Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi rette på vores site - helt enkelt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil rigtig gerne have noget feedback på vores site - www.zuccez.dk

Vi er en grafisk tegnestue som vil skabe succes for vore kunder og for os selv
– og for os, handler succes om at have det sjovt og elske at gå på arbejde.

Har været i luften i et par måneder og vil gerne lave et nyt site - dog med samme enkle stil...eller hvad syntes du?

MVH
Ann 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville fjerne splashsiden, der ikke fortæller noget. Jeg aner ikke hvad der gemmer sig bag den. Måske betyder det ikke noget, men I forlanger, at folk klikker igen, selvom de allerede har klikket sig ind på jeres side (eller tastet adressen i browseren), hvilket ikke er så fedt.

Hvis I gerne vil beholde splashsiden, så fortæl på den, hvad I beskæftiger jer med. Fx. ved at tilføje "Grafisk design", som I har på forsiden, når man klikker sig ind.

Derudover kan jeg godt lide enkelheden på siden, men teksten står lidt gnidret og småt her på min skærm (mac + Safari).
Måske skulle I overveje at lave nogle eksempler på jeres kunnen? Jeg synes at kunne erindre, at I helst ikke ville bruge tidligere referencer, eftersom de er bragt i hus udenfor jeres nye firmas regi, men så nogle kunstige referencer (hvis man kan kalde det det?) Noget der kan vise, hvad I kan og står for.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig - væk med splash siden, det hørte 90erne til og det gør bare at i mister nogle potentielle kunder.

Dernæst så tog det mig længe at finde tekst om din kollega. Den lille pil i højre side er gemt godt væk hvis man ikke ved den. Det synes jeg er syndt.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det tog mig også et pænt stykke tid. Glemte helt at nævne det :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder det forbløffende at i ikke har et eneste eksemplar på jeres arbejde inde på siden. Hvordan regner i med at en kunde skal bedømme om i passer til deres behov, når de ikke en gang kan se produktet?

Så prøv at tage fokuset lidt væk fra jer to, og fokuser mere på det grafiske. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke nogen referencer på vores site - da vi lige er "startet" for os selv denne sommer.
Derfor har vi sendt PDF'er til dem som gerne vil se hvad vi kan, da det ville være forkert at have noget på vores site som ikke var helt "zuccez".

Nu har vi fået en del referencer...så det kommer med i vores "version 2"...

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med VictorMark - ud med nogle referencer. Det kan godt være, I ikke har udført de store opgaver endnu, og derfor ikke har nogle, men så kald det eksempler, eller noget i den stil. Det er meget vigtigt, at det er der.

Hvis I ikke har det svarer det lidt til at have et fora uden brugere - de fleste ejere af sådan nogle opretter et par fake bugere, for at få det igang. ;-)

Mvh. Artemis 

 

Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej I to,

Jeres side er enkel og flot. Og kedelig og uengageret i jeres kunder.

skal have kunden ind i centrum. Det er fint med billeder af jer - men dybt uinteressant for mig, som vil købe grafisk design.

Det, som I opfatter som jeres FILOSOFI er jo simpelt hen jeres tilbud til kunderne. Det skal frem på forsiden og være jeres TILBUD til MIG - KUNDEN. 

Så hvis I har mod til at fjerne billederne af jer selv og fjerne ordene VI og JEG og OS  og tilføje ordene DU, og JER og KUNDER i stedet for, så kan I få MIG til at sige: dem vil jeg gerne købe ydelser af.

Ubesvarede spørsmål: har I referencer? Er der nogle kunder, som har sagt noget positivt om jer? Hvad koster f.eks. logodesign? Har I nogle standard varer? Hvad er jeres priser? Hvor kan jeg se nogle eksempler på jeres produkter?

Det kan godt være, at det findes på jeres side bag et af linkene. Jeg har kun lyst til at klikke på linkene, hvis jeg bliver tændt på forsioden. Og det tænding udeblev.

Jeg håber at dette kan være til inspiration. 

Mange kærlige hilsner

 Niels Jessen

Trouville Møbler - en mulig fremtidig kunde

www.trouvillemobler.dk - den er også kedelig og trænger til hjælp! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)