Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LANGSOM webhost

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ejer af en hjemmeside med ganske god load tid..... når der ikke er besøgende eller i hvert fald ganske få.

Jeg er ejer af en stor fangruppe på facebook, og ligeså snart jeg får dem til at besøge hjemmesiden, så går serveren helt i bund og har loadtider op til 15-20 sek, for manges tilfælde kan man slet ikke komme ind på siden.

Mit webhotel er One.com og jeg har kontaktet dem 20 gange, en smule forbedring hver gang, men den kan stadig slet ikke klare til den traffik der forekommer på min hjemmeside.

Mit spørgsmål er så hvilket webhotel eller løsninger kan i anbefale til at handle med mange besøgende på én gang. Ved godt hvis man vil have noget godt, skal man betale godt, men kvaliteten er vigtigst for mig. Jeg vil dog sige at jeg ikke har planer om at betale mere end 1000 pr måned for løsningen. Jeg er efterhånden ikke i tvivl om at One.com ikke er løsningen for mig og at jeg bør skifte straks

Håber i kan hjælpe :) 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket website er der tale om? grunden til jeg spørger, er at du skal være sikker på det ikke er løsningen den er gal med før du flytter til en ny host for så at finde ud af at du kun opnår en lille forbedring.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Har du nogen fornemmelse af hvor meget trafik der er på din hjemmeside i annonceringsperioderne? 
Jeg spørger for at høre om du kan få gavn af vores webhoteller. Men er mængden af trafik meget høj, kan du altså få god gavn af at få din egen server - Og hvis jeg må komme med en pris herpå, så sælger vi hostede webservere til kun 360 kr/md. (ekskl.)

Men hvis ikke dit budget er til det, vil jeg gerne undersøge det med vores webhoteller først.

Hilsen Kathrine,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er oddsekspert.dk

Jeg har på 4 dage haft cirka 5.000 besøgende sammenlagt.

Ville være fantastisk hvis i havde en løsning. Om det er webhotellet eller noget helt andet ved jeg ikke 100 % men jeg ville da tro det var webhotellet

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas10:

Det er oddsekspert.dk

Jeg har på 4 dage haft cirka 5.000 besøgende sammenlagt.

Ville være fantastisk hvis i havde en løsning. Om det er webhotellet eller noget helt andet ved jeg ikke 100 % men jeg ville da tro det var webhotellet

Det er nu ikke fordi det er så mange besøgende at det bør lægge en server ned. Men ser man på dit site, er det eneste jeg kan se som kunne trække tænder ud er hvis de fleste er VIP, eller bliver det. for her slår WP super Cache nemlig ikke helt igennem. Du skal i stedet se på W3 Total Cache, og du kan læse hvorfor her.

Kan du ikke selv finde ud af at opsætte det, kan jeg godt være behjælpelig på den front.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det ændrer stadig ikke på at siden bliver utrolig langsom
Når der er mange på en gang..

Har du ingen løsning til det?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas10:

Men det ændrer stadig ikke på at siden bliver utrolig langsom
Når der er mange på en gang..

Har du ingen løsning til det?

Jo det er netop det det gør. Prøv at læse indlægget, så vil du kunne se at WP super Cache ikke rigtig slå igennem når vi snakker performance optimering. W3 Total Cache gør at performance bliver næsten dobbelt så god... og yderligere vil du kunne sammenlægge filer og samtidig aflaste serveren på så mange fronter. Så det kan kun betale sig, og det vil hjælpe.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak kim, jeg vil give det et forsøg og håber det vil hjælpe :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal selvfølgelig opsætte det korrekt... og det er også derfor de fleste fravælger W3 Total Cache til fordel for fx WP super cache, da W3TC kræver lidt mere for at opnå pluginets fulde potentiale. men selv 5 minutters indstillinger er bedre end WP Super Cache, som jeg fortæller i blogindlægget.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim er det noget du kan hjælpe ed at opsætte? Medmindre det tager lang tid?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)