Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinimportør?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer

Kender du det at have præferencen indenfor rødvin, men vinen er så dyr at du stort set aldrig får smagt den?

Jeg vil rigtig gerne starte en vinimport hvor jeg nedsætter min personlige avance på produktet og så giver danskerne

muligheden for god vin til rimelige priser.

Hvad synes i aminoer om ideen og hvordan finder man lige leverandøren?

Mvh

Patriick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart lyder ideen go i mine ører. uden jeg dog kender voldsomt til vinbranchen i dk. 

Som forbruger / vindrikker vil jeg da gerne ha en fl. go vin til en billigere penge end normalt. 

Men kan du gøre det billigere end hvis jeg køber en kasse vin hos en webshop i Italien eller Frankrig ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Ideen er på Brainstorm-niveau, men jeg tager til Toscana i 2014 og prøver at få erhvervsaftaler med 3-5 vinslotte.

Så må vi se, jeg er hamrende træt af at god rødvin skal koste så mange penge - det vil jeg gøre noget ved.

Mvh

Patrick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

+ jeg har en god ven som er bosat i Spanien, som tager ud til lokale vingårde og smager og udvælger nøje.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men du glemmer da vist lige at der allerede findes over 1000 garage importører i Danmark.  Du skal virkeligt kunne aftage store mængder for at kunne så gode priser dette gælder både producenter og transportører.

 

 

 

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det er skam ikke noget, som jeg vil være rig på, jeg vil yde det som en service til alle vinelskere landet over.

Jeg vil IKKE sælge Amarone, Brunello og Barolo. Jeg vil sælge de små gårdes vin, jeg vil finde 10-15 super undervurderet flasker vin og vælge 3 årgange og disse skal sælges til alle der elsker en god flaske vin, men ikke har 200 kr. til den.

 

Mvh

Patrick

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Hvordan er det gået med din idé? 

Vh. Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)