Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dovenskaben hersker på Amino

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg fik i sidste måned løst en opgave på freelancer ved kun at beskrive opgaven på 2-3 linier. Det kan altså ikke være så svært for voksne mennesker. Man sikrer sig at alle inklusive udbyder IKKE spilder tiden på alle irrelevante bud. 

Flot arbejde fra CREW...

Fortsat god dag til alle!

Lars

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Jeg medgiver at det er mig der opfatter Freelance forkert. - Jeg troede jeg kunne smide en opgave hvorefter jeg ville få fat i folk der ville spørge ind til opgaven. Beskrive hvordan de, fra deres professionelle synspunkt mente opgaven skulle løses.


Vi handler i alles interesse.
Havde du brugt to minutter på at linke til det der skulle oversættes, eller fortælle hvor mange ord det var, så havde du fået en stribe gode bud på opgaven.
Havde vi acceptere din opgave, havde 15-20 freelancere mailet dig og spurgt ind til opgaven og du skulle så svare dem alle. Det er da spild af din tid?
Og af freelanceres tid.

Hvis det er helt uacceptabelt for dig, så er freelancer ganske rigtigt ikke noget for dig, men jeg tror at du godt selv kan se fornuften i det når du er blevet glad igen :-)

Ha' en super dag.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kan jo vende det om og sige at du skal bruge tid på at forklare opgaven efterfølgende til f.eks. 20 sælgere, hvor de alle skal bruge ekstra tid på lokalisere omfanget. Havde du bare brugt lidt tid - så havde du selv sparet tid og lige sådan for de andre.

Nu fik du det ordnet - men hvem ved om du kunne have fået en bedre pris.

Jo bedre beskrivelse - jo bedre feedback.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Havde vi acceptere din opgave, havde 15-20 freelancere mailet dig og spurgt ind til opgaven og du skulle så svare dem alle. Det er da spild af din tid?

Ingen lunde. Alene de spørgsmål de stiller viser meget om, hvordan det fremtidige samarbejde bliver.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er jeg med på Carsten, men de spørgsmål kunne de stille til den håndfuld der havde en spiselig pris og virkede seriøse.
Nuvel, Freeelancer er nok ikke for dig og det er helt cool.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten er det ikke dig som er doven her :-)
Ud fra hvad du og amino skriver vil jeg da gerne holde med amino. 

Du har ikke engang linket til siden skriver amino.  Og så vil du ha at amino freelancer skal koble profilerne sammen debat/ freelancer. 
Hvad hjælper det ? Du kan have 1 eller flere links i din profil og freelancer har da ingen chance for at se/vide om det er en af disse sider eller en helt anden siden som ikke er på din profil som du vil ha oversat. 

Hvis du kommer ind på et reservedels lager og siger at du skal bruge en pære til din bil, ja så skal der flere oplysninger til før du kan få den rigtige pære. Det står desværre ikke i panden på dig hvilken bil du har , stel nummer etc. 
Så hvis du har pæren, bilen med dig ville det jo hjælpe. 
Ja så et link til den side du vil have oversat er vel ikke for meget at forlange.

Kan du da gi et tilbud på en tyveri alarm ud fra at jeg skal bruge en alarm ?
Og hvis du har brug for at spørge om mere info vil jeg ikke bruge dig som leverandør da det må da være din opgave selv at finde ud af ?

Mvh
Anders 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)