Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til fungerende boligportal med brugere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Til en fuldt fungerende boligportal med aktivitet og annoncer søger jeg vi partner.

Hvis nogen af jer syntes indlægget virker bekendt, så søgte jeg også en partner herinde for 3 måneder siden. Jeg fandt en, så nu er vi to, og siden da har vi rykket på næsten alle fronter,

Derfor kunne vi godt bruge en mand mere, da vi har masser af ting vi gerne vil have lavet - især teknisk og på markedsførings fronten.

Vi søger derfor en energisk og iderig person der har lyst til at være med til at give den fuld gas på vores projekt og blive den af teamet og virksomheden.

Du skal helst være enten teknisk eller have forstand på markedsføring - har du andet du kan bidrage med, så skriv gerne :) 

*Om siden*

Siden er udviklet af mig, med hjælp fra freelancere. Det grafiske layout samt logo er lavet af professionel grafiker, så siden fremstår professionelt på højde med andre kendte boligportaler.

Siden et pt gratis at bruge således at en brugerbase kan opbygges, men i fremtiden skal der selvfølgelig være brugerbetaling.

Siden indeholder flere tusinde annoncer, og har i de sidste 30 dage haft 32,000 besøg og 86,000 sidevisninger.

Der er brugt en del tid på SEO og linkbuilding, hvilket betyder at besøgttallet er stigende.

*Om konkurrenterne*

Tallene taler vidst for sig selv!

http://www.proff.dk/firma/boligportal.dk-aps/aarhus-c/it-drift-og-support/13472737-1/

http://www.proff.dk/firma/lejebolig.dk-aps/viborg/it-andet/13538377-1/

*Om firmaet*

Firmaet er et ApS, hvor du enten kan købe en andel ned indtrædelse, eller vi kan lave en kontrakt på at du kan købe dig ind senere.

Vi kan endnu ikke udbetale løn, men vi skulle gerne kunne udbetale mindre lønninger engang i 2014.

*Om dig*

Du skal være god til at se forretningsmuligheder, så vi kan diskutere forskellige muligheder sammen.

Du skal være energisk og klar til at fjene de andre af pinden - for det er jeg helt overbevist om at vi kan hvis vi spiller vores kort rigtigt.

Du skal være klar til at give den fuld gas - i starten uden løn.

Hvis du er interesseret så send en pm med nogle linjer om dig selv, hvad du tidligere har arbejdet med, og kom også gerne med ideer til hvordan man vil kunne tjene penge på en boligportal ala boligportal.dk eller lejebolig.dk

Jeg har med vilje ikke postet for meget info om virksomheden, af hensyn til konkurrenter.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)