Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 1 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Fra  mpcservice Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Network Marketing er rent faktisk det hurtigst voksende koncept i forretningsverdene idag.

Der er ikke noget fordækt ved MLM, men som alt andet godt kan det naturligvis misbruges.

Den bedst kendte måde at misbruge konceptet på er det vi kender som pyramidespil - spil, fordi det kun handler om penge og ikke om omsætning af varer. Det er som bekendt ulovligt at spille om penge (når ikke det er godkendt af staten og denne får sin andel. MEN DET ER EN RIGTIG GOD MÅDE AT TJENE PENGE PÅ, NÅR DET DREJER SIG OM HANDEL MED VARER.

Jeg skal her ikke tage stilling til alle de mange firmaer der har kopieret  NM-konceptet fra Lifewave og andre, der må du lade sund fornuft råde, tror du på produktet eller ej. Giv dig tid til at undersøge firmaet og produktet.

 Er det så også måden at gribe det an på? Skrevet af en nylig startet Network Marketing gut og dertil tilføje at har været NMér i 1½ år.... Jeg er selv Lifewave distributør og bruger plastrene selv med glæde ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er også Lifewave distributør, og der er ingen tvivl hos mig om at både produkter og betalingsplanen er i sværvægtsklassen når det gælder network Marketing. Alene det faktum at 2 produkter er godkendt som medicinsk udstyr, og at det ene produkt er godkendt til brug på hospitaler i Europa taler sit tydelige sprog.

Og for skeptikerne, så er der lavet over 70 studier og placebo/blindtests med masser af offentliggørelser i magasiner og tidsskrifter. Men bedst af alt. Man kan selv mærke om de virker inden man køber. Og hele testen kan klares på under 1 minut.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Må ærligt tilstå at jeg synes det er en rigtig dårlig idé at lave endnu et nyt indlæg om Network Marketing / MLM - de bliver alle skudt ned herinde.

Det er da heller ikke gennemtænkt at fremhæve Lifewave, som også har stået på skud herinde.....

Og endelig må jeg irettsætte dig i at det skulle være Lifewave der har opfundet dette system, og at andre har kopieret dette fra Lifewave - det er ikke tilfældet...

For mig at se ser det ud som om du leder efter udfordringer :-)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ejvind:
Og for skeptikerne, så er der lavet over 70 studier og placebo/blindtests med masser af offentliggørelser i magasiner og tidsskrifter. Men bedst af alt. Man kan selv mærke om de virker inden man køber. Og hele testen kan klares på under 1 minut.

Nei, det er absolutt ikke korrekt. Det er ikke publisert en eneste studie i noe anerkjent tidsskrift som viser effekt av LifeWave-produktene. De 70 "studiene" du mener er alle verdiløse i vitenskapelig sammenheng, bl.a. fordi samtlige faller under flere av følgende kriterier:

- produsert av personer på LifeWaves lønningsliste eller nær forretningpartnere
- mangler blinding
- har svært få testpersoner
- ingen kontrollgruppe
- er ikke replikerte
- benytter seg av pseudovitenskapelige metoder og termer
- er ikke fagfellevurderte
- er ikke publiserte i anerkjente tidsskrifter

I tillegg til at det er umulig å påvise effekt utover placebo, er det heller ingen plausibel virkningsmekanisme som forklares. Alle de flotte ordene om frekvenser, aminosyrer, energibaner osv. er det reneste nonsens, og forklaringene strider mot en rekke grunnleggende fysiske lover. Det at produktene er godkjent som medisinsk utstyr sier ingenting om effekt. Homeopatiske remedier må gjennom samme godkjennelsesprosess, selv om det bare er rent vann. Inntil det motsatte er bevist er det heller ingen sykehus i Europa som bruker disse plastrene i pasientbehandling.

LifeWave har vervet tusenvis av dansker det siste året og Danmark er det landet i verden hvor fenomenet for øyeblikket har største utbredelse. Produktene er totalt verdiløse, men markedsføringen er full av ulovlige påstander som gjør at lettlurte mennesker tror på tøyset, i hovedsak når de selv ser potensialet for å tjene penger på forretningsmuligheten. Det er nokså umulig å gjøre noen nevneverdig inntekt på dette uten å verve en betydelig organisasjon av nye selgere under seg, altså er det en kraftig pyramideeffekt tilstede som vil sørge for at dette kollapser helt av seg selv.

