Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 6 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Ovenstående er endnu et eksempel på at du ikke BEVISER noget. Du går efter mig i stedet. Hvor er dødsfaldene som du skrev om? Hvor er de mange syge du påstår at have set? Det er grebet ud af den blå luft, og du ved det. Derfor angriber du personen og ikke argumentet.

OK, hvis du ikke tar det med teskje må du kanskje ha det intravenøst:

"Miracle Mineral Solution (MMS) selges over internett som en vidunderkur mot det meste. Giftinformasjonen har til nå hatt få henvendelser om MMS, men har erfaring med at produktet kan føre til forgiftningssymptomer. Det har også kommet inn rapporter fra andre land om forgiftninger etter bruk av MMS. Verdens Helseorganisasjon (WHO) gikk i oktober ut og advarte mot produktet."

Kilde: http://www.helsebiblioteket.no/forgiftninger/aktuelt-arkiv/miracle-mineral-solution-mms-kan-f%C3%B8re-til-forgiftninger

Men du mener fortsatt at WHO har misforstått og at det er bra for helsen å innta MMS?

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle hospitaler give deres patienter Lifewave plastre fremfor at give dem et glas Whey Protein pulver for at øge deres gluthathine niveau? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
At produktene er godkjent for salg går først og fremst på sikkerhet, ikke på effekt.

Nå så er produkterne alligevel sikre? Kan du finde ud af hvad du mener?

4brooker:
MMS derimot er ikke godkjent som kosttilskudd, uten at det stopper deg fra å anbefale det for oralt inntak. Det er direkte motbydelig.

Hold dig til tråden, eller hold op med at kommentere. Du overholder ikke de mest almindelige spilleregler.

4brooker:
Senest i går kveld fikk jeg en lang e-post fra en person som takket meg for artikkelen jeg skrev om Lifewave.

Det kan enhver jo komme og sige. Hvor er beviset? Igen kommer du med påstande - denne gang om at man ikke kan få pengene tilbage. Selvfølgelig kan man det. Man skriver bare til kundesupport, og så får man et RMA nummer. Check garantien på siden http://www.lifewave.com/danish/products.asp

Du virker helt desperat i din argumentation, og du virker mere og mere uvederhæftig, fordi du holder din identitet skjult. Jeg er efterhånden sikker på at du enten står på nogens lønnings liste eller er på et personligt hævntogt.

4brooker:
Nei, det har liten hensikt å melde det til politiet. For det første har de ikke ressurser til å etterforske MLM, og skulle de gjøre det ville det ta så lang tid at du har forflyttet deg over til et nytt MLM-selskap før de rekker å erklære Lifewave ulovlig.

Sikke da noget sludder. Selvfølgelig vil de da efterforske det, HVIS der var hold i dine anklager. Men det er der ikke. Og bare rolig. Jeg flytter ingen steder, jeg bliver i Lifewave.

4brooker:
Det eneste som hjelper for å stoppe svindel av typen Lifewave er oppmerksomhet, hvilket er det jeg gjør gjennom min blogg og diverse fora.

Og det eneste der kan stoppe sådan en som dig er at man konstant må bruge tid på at vise hvor useriøse dine anklager er. Jeg har linket til LIfewaves side hvor du kan finde alle beviser. Hvis du ikke er tilfreds med det, så kom med et modbevis. Og lad nu være med at komme med flere læger der udtaler sig uden at have lavet dobbelt blind og placebo tests, som man har gjort hos Lifewave.Den læge du har henvist til tidligere har muligvis læst studierne, og så udtalet sig om at det ikke kan passe. Det er ikke videnskab - det er en holdning.

I øvrigt anbefales produkterne af læger som Thomas Budzynski, Joan Norton, Dean Clark, Karen Kan og mange, mange flere. Og ja, nogle af dem er blevet forhandlere af produkterne - fordi de virker.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Mogensen:
Hvorfor skulle hospitaler give deres patienter Lifewave plastre fremfor at give dem et glas Whey Protein pulver for at øge deres gluthathine niveau? 

Jeg har ikke hørt at hospitaler skulle bruge plastre for at øge glutathione niveauer. Hvor har du det fra?

