Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 5 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Du opkaster dig selv til dommer over folks oplevelser.

Nei, når jeg sier at folks opplevelse ikke er det samme som bevis, betyr det ikke at jeg ikke anerkjenner folks opplevelse av at produktene virker. Hvis ingen opplevde at produktene virket ville heller ingen bruke dem. Problemet er at den effekten man opplever ikke kan skilles fra placebo, altså er det ikke plasteret i seg selv som skaper opplevelsen, det er troen på at det virker. Hvis din logikk skulle holde vann burde man jo bare fortsette med årelating når vitenskapen fant ut at det var en farlig behandling uten effekt. Altså ville det være arrogant overfor alle dem som opplevde at årelating virket å si at det ikke virket.

Ejvind:
Folk som dig vil altid kræve endnu en ny slags bevis fordi i allerede har besluttet jer for at det bevis der ligger - som lever op til god videnskabelig skik - ikke er godt nok.

Nei, enhver person med grunnleggende kjennskap til vitenskap vil forkaste disse "bevisene" som pseudovitenskap. Det er så langt unna god vitenskapelig skikk som det er mulig å komme. Det er helt greit at du personlig mener noe annet, men det er altså ulovlig når du f.eks. skriver på din nettside at "I løbet af få sekunder til nogle minutter vil smerten aftage eller helt forsvinde". Ikke bare fordi jeg sier det, men fordi lovverket stiller krav til dokumentasjon som LifeWave ikke er i nærheten av å oppfylle.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Problemet er at den effekten man opplever ikke kan skilles fra placebo, altså er det ikke plasteret i seg selv som skaper opplevelsen, det er troen på at det virker.

Nogle forkningsresultater viser at placebo udgør ca. 50% af ENHVER behandling. Altså også medicin. Men man kan ikke skyde HELE skylden for en oplevelse på placebo. Netop derfor har Lifewave jo lavet målinger med Icewave, der har klassifikationen medicinsk udstyr klasse 1, som klart viser et temperatur udsving efter få minutters brug. Det er målt med termografi, og kan ses her. http://www.lifewave.com/danish/icewave.asp

Nogle forskere tror endda ikke på at placebo overhovedet har en indvirkning. Se for eksempel Seniorforsker Asbjørn Hrobjartsson fra Det Nordiske Cochrane Center på Rigshospitalet, som udtaler at placebo ikke er særligt målbart ved et review. Igen et eksempel på at forskning ikke er en ensartet størrelse, og at der altid vil være fortalere for både den ene og den anden side. Hvis placebo ikke er tilstede i nævneværdigt omfang, så falder hele din forklaring fra hinanden. Citat: »Det gjorde vi for 10 år siden, hvor vi støvsugede litteraturen for studier, der både havde medtaget placebobehandling og en gruppe, der ikke fik behandling. Resultatet viste, at de dramatiske placeboeffekter så forsvandt,« siger Asbjørn Hrobjartsson.

4brooker:
men det er altså ulovlig når du f.eks. skriver på din nettside at "I løbet af få sekunder til nogle minutter vil smerten aftage eller helt forsvinde". Ikke bare fordi jeg sier det, men fordi lovverket stiller krav til dokumentasjon som LifeWave ikke er i nærheten av å oppfylle.

Hvad er det for en lov du henviser til her?

Nu har jeg fremlagt åbent og redeligt en masse information, som du og andre kan forholde jer til. Herefter må I enten modbevise det, eller melde os til politiet. Denne hetz fører ingen vegne.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Nu har jeg fremlagt åbent og redeligt en masse information, som du og andre kan forholde jer til. Herefter må I enten modbevise det, eller melde os til politiet. Denne hetz fører ingen vegne.

Etter å ha lest følgende på ditt nettsted er jeg ikke i tvil om at du er en farlig mann:

"Desuden må jeg, ifølge lægemiddelstyrelsen, hverken markedsføre, opbevare eller reklamere for produktet.

Jeg har lavet disse rettelser til siden i god tro, da jeg forventer at lægemiddelstyrelsen erkender at MMS IKKE er et lægemiddel, men derimod et mineral tilskud, der naturligvis har indvikning på kroppen. MMS er et supplement - et kosttilskud, som renser vand."

MMS er et giftig stoff bestående av natriumkloritt og vann, og det har medført alvorlig helseskade og død for mange som har drukket det. Dette fortsetter du å promotere til tross for at danske myndigheter har forbudt deg dette. Du mener altså at dine egne vurderinger står over Lægemiddelstyrelsens vedtak, så hva skulle hensikten være med å fortsette å forklare deg hva som er lov og ikke lov når du uansett ikke akter å respektere loven?