Mer informasjon i denne artikkelen.
http://4brooker.wordpress.com/2012/08/17/lifewave-plaster-mot-alt/

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Lad nu være med at angribe bare fordi du ikke har andet at lave.

Du er totalt utroværdig, så længe du ikke har beviser for dine påstande. Det har jeg sagt til dig tidligere. Alligevel fremturer du med pseudo besviser, som overhovedet ikke er baseret på den virkelige verden. Drop det nu bare og få dig et liv.

Tusindvis af mennesker ville jo ikke bruge produktet, hvis det ikke virkede.

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:

Jeg er også Lifewave distributør, og der er ingen tvivl hos mig om at både produkter og betalingsplanen er i sværvægtsklassen når det gælder network Marketing. Alene det faktum at 2 produkter er godkendt som medicinsk udstyr, og at det ene produkt er godkendt til brug på hospitaler i Europa taler sit tydelige sprog.

Og for skeptikerne, så er der lavet over 70 studier og placebo/blindtests med masser af offentliggørelser i magasiner og tidsskrifter. Men bedst af alt. Man kan selv mærke om de virker inden man køber. Og hele testen kan klares på under 1 minut.

Nu tror jeg de fleste herinde er skeptiske over selve forretnings metoden og ikke over produktet som så. 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ejvind:
Du er totalt utroværdig, så længe du ikke har beviser for dine påstande. Det har jeg sagt til dig tidligere. Alligevel fremturer du med pseudo besviser, som overhovedet ikke er baseret på den virkelige verden.

Nå var det faktisk du som begynte i denne tråden med påstander som du ikke har dokumentert. Det er ganske freidig å beskylde meg for pseudo-beviser før du har dokumentert dine egne påstander.

Kan du vennligst vise til en eneste studie som er publisert i et anerkjent medisinsk tidsskrift og som viser effekt av LifeWave-plastre? Med over 70 studier må vel minst en av dem være av så god kvalitet at det burde være mulig?

Og hvis produktene er godkjent for bruk på sykehus og har disse fantastiske effektene som LifeWave påstår, da må det vel være mulig å vise til et sykehus som bruker dem. Eller er det ingen?

Ejvind:
Drop det nu bare og få dig et liv.

Dere MLM'ere har en merkelig tilnærming til kritikk. Hva med å imøtegå påstandene i stedet for å angripe motivasjonen til dem som fremsetter dem?

Ejvind:
Tusindvis af mennesker ville jo ikke bruge produktet, hvis det ikke virkede.

Mennesker har gjennom alle tider latt seg lure til å tro at kvakksalverprodukter har hjulpet deres helse, og derfor betalt i dyre dommer for f.eks. slangeolje, askeavkok, sølvvann, neshornmel og innvoller av albinoer. Det er altså ikke noen direkte sammenheng mellom utbredelse/popularitet og effekt.
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Som sædvanlig sætter du den samme gamle plade på. Kom nu ud af busken!

4brooker:

Nå var det faktisk du som begynte i denne tråden med påstander som du ikke har dokumentert. Det er ganske freidig å beskylde meg for pseudo-beviser før du har dokumentert dine egne påstander.

Nej, du blandede dig i en tråd, som du plejer at gøre, ved at komme med påstande uden hold i virkeligheden. Du gør det samme allevegne på nettet: Du påberåber dig at du har det rigtige svar på alt mellem himmel og jord - indbefattet pyramidespil og konspirationsteorier. Du "udstiller" folk og brancher uden at have kendskab til dem. Du skriver endda på din egen blog at du aldrig har beskæftiget dig med MLM, eller deltaget i pyramidespil og lignende. Det betyder jo at du INTET ved om emnet.

Alligevel er du anonym, og spreder injurier over en bred front. Hvorfor ikke stille dig frem og stå ved dine injurier?

Hvem er du? Hvad laver du? Hvad er din interesse i at miskreditere andre?

