 
da jeg ikke bruger min mobil til andet end få samtaler og sms med mine drenge så er der stor forskel på min pris nu med unotel og min tildliger teleudbyder som var TDC.
 
Unotel 16 øre pr. sms
TDC 75 øre pr- sms
 
det kan nu godt mærkses selv om mit forbrug er ret begrænset

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi benytter også Unotel, og det har givet os store besparelser - jeg kan varmt anbefale dem både generelt og hvis man ringer meget internt i firmaet, da de har en mulighed for at ringe til 0 kr./minuttet mellem telefoner på samme abb. (dog med 1 kr. i opkaldsafgift).
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/24/2006 5:32:36 PM Forfatter: Sune Christesen Vi benytter også Unotel, og det har givet os store besparelser - jeg kan varmt anbefale dem både generelt og hvis man ringer meget internt i firmaet, da de har en mulighed for at ringe til 0 kr./minuttet mellem telefoner på samme abb. (dog med 1 kr. i opkaldsafgift).

rettelse
 
ikke samme abb. men samme kunde mener de kalder det noget med kundelogin

Venligst

René Buch

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillykke med det, det er altid godt med noget gratis PR.
 
Pøj Pøj
 
P.S : skal helt klart se det
 
Mvh Mathias N

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

så er programmet set og lige slut.
 
mit indtryk er at i fremstår SKARPT og yderst proff. i jeres rådgivning overfor de omtalte kunder .
 
er helt overbevist om i vil høste godt og meget længe på denne konsulet bistand.
 
godt gået

Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
- Det var hel fin PR for Visivo... Som jeres konsulent Jackie siger, er de blevet taget med buksernene nede og snurret urndt 5 gange
 
Det er nok ikke Office-gruppen eller printgruppen i kommer til at samarbjede med fremover
 
Det kunne være spændende at se om programmet har nogen effekt for jer. Så du må endelig poste heri forum, hvis der er telefon storm i morgen.
 
Good luck
 
 
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var jo et godt program, og helt sikkert godt for jeres virksomhed,

Det kan jo være telefonen kimer dagen lang imorgen, hvem ved?
 
 

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Jeg vil da lige kommentere programmet.... Ud fra seernes synspunkt var det da det hidtil dårligste program nogensinde........vi sidder alle og venter på at nogen skal ristet, men ak nej de kunne de ikke engang.
 
Set udfra Jeres synspunkt var det et kanont program... for der blev ikke afslutninngsvis ristet folk.....faktisk fik i det sidste ord i programmet. Og ikke mindst....ingen kom med undskyldninger....så hvad er alternativet? Jamen det er jo at bruge JER!!!!!!
Side 3 ud af 6 (56 indlæg)