Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En amino i DR kontant...

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåh, så må det være Ikon jeg kender navnet fra ?
 
Iøvrigt, hvad med jeres konkurrent (Jeg har kun hørt om en, der laver noget lignende.. )
Lever de endnu ?
 
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager iøvrigt stavningen i sidste indlæg..

 
 
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jep!... lige netop! IKON.
 
Så det kan være I har arbejdet sammen før!
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
ja... vi hører lidt til dem i ny og næ!...
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,
 
Ville lige komme med en opfølgning på siden sidst og lige et par kommentarer til mine egne udtalelser
 
1.
Vi har oplevet en meget stor efterspørgsel omkring vores rådgivning og stort set hver dag ringer der nye sager ind, eller også tikker de ind på faxen... hertil er vores besøgsstatistik steget voldsomt, men er ved at være nede på et "normalt" niveau igen. Så vi kan godt mærke at stormen er ved lægge sig, men vi kan også mærke at det danske land kan genkende vores navn, og ikke mindst min kollegas kommentar omkring at blive "taget med bukserne nede og snurret rundt 5 gange".. *G*
 
2.
Vi er blevet kontaktet af en af de største advokatvirksomheder i Danmark omkring muligt samarbejde, for dem som virkelig er blevet taget ved næsen...
 
 
Så generelt har vi været meget tilfredse med den omtale og virkning det har haft, uagtet at vi manglede de sidste 6-7 minutter..
 
Noget helt andet.... jeg kommenterede at vi havde stof nok til at riste hele branchen....  her mente jeg den useriøse del af branchen. Vores mål er at opdele markedet i 2. Den seriøse og useriøse... og gøre vores til, at indkøbere ikke bliver fanget i kedelige kontrakter m.v.
 
Det gik lidt stærkt da jeg skrev det sidst, og beklager hvis nogen har følt sig stødt over for det... Da der naturligvis også findes seriøse sælgere og leverandører på markedet.
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/1/2006 8:49:57 AM Forfatter: Visivo
Så vi kan godt mærke at stormen er ved lægge sig, men vi kan også mærke at det danske land kan genkende vores navn, og ikke mindst min kollegas kommentar omkring at blive ''taget med bukserne nede og snurret rundt 5 gange''.. *G*
 
Tror nu også der går noget før jeg glemmer ham for den kommentar
 
Side 6 ud af 6 (56 indlæg)