4brooker:

Kan du vennligst vise til en eneste studie som er publisert i et anerkjent medisinsk tidsskrift og som viser effekt av LifeWave-plastre? Med over 70 studier må vel minst en av dem være av så god kvalitet at det burde være mulig?

Det har jeg gjort, og du sagde at det var pseudovidenskab - men du BEVISTE det ikke. Altså er Lifewaves dokumentation ikke tilbagevist.

4brooker:
Dere MLM'ere har en merkelig tilnærming til kritikk. Hva med å imøtegå påstandene i stedet for å angripe motivasjonen til dem som fremsetter dem?

Det har vi gjort adskillige gange. Men det nytter ikke noget at fremføre beviser for dig, for du har besluttet dig for at der ikke er nogen. Du burde i stedet forholde dig til hvorfor MLM faktisk er lovligt i de fleste lande. Måske skulle du også kigge på hvordan 75 millioner mennesker verden over bruger MLM produkter, uden at der lyder et ramaskrig med jævne mellemrum. Og kig så også lige på forskellen mellem MLM og pyramidespil, i stedet for at anklage en hel branche for ulovligheder, når du ikke har noget bevis.

Det du gør kaldes injurier, og jeg opfordrer dig derfor til at afsløre din identitet, så vi kan se dig efter i sømmene.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Mogensen:
Nu tror jeg de fleste herinde er skeptiske over selve forretnings metoden og ikke over produktet som så. 

Tak for din mening Thomas. Desværre er det både produktet og forretningsmetoden der står for skud. Og det holder bare ikke at man sviner en hel profession til uden at have noget at have det i.

Forretningsmetoden er der intet problem i. Lovligheden er på plads. Network Marketing har været brugt i hele verden i omkring 70 år.

Selvfølgelig er der dårlige eksempler på forretninger der bukker under eller dårlige produkter, men det findes jo alle steder og indenfor alle brancher. Der er også MLM virksomheder, som i virkeligheden er pyramidespil - men det er jo supernemt at kende forskel: Hvis der ikke kommer produkter den ene vej, når penge går den anden vej, så er der tale om pyramidespil.

Hvis man gerne vil finde ud af hvad der er op og ned, så find nogle der kan fortælle om det på en fornuftig måde. Hvor der både fokuseres på det gode og det mindre gode. Så rammer man ikke helt ved siden af.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan godt være jeg bliver meget upopulær nu, men jeg vover alligevel at give min mening til kende.Big Smile

Jeg blev præsenteret for MLM helt tilbage i 90'erne... var med i nogle af koncepterne som med tiden blot er blevet opdateret til mere moderne måder, og jeg tror at alle de der klappemøder for længst må være uddøde - MEN, når det så er sagt, så er det i mine øjne kun et fåtal der virkelig tjener gode penge på MLM. Jeg kender stadig nogen der arbejder med MLM og jeg må indrømme at de virkelig går mig på nerverne med deres salgs taler. Jeg ved jo i bund og grund at det eneste de i virkeligheden ønsker er at få mig med som forhandler, og ikke KUN at sælge produkterne! Ellers kunne de jo bare åbne en lille biks nede på hjærnet og sælge deres fantastiske plaster, slankekure og plastikdimser fra!

Eneste MLM firma jeg nogensinde har haft respekt for var Tupperware. De var vel et af de største MLM firmaer med gode produkter som har overlevet så mange år uden at virke som et scamfirma. I mine øjne fordi deres produkter rent faktisk var i fokus, og var gode.... hvem har ikke et eller andet Tupperware stående i skabet, enten købt selv, eller arvet!

For mig personligt handler det ikke om de produkter der sælges men om måden de fantastiske milliondrømme bliver presset ned over hovedet på mig. Jeg er den første til at blokere indlæg der omhandler MLM på min FB væg - men det er blot min egen holdning.

Jeg accepterer fuldt ud at andre synes det er fint, og tjener kassen på det, eller er lykkelige med deres MLM....

Bare jeg slap for at høre på alle de salgs taler for denne form for virksomhed

Side 1 ud af 12 (119 indlæg)