Skulle noen ha lyst til å vite mer om MMS anbefales denne artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solution

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal da endelig angribe mig som person, og fortsat selv være anonym. Det beviser bare at du opfatter dig selv om en der skal redde verden fra "de onde". Du forholder dig ikke til de ting jeg har skrevet om dine "beviser", men fortsætter stilen med personangreb - flot!

Jeg sælger ikke MMS mere, for det må jeg ikke ifølge lovgivningen. Da jeg solgte og brugte MMS, virkede det fint på mig og mange andre. Den eneste grund til at jeg holdt op var at jeg fik en henstilling fra sundhedsstyrelsen.

Der findes INGEN beviser på at folk har fået det dårligt, eller er døde af at bruge MMS. Som sædvanligt, så fremfører du dine beskyldninger uden beviser. Wikipedia er notorisk kendt som et sted hvor der fremføres usande påstande om stort og småt, fordi hvem som helst kan skrive hvad som helst.

Du skriver konstant at andre skal forklare sig. Det er på tide at du selv forklarer dig. Der må ligge andet og mere end bare andre mennesker ve og vel bag, når du har tid til at blive ved med at komme med grundløse beskyldninger. Du må have noget at skjule. Er du i virkeligheden ansat af medicinal industrien?

Det jeg har gjort og sagt ligger fremme så alle kan læse det. Du gemmer dig. Hvem tror du folk tror mest på når det kommer til stykket?

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Du forholder dig ikke til de ting jeg har skrevet om dine "beviser", men fortsætter stilen med personangreb - flot!

Jeg påpeker din markedsføring av et farlig produkt, hvilket betyr at det er farlig å ta imot helseråd fra deg og bruke de produkter du promoterer og selger. At du tolker dette som et personangrep beviser kun din mangel på bakkekontakt.

Ejvind:
Wikipedia er notorisk kendt som et sted hvor der fremføres usande påstande om stort og småt, fordi hvem som helst kan skrive hvad som helst.

Nei, dersom du skrev en Wikipedia-artikkel om LifeWave med påstand om at deres plaster kan påvirke kroppens energibaner og fjerne smerter etc. med referanse til forskningen på LifeWaves nettsider, ville det etter kort tid ha blitt fjernet. Artikkelen om MMS har imidlertid liten verdi i seg selv uten de mange referanser som er brukt. Har du lest dem?

Ejvind:
Der findes INGEN beviser på at folk har fået det dårligt, eller er døde af at bruge MMS.

Igjen så vet du helt sikkert langt bedre enn helsemyndighetene i USA, Australia, Canada, Storbritannia og Norge. Eller lyver de bevisst fordi de er  en del av den store Big Pharma-konspirasjonen?

Ejvind:
Der må ligge andet og mere end bare andre mennesker ve og vel bag, når du har tid til at blive ved med at komme med grundløse beskyldninger.

I din verden finnes de nok ikke, men det er altså noen mennesker som helt uten økonomiske motiver finner glede i å advare sine medmennesker mot sjarlataner og kvakksalvere.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ejvind.. der er så meget galt med det du skriver at det ville tage en bog at svare dig igen. 

MLM er på kanten med det lovlige generelt. 
og dem der bliver fanget ind i "nettet"  til disse "klappe" møder
ender med at VÆRE produktet.
det er DEM der skal købe salgsmaterialer og andet invisterings "udstyr".
jeg kender flere der har prøvet og alle er gået der fra som "frelste" for til sidst at vågne op af en døs..

kort sagt MLM er SCAM.. og du er selvfølgeligt at sagligt påvise andet.. gerne noget dokumenteret.
men der er vist en grund til at MLM og LifeWave er forbudt i visse lande ikke sandt ;) 

og så er der lige alle de online sider der skriver stolpe op og stolpe ned om Lifewave som Scam.

og jeg henviser gerne med links.  

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Claudio - produktudvikler:
MLM er på kanten med det lovlige generelt. 

Hvis MLM var SCAM eller ulovligt, så ville det også blive stoppet.

MLM er lovligt i de fleste lande verden over.

Gør nu jeres hjemmearbejde, i stedet for at udstille jeres uvidenhed. Check forbrugerombudsmandens hjemmeside og selskabernes tilladelse til at operere i Danmark og andre lande. Produkterne ville slet ikke kunne fås her, hvis det ikke var fordi de er godkendt til salg.

