Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En amino i DR kontant...

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,
 
Jeg sidder sgu med en lille "øv" smag i munden.. for vi havde virkelig stof nok til at riste hele branchen og ikke mindst kunne dokumentere det. Men det valgte DR åbenbart ikke at vise...
 
Hertil var der rigtig meget som aldrig blev vist.. dels gik det vist lidt galt i afspilningen og dels mener jeg at de prioriterede forkert.
 
Men taget betragtning at det var gratis og på landsdækkende tv.. så kan vi jo kun være taknemmelige.. men man er jo ikke en "dårlig taber" for ingenting.
 
Så hvis nogen af jer kender nogle som gerne vil skrive om nogle seriøst saftige sager så skriver i bare!!
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
ps... takker og bukker for de pæne ord!:. og jeg lover at følge op på tråden hvis pludselig halvdelen af den danske telefonbog begynder at ringe! *G*
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Så lige indslaget, som det burde være, her til morgen.
 
Her bliver der ristet lidt mere end det man så i går aftes, grundet tekniske problemer. Når det bliver frigivet som net-tv lægger jeg et link på vores site.
 
Kan fortælle at de første anmodninger om møder tikkede ind i går aftes kl. 22.. .så lidt effekt har det da haft! *G*
 
Pas på i sneen!!! den er lidt tricky her til morgen.
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg giver også lige jeres navn videre til vores it-ansvarlige... Så lige at hun havde et tilbud liggende fra officegroup!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 
hvor er det dog bare fedt for jer at i kan se en direkte respons af jeres - formodentlige gratis bistand til DR - det er godt gået og håber inderligt i får den vind i jeres sejl som i har fortjent.
 
Tro mig skal jeg nogen sinde skrive under på en leasingkontrakt så kommer den i jeres hænder først *S*

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/25/2006 8:38:36 AM Forfatter: Briian jeg giver også lige jeres navn videre til vores it-ansvarlige... Så lige at hun havde et tilbud liggende fra officegroup!

 
er det så nu du bliver bange på jeres levebrød?

Venligst

René Buch

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det kræver en hård opfølgning, men det er klart med til at hjælpe med at kunderne i den anden ende måske har nemmere ved at forstå vores koncept!.
 
Tak for hjælpen! og Briian!!! Jegkan slet ikke beskrive hvor taknemmlig vi er for at du gider at give vores navn videre.
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ellers ord for at være (for?) godtroende.
Men jeg fatter ikke, hvordan man kan skrive under på en leasingkontrakt uden at regne ud, hvad den samlede udgift bliver. Når man så har opdaget at man er blevet "snuppet i halen" med den første kontrakt - hvordan i alverden kan man så skrive under på kontrakt nr. 2 uden igen at opdage, at den er endnu dyrere end nr. 1?
 
Den sælger, som kan sælge det produkt, burde kunne tjene endnu mere på ærlig vis?
 
Fin omtale, I har fået. Ikke dårligt at fremstå som "de gode" i selskab med Teknologisk Institut.
 
mvh Hans
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne ikke beskrive det bedre... "Hvordan fa... kan de skrive under på det!?".
 
Problemet, som I desværre ikke så i udsendelsen grundet tekniske problemer, er salgsarbejdet. Forvirring, talleg, ordleg og ikke mindst forvirring og garantier som ikke fremgår på kontrakter, gør at kunder skriver under på noget, som de desværre aldrig for gavn af.
 
Hertil må man efterhånden blot indrømme at hvis man ikke har styr på detaljerne mht. indkøb af kopimaskiner, så bør man alliere sig med nogle som kan.
 
Vi har desværre set store anerkendte virksomheder som har skrevet under på noget som er meget værre....
 
I bund og grund udnyttes den manglende viden og den gode overbevisningsevne til at få underskriften!
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, det var skønt at se at de fik lidt rabat, da de brokkede sig... og derved kun skulle betale 51.000 kroner for noget de ikke havde brug for
Side 4 ud af 6 (56 indlæg)