Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regneark til styring af økonomi??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som har et godt regneark, så man kan styre sine likvider - det jeg mener er et ark hvori man indtaster indtægt, fradrager moms samt løbende udgifter, så man kan se hvad der er på bundlinien, når man har reserveret penge til moms og udgifter?
 
Med venlig Hilsen
Anja
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/22/2006 6:42:09 PM Forfatter:schultz

Hej,

Er der nogen som har et godt regneark, så man kan styre sine likvider - det jeg mener er et ark hvori man indtaster indtægt, fradrager moms samt løbende udgifter, så man kan se hvad der er på bundlinien, når man har reserveret penge til moms og udgifter?
Med venlig Hilsen
Anja

 
Hej Schultz,
 
Jeg har et meget simpelt økonomiprogram (Excel ark) som er programmeret til at udarbejde et regnskab. Dvs. at du kan taste dine indtaægter og udgifter ind, og cellerne er så formateret til at henvise til et nyt ark, hvor der er en resultat opgørelse. Jeg har brugt det til både moms- og årsregnskab.
 
 
Jeg har selv anvendt dette, i mit første år, hvor jeg selv lavede mine regnskaber. Det er enkelt at bruge, hvis du bare kan en smule Excel. Er det noget i den stil du efterlyser? - så giv mig lige et praj, så mailer jeg det til dig.
 
 
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
[
 
Jeg har et meget simpelt økonomiprogram (Excel ark) som er programmeret til at udarbejde et regnskab. Dvs. at du kan taste dine indtaægter og udgifter ind, og cellerne er så formateret til at henvise til et nyt ark, hvor der er en resultat opgørelse. Jeg har brugt det til både moms- og årsregnskab.
Jeg har selv anvendt dette, i mit første år, hvor jeg selv lavede mine regnskaber. Det er enkelt at bruge, hvis du bare kan en smule Excel. Er det noget i den stil du efterlyser? - så giv mig lige et praj, så mailer jeg det til dig.

[/QUOTE]

 
- Der var lidt mere end et par stykker der er interesseret i arket. 
 
 Hvis du ønsker programmet, så venligst send en Privat Besked eller mail med overskriften "Excelark" Det vil lette mit arbejde lidt, da jeg jeg har modtaget mails/beskeder uden emne.
 
Alle indkommende mails/beskeder inden kl. 19. Bliver mailet fra mig i aften kl. ca. 20.30. Til jer somhar bestilt, og  endnu ikke har modtaget noget fra mig, vil I modtage det i aften.
 
 
 
 
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Shultz

Har også et du kan få en kopi af, fik det udleveret hos min revisor fornyeligt. Mit eget var åbenbart ikke avanceret nok :)

/rasmus
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Til jer som fortsat er interesseret i programmet, venligst opgiv jeres E-mail i PM til mig, og stadig med overskriften Excelark. Så sender summerer jeg op et par gange om ugen, og rundsender.
 
Jeg er glad for det er efterspurgt, og håber i er flere der får gavn af det.
 
 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)