Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 7 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener at forskellen er, at inden for MLM er der langt mere humbug og plattenslageri end i næsten alle andre brancher. Det er min personlige mening, skal det lige siges.

Hvorfor skal 4brooker også angribe alle mulige andre brancher? Hvorfor må han ikke fokusere på netop MLM? Desuden er det vel MLM tråden handler om. Ikke alle mulige andre brancher.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charly Olsen:
Det her er simpelthen det dummeste argument. Er politikere og erhvervsfolk pr. definition ærlige mennesker? Hvilken verden lever du i? :)

Hvor har jeg sagt, at de pr. definition er ærlige mennesker??? Hvilket forum læser du i??? ;-)

Tidl. præsident Clinton og tidl. præsident i Tyskland von Weizsäcker er bare 2 eksempler på politikere der har udtalt sig positivt om konceptet. 

Om man så mener de er troværdige eller ej, er jo op til folk selv at vurdere.  

Robert Kiyosaki og Donald Trump er begge i den tunge vægtklasse i forretningsverdenen, og de har også udtalt mange positive ting om konceptet.

Om man så mener de lyver, eller vælger at stole på dem er op til folk selv. 

Personligt ville jeg hellere lytte til disse personer, end til personer der sidder og bræger på et forum! Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skrev:

VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen.

Ergo mener du jo, at politikere og erhvervsfolks anbefalinger altid er til at stole på. Det er jo lidt komisk, når netop de to brancher er kendt for at være de bedste til at benytte sig af spin. Hvis du nu kunne pege på anerkendte, danske foreninger, som anbefalede dit produkt, så kunne det måske tilskrives lidt troværdighed :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen:
Hvorfor skal 4brooker også angribe alle mulige andre brancher? Hvorfor må han ikke fokusere på netop MLM? Desuden er det vel MLM tråden handler om. Ikke alle mulige andre brancher.

Han skal være velkommen til at fokusere på lige præcis det han har lyst til - problemet er, at det er unuanceret når han udstiller MLM som om, at det kun er i denne branche, at disse metoder og brådne kar findes.

Disse forretningsmetoder bliver brugt over hele verden i alle brancher, derfor forstår jeg ikke, hvad det skal hjælpe kun at fokusere på en enkelt branche, når man oven i købet gør det så unuanceret. 

Med andre ord mener jeg, at hans skræmmekampagner går ud over alle dem, som rent faktisk driver en god og ordentlig forretning. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
I motsetning til MMS kan man ikke dø av å bruke Lifewave-plaster.

Som sædvanlig svarer du ikke på spørgsmål, men sender endnu en ladning spredhagl. Bliv dog voksen.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ejvind:

4brooker:
I motsetning til MMS kan man ikke dø av å bruke Lifewave-plaster.


Som sædvanlig svarer du ikke på spørgsmål, men sender endnu en ladning spredhagl. Bliv dog voksen.



Hans argumentation virker ellers langt mere voksen end din.
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:
Disse personene hadde ikke kjøpt produktene med tanke på videresalg, dermed gjelder ikke garantien for dem.

Vores erfaring er at kundeservice er meget large med at tage uåbnet materiale retur. Har de henvendt sig til kundeservice?

4brooker:
det vil selvfølgelig kollapse her slik det har gjort i alle andre land

Jamen så må du da være glad, hvis du tror at det vil ske.

4brooker:
En sammenligning av personene som står på Lifewaves medlemsliste med andre MLM-selskaper viser helt tydelig at det er en stamme av personer som forflytter seg fra selskap til selskap

Nu forstår jeg slet ikke noget. Hvis det er de samme mennesker der flytter fra en virksomhed til en anden, så er der jo ingen "uskyldige" det går ud over? Din argumentation går i vidt forskellige retninger.

Du har stadig ikke svaret på mine påpegninger af at dine kilder er utroværdige, da de ikke har udført forskning.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
problemet er, at det er unuanceret når han udstiller MLM som om, at det kun er i denne branche, at disse metoder og brådne kar findes.

Hvor i all verden har jeg påstått dette? Jeg har faktisk skrevet om en lang rekke konsepter og selskaper på min blogg som har ingenting med MLM å gjøre. Se f.eks. denne artikkelen.

Det jeg imidlertid kan påstå er at det er langt høyere forekomst av svindel og ulovligheter innen MLM enn i alle de andre bransjer du nevner. Når hele MLM-bransjen er gjennomsyret av svindel har hele bransjen et problem. Å benekte det blir som å si at prostitusjon ikke er et problem fordi det finnes  jenter som gjør det frivillig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen:
Ergo mener du jo, at politikere og erhvervsfolks anbefalinger altid er til at stole på.

Så ikke nok med, at du kan udtale dig om en hel branche på éen gang - nu ved du også bedre end mig, hvad jeg mener???

At politikere og erhvervsfolk udtaler sig positivt om noget har jo intet at gøre med, om de er pålidelige eller ej. 

Men der er sgu da ikke nogen politikere, uanset hvor korrupte de er, der offentligt anbefaler noget, der er tæt på ulovligt. 

Men kom endelig med flere Amalie-kommentarer, for jo dummere modstanderne af konceptet udtaler sig, jo nemmere bliver det at markedsføre over for normalt tænkende personer. Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Charly Olsen:
4brooker:
I motsetning til MMS kan man ikke dø av å bruke Lifewave-plaster.

Charly Olsen:
Hans argumentation virker ellers langt mere voksen end din.

Mener du at det er en voksen argumentation?

At komme med påstande, som ikke har hold i virkeligheden er bare påstande.

Det kan godt være at du synes det er mere interessant at læse den "kritiske" vinkel, men det gør den ikke korrekt.

Personen bag denne hetz er anonym, og ønsker ikke at afsløre hvilke "kilder" hans/hendes materiale bygger på. Jeg har tilbagevist hver eneste ægte kildehenvisning personen er kommet med, men det betyder ikke at vedkommende holder op. Nej man gentager da bare det samme igen og igen.

Side 7 ud af 12 (119 indlæg)