Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek lige min nye web-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har web-shoppen http://www.modernmood.dk/index.php

Den er ca. 2 mdr. gammel og der er stadig ting som skal udvikles med tiden. Min ambition er at skabe en butik, hvor du kan få moderne design/brugsting til hele familien. En butik med nye og kendte designer brands, og ikke at forglemme produkter i god kvalitet.

Lige nu er jeg meget interesseret i kritik, (både positiv og negativ).

Jeg er selv godt tilfreds med designet, men er ikke sikker på om den er "aggressiv" nok??

Er der en god idé med kampagner; får det flere ind på siden?? 

Hvordan er det at navigere rundt i butikken??? Er det nemt at betale ??? osv..

Glæder mig meget til at høre fra alle.

De bedste hilsner

Mette

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Jeg syntes det er et utroligt flot og stilrent design du har fået op og stå, produkterne er indbydende og fremstår med flotte billeder, siden er nem at fine rundt i og tingene fungere fint.

Og jo, markedsføring skal der jo til for at blive set, for "desværre" kommer kunderne jo ikke af sig selv :-) Der er mange måder at markedsføre sin webshop på og jeg er sikker på at du får nogle gode henvendelser her fra Amino angående dette.

Personligt syntes jeg at den er rigtig god, kan godt lide det stilrene design og meget attraktive/flotte billeder.

Flot!

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Sønderborg
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Tak for dit svar. Jeg bliver bare glad, hver gang nogen fortæller mig, at siden er flot. Min styrke er også det visuelle/design, og det halter måske lidt med markedsføringen .... jeg ved at dét kan jeg blive bedre til ;-)

Ha' en  fortsat god dag.

De bedste hilsner

Mette

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed side! Flot stillet op, gode produkter, og nem oversigt.
Hvad angår design har jeg kun en kritik.. man burde også bringes til index'et ved et klik på jeres logo i top venstre.

Hvad angår markedsføring, vil jeg (og jeg er sikker på andre Amino brugere) anbefale både Google AdWords og Martin Thorborgs E-Pusher.

Derudover tror jeg det ville være en klog og indbringende ide at henvende dig til unge/nye designere for at få deres varer solgt i din butik. Det er ikke at sige at du skal have dårligere produkter på din side (slet ikke).
Dette ville du kunne opnå gennem en konkurrence, eller en kontakt på nogle af Danmarks bedere designskoler.

Held og lykke fremover, du har en utrolig fornuftig internetløsning. 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot og enkelt design, det syndes jeg er meget indbydende.
Jeg tror ikke man "bare skal" være aggresiv som du skriver, det vigtigeste er at kunden føler sig velkommen, og tryk ved at handle hos dig.
Held og lykke med butikken.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger "Flot og stilrent design"....man føler virkelig at man har at gøre med en webshop der har styr på tingene...Yes

Mht. Markedsføring...."ADWORDS!!!!"....GO!!....

og så kunne det måske være en ide at kikke lidt på de Seo mæssige forhold på din shop, jeg er ikke selv søgemaskineekspert...men jeg kan se du ikke har udnyttet dine titles ordentligt....det jeg mener er....at hvis du går ind på siden "Til hende og ham"...lyder det iøvrigt ikke bedre med "til ham og hende"...nå pyt.....men inde på siden "til hende og ham"....står der i din title "Til hende og ham - Modern Mood.

 - Du burde måske lave den om til noget i retningen af "Cykelkurve, Velvære, Toilet tasker, beklædning osv. Og inde på hver enkelt produkt have en unik title for produktet....eks. på nedstående produkt side har du skrevet følgende i din title...."Velvære - Modern Mood".....http://www.modernmood.dk/product_info.php?cPath=35_106&products_id=255 lav den evt. om til noget i retningen af...."Oliven Shampoo, Velvære til ham og hende - Modern Mood.  

....der er utrolig vigtigt at have unikke titles, (unik title for hver side, og ikke nogle sider der har ens title). Ved at have forskellige titles på hver side...kan du bruge mange forskellige søgeord i din title.....

Men jeg er sikker på der nok skal komme nogle seo eksperter og give lidt guldkorn....

 

 

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)