Og lige som 4brooker, så angriber du mig i stedet for det jeg skriver, med nedladende kommentarer.

Claudio - produktudvikler:
Ejvind.. der er så meget galt med det du skriver at det ville tage en bog at svare dig igen. 
Det er på tide at man får en ordentlig tone online.

At nogen skriver at noget er et scam, gør det ikke til et scam. Hvis I mener noget er svindel, så meld det til politiet, eller stop piben ind.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
I din verden finnes de nok ikke, men det er altså noen mennesker som helt uten økonomiske motiver finner glede i å advare sine medmennesker mot sjarlataner og kvakksalvere.

Den mængde usandheder og påstande du spreder gør at du må bruge en masse tid på det. Den tid kan man ikke tage fra et normalt arbejde, så du må jo blive betalt på en anden måde. Jeg gætter på medicinal industrien, for det er der pengene er.

Jeg er selvstændig, så jeg har mulighed for at bruge den tid jeg finder nødvendig. Og det er nødvendigt at advare mod dig og dit vrøvl.

Du har endnu ikke bevist en eneste af dine påstande videnskabeligt.

At du bliver ved med at kræve mere dokumentation betyder ikke at du ikke har fået den. Det betyder bare at du er utilfreds med det du har fået. Da du åbenlyst ikke er videnskabsmand, og heller ikke ser ud til at kende til definitionerne på placebo og dobbeltblind tests, så må jeg bare konstatere at du er ude på at skade en branche med rod i dine egne oplevelser.

Det er helt fair at kritisere produkter og virksomheder, hvis der er problemer med dem. Men at skyde på en hel branche, fordi nogle få mennesker har fået noget i klemme er helt ude af proportioner. Jeg er også frustreret over de virksomheder der svindler, men de findes indenfor alle brancher - ikke kun Network Marketing.

4brooker:

Ejvind:
Der findes INGEN beviser på at folk har fået det dårligt, eller er døde af at bruge MMS.

Igjen så vet du helt sikkert langt bedre enn helsemyndighetene i USA, Australia, Canada, Storbritannia og Norge. Eller lyver de bevisst fordi de er  en del av den store Big Pharma-konspirasjonen?

Ovenstående er endnu et eksempel på at du ikke BEVISER noget. Du går efter mig i stedet. Hvor er dødsfaldene som du skrev om? Hvor er de mange syge du påstår at have set? Det er grebet ud af den blå luft, og du ved det. Derfor angriber du personen og ikke argumentet.

Derimod er der ingen tvivl om at medicin dræber over 3000 mennesker hvert år i Danmark - selv om man tager det som foreskrevet af myndighederne. Er det dem du vil have jeg skal stole på?

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Hvis MLM var SCAM eller ulovligt, så ville det også blive stoppet.

MLM er lovlig, problemet er bare at 99 % av MLM-selskapene misbruker forretningsmodellen til å drive pyramidespill. En cannabis-pipe er heller ikke ulovlig, selv om den i 99 % av tilfellene blir brukt til å røyke cannabis.

Ejvind:
Produkterne ville slet ikke kunne fås her, hvis det ikke var fordi de er godkendt til salg.

At produktene er godkjent for salg går først og fremst på sikkerhet, ikke på effekt. At Lifewave har fått sine plastre godkjent for salg betyr altså ikke at deres effekt er anerkjent. MMS derimot er ikke godkjent som kosttilskudd, uten at det stopper deg fra å anbefale det for oralt inntak. Det er direkte motbydelig.

Ejvind:
Hvis I mener noget er svindel, så meld det til politiet, eller stop piben ind

Nei, det har liten hensikt å melde det til politiet. For det første har de ikke ressurser til å etterforske MLM, og skulle de gjøre det ville det ta så lang tid at du har forflyttet deg over til et nytt MLM-selskap før de rekker å erklære Lifewave ulovlig. Det eneste som hjelper for å stoppe svindel av typen Lifewave er oppmerksomhet, hvilket er det jeg gjør gjennom min blogg og diverse fora. Senest i går kveld fikk jeg en lang e-post fra en person som takket meg for artikkelen jeg skrev om Lifewave. Hun var fortvilet over å se syke mennesker bli påprakket plaster for tusenvis av kroner uten noen mulighet for refusjon. Det er for å skåne sårbare personer mot slike skruppelløse lurendreiere som gir meg motivasjon til å fortsette med dette.

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du linke til hvilke hospitaler der anvender Lifewave plastre? Det eneste jeg kan finde er, at der er blevet doneret til steder som Haiti. 

Side 5 ud af 12 (119 indlæg)