Whey er en god kilde til Glutathion, men det er D-vitamin også. Og sjovt nok får danskerne ikke nok D-vitamin på grund af manglende sol. Sundhedsstyrelsen anbefaler nemlig at vi holder os væk fra solen!?

Whey er desværre ofte et "skralde" produkt, fyldt med sukker og kemikalie fyldstoffer - det ses i op til 99% af produkterne på markedet.

Hvis du vil have meget glutathion, så spis råt. Rå mælk og kød. Frisk frugt og grøntsager. Sågar mælkebøtte kan hjælpe dig med at forhindre glutathion i at forsvinde fra leveren, hvor den bruges til at få udskilt giftstofferne fra kroppen. Visse krydderier kan også hjælpe.

Læs mere her http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2010/04/10/can-you-use-food-to-increase-glutathione-instead-of-supplements.aspx

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
4brooker
Tak fordi du har overskud og lyst til at tage kampen op mod de MLM-firmaer, der svindler, hvilket er stort set dem alle. Det er en fornøjelse at læse din argumentation, og jeg er sikker på at langt de fleste, der læser med i disse tråde, kan se at du har fat i den lange ende. Som du selv siger er information den eneste måde at bekæmpe disse skruppelløse mennesker på, så tak fordi du gider tage nogle af de seje træk. De fleste, herunder mig selv, står ofte hurtigt af og ignorerer deres usaglige argumentation, for disse personer er ikke til at diskutere med.

Så tak fordi du holder dampen oppe og ikke lader deres påstande stå uimodsagt :)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ejvind:
Nå så er produkterne alligevel sikre? Kan du finde ud af hvad du mener?

I motsetning til MMS kan man ikke dø av å bruke Lifewave-plaster.

Ejvind:
Det kan enhver jo komme og sige. Hvor er beviset? Igen kommer du med påstande - denne gang om at man ikke kan få pengene tilbage. Selvfølgelig kan man det. Man skriver bare til kundesupport, og så får man et RMA nummer. Check garantien på siden http://www.lifewave.com/danish/products.asp 

Dette har de prøvd, det fungerer ikke i praksis. Det stemmer jo også med formuleringen:

"Selskabet tilbagekøber på rimelige handelsvilkår aktuelt salgbart lager, som er i medlemmets besiddelse og købt af medlemmet med henblik på videresalg inden ophørsdatoen for salgspersonens forretningsforhold med selskabet eller dets selvstændige salgsfolk."

Disse personene hadde ikke kjøpt produktene med tanke på videresalg, dermed gjelder ikke garantien for dem.

Ejvind:
Selvfølgelig vil de da efterforske det, HVIS der var hold i dine anklager.

Saker som gjelder pyramidespill eller helsesvindel vil normalt ikke bli etterforsket av politiet men av de myndigheter som forvalter lovverket på disse områdene. Dessverre har disse myndigheter ikke kapasitet til å forfølge MLM-virksomhet som er meget løst organisert og vanskelig å få fatt på. Det er minst 200 helt opplagte pyramidespill uten noe produkt som til enhver tid er virksomme i Skandinavia. Ingen av disse blir noen gang etterforsket. Likevel bruker mange MLM-ere argumentet om at "Hvis det hadde vært svindel ville det ha blitt stoppet for lenge siden".

Ejvind:
Jeg flytter ingen steder, jeg bliver i Lifewave.

Om 2-3 år er det nesten ingenting igjen å hente på Lifewave i Danmark, det vil selvfølgelig kollapse her slik det har gjort i alle andre land. I november ble det vervet ca. 1250 personer til LifeWave på verdensbasis. 293 av disse er dansker, 62 er nordmenn. I 2010 var vervingen oppe i 5.000 personer i måneden, altså har vervingen internasjonalt stupt med 75 % de siste tre årene. En sammenligning av personene som står på Lifewaves medlemsliste med andre MLM-selskaper viser helt tydelig at det er en stamme av personer som forflytter seg fra selskap til selskap, noe Operation X også avslørte i sin reportasje om Kyäni.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Claudio - produktudvikler:
MLM er på kanten med det lovlige generelt. 

VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen. 

Folk kan vælge at udføre det ulovligt, men det er jo ikke helt det samme.

Claudio - produktudvikler:
og dem der bliver fanget ind i "nettet"  til disse "klappe" møder

ender med at VÆRE produktet.

Delvist korrekt... - dog vil jeg mene, at klappemøderne primært hørte 80'erne og 90'erne til, og oftest var i forbindelse med de mere suspekte firmaer. 

Claudio - produktudvikler:
det er DEM der skal købe salgsmaterialer og andet invisterings "udstyr".

Kan du nævne andre brancher, hvor man kan starte en forretning uden at investere i salgsmaterialer og udstyr?

Altså med andre ord - der er jo ikke noget mærkeligt i, at man skal - eller rettere KAN købe diverse salgsmaterialer, for det er selvfølgelig valgfrit. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Allan I:
VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen.

Så politikere og forretningsfolk er alltid til å stole på? Var det ikke du som påsto at svindel også finnes i all annen forretning?

Du har neppe hørt om Wayne Allyn Root, men han var altså favoritt til å stille som presidentkandidat i forrige presidentvalg i USA. Dessverre involverte han seg med pyramideselskapet Wealth Masters International, noe partiledelsen likte så dårlig at han ikke engang ble nominert. Nå er han ute av partiet.

Her er utdrag fra en nettside tilhørende en av de norske pyramidetoppene i WMI/CCP:

Visste du at kjente “personligheter” og "high profile people", som Mike Koenigs, Ellie Drake, Mike Dillard, Jeffrey Combs, Wayne Allyn Root, Michael Maloney, Peter Schiff, G. Edward Griffin, og mange andre er direkte assosiert med CarbonCopyPRO og WMI, og at de faktisk ofte taler "live" på konferansene våre?

Tror du virkelig disse kjente lederne ville sette ryktet sitt på spille og bli involvert med et selskap de ikke visste med 100% sikkerhet var legitimt???!

Bare tanken er latterlig...
 
Wayne Allyn Root, som var Vice Presidental Nominee her i USA for et par år siden, laget forresten en video hvor han anbefaler CarbonCopyPro!

At noe lovprises av kjente forretningsfolk eller politikere utelukker altså ikke at det er svindel.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Allan I:

Claudio - produktudvikler:
MLM er på kanten med det lovlige generelt. 


VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen. 



Det her er simpelthen det dummeste argument. Er politikere og erhvervsfolk pr. definition ærlige mennesker? Hvilken verden lever du i? :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charly Olsen:
Tak fordi du har overskud og lyst til at tage kampen op mod de MLM-firmaer, der svindler, hvilket er stort set dem alle.

Er fuldstændig enig. 

Så mangler vi bare, at 4brooker også går lige så motiveret til værks og advarer alle om de:

Banker, autohandlere, SEO-firmaer, advokater, håndværkere, læger, mediebureauer, alternative behandlere, multinationale firmaer, bagere, dyrehandlere, entreprenører, brillebutikker, planteskoler, renserier, farvehandlere, rengøringsfirmaer, pizzeriaer, restauranter etc. etc. 

... som dagligt snyder i skat, laver sorte penge, svindler, udfører dårlig rådgivning, snyder med moms, konkurser etc. etc. etc. 

Og nej, jeg siger ikke, at det er OK at svindle, bare fordi andre gør det - jeg siger, at det sker ALLE steder, i ALLE brancher. Og NORMALT går man efter firmaet eller PERSONEN, som har svindlet, men i MLM beskylder man hele branchen og samtlige firmaer på éen gang. 

Det er decideret tåbeligt, snævertsynet og injurierende.

Jeg er helt enig i, at brådne kar skal udstilles og stoppes - men at pege på flere millioner personer og tusindvis af firmaer på éen gang kommer man jo INGEN vegne med - foruden at det er decideret pattebarnsagtigt at mene, at man kan udtale sig om millioner af mennesker og tusindvis af firmaer på éen gang. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 6 ud af 12 (119 indlæg)