Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor ændrer jeg det som står på google når man søger på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg googler min hjemmeside. stomien.dk står der I kan se nedenunder. hvordan gør jeg så den ikke tager starten af det seneste indlæg, men at der fx står en fast tekst i stil med. "Her kan du læse hvordan det egentlig er at leve med en stomi". Derudover kunne jeg også godt tænke mig der stod "stomien.dk - livet med en sotmi" i overskriften.. nogle der kan forklare mig det:-)

På forhånd tak

Tonny

stomien.dk
for 3 dage siden - Når man bliver opereret og får en stomi, går der ofte lidt tid inden tarmene fungerer ordentlig. Jeg døjer med at min afføring ofte kan være rigtig ...
 

Blogger på www.stomien.dk

Fra Spøttrup
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Drengeunivers.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan huske, så finder google selv ud af hvad der skal stå under dit link. den finder ud af hvad der er mest relevant, i forhold til det der bliver søgt på, mener jeg. Man kan vist godt få det til at være statisk tekst, men man opnår vist det bedste resultat, ved at lade google lave det. Du må ikke hænge mig op på det her, det er meget lang tid siden jeg har set på det her, men syntes bare det er sådan jeg husker det, håber der er en anden der kan be- eller afkræfte det. :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastoft:

Når jeg googler min hjemmeside. stomien.dk står der I kan se nedenunder. hvordan gør jeg så den ikke tager starten af det seneste indlæg, men at der fx står en fast tekst i stil med. "Her kan du læse hvordan det egentlig er at leve med en stomi". Derudover kunne jeg også godt tænke mig der stod "stomien.dk - livet med en sotmi" i overskriften.. nogle der kan forklare mig det:-)

 
Det gør du ved at sætte teksten ind i dit META DESCRIPTION tag.
Der er ikke 100 procent garanti for at Google bruger det, men jeg har ikke selv oplevet andet.
Overskriten tages fra din TITLE tag.
 
Det er ikke bedre at lade Google selv finde teksten, så du kan roligt bruge description tagget.
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej og tak for svar

Jeg kan godt finde ud af at lave meta DESCRIPTION og Tittle tag på de undersider jeg har, men kan ikke på selve forsiden da den ikke er oprettet som en særskilt side.. og hvis jeg ændrer det i indstillinger under sidetitel og tagline, så bliver overskriften på forsiden også ændret og det er ikke meningen...

Det er lidt underligt.

 

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke andre der har et bud?

 

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel installere det gratis WordPress SEO Plugin af Yoast.

Så får du blandt andet en brugervenlig mulighed for at angive title og meta description.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

mange tak for svar. Jeg har faktisk installere det pågældende plugin, problemer er bare hvor jeg præcist skriver de to linjer ind som jeg gerne vil se på google uden den retter det på selve siden..

Som jeg skriver så kan jeg godt gøre det på siderne om og Kontakt, men det er fordi det er to sider for sig selv, hvor selve bloggen ligger for på forsiden og der kan jeg ikke finde ud af at skrive det ind.

 

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)