Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hot or Not!? :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 

Jeg ville blive rigtig glad for lidt feedback på mit nye site www.veryhot.dk! Al konstruktiv kritik modtages med kyshånd -tak!

 

 

 

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så smart at du justerer størrelsen af billederne uden at tage højde for proportionerne. Det giver nogle underlige billeder. 

Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Noteret! :)

 

Har forsøgt at udbedre det - synes ikke jeg kan gøre noget ved forsiden, men hva siger du/i til resten? 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Christian, de strechede billede ser forfærdelige ud. 

Derudover ser jeg ikke rigtig et marked til dit site. Hvis de vil have din service bruger de www.hotornot.com ... Hvis de vil have det i Danmark bruger de www.DKBN.dk, der har alle dit sites funktioner samt en masse mere. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FCM

Af at være en side der hedder "veryhot.dk" er den ret kold,stiv, blå og grå med firkanter... Lidt kedelig faktisk.. Huh?

En anden ting der umiddelbart generer mig lidt, er dit topbanner. Navn/logo/slogan er tonet meget ned, og der gives meget plads til en reklame (der lige nu er en reklame for, tja.. det står der ikke.) Jeg prøvede at trykke på banneret, men siden vises ikke (i Ildræven)

Jeg kan se at man kommer ind på http://veryhot.hit-logo-ringetone.com/0-000/dk_da/hjem/index-geo.html. Er det en underside til veryhot.dk?

En reklame fra google i venstre side, synes at man skal besøge hotpeople.dk... Er det ikke en konkurrerende side? Det er da lidt fjollet..

Er jeg i øvrigt den eneste der synes at alle de forpu... annoncer fra google er ved at tage lidt overhånd på www? De er ret æstetisk udfordrede, for nu at sige det pænt, og gør hvad de kan for at få brugeren til at navigere væk fra den side man lige er kommet ind på. Nå, det er en anden snak en anden dag/tråd.

 Jeg beklager at der ikke er så meget ros fra min side, men jeg synes sq at den er lidt kedelig og firkantet. Håber du trods dette kan bruge kritikken.Smile

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Frederik

Jeg er enig med alle overstående kommentarer.

I skriver på jeres side under Om Veryhot.dk "Der vil med tiden blive udviklet en lang række af nye services"

Det kunne være rigtig interessant at høre hvad det så kunne være ? Lige nu vil folk foretrække andre "dating" sites etc. Men hvorfor skal brugeren så vælge Veryhot.dk ?

Håber bestemt ikke vi har taget modet fra dig, men det kræver lidt nytænkning før din hjemmeside skal blive en ubetinget succes.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Thorborgs Vidner:

Hej FCM

Af at være en side der hedder "veryhot.dk" er den ret kold,stiv, blå og grå med firkanter... Lidt kedelig faktisk.. Huh?

En anden ting der umiddelbart generer mig lidt, er dit topbanner. Navn/logo/slogan er tonet meget ned, og der gives meget plads til en reklame (der lige nu er en reklame for, tja.. det står der ikke.) Jeg prøvede at trykke på banneret, men siden vises ikke (i Ildræven)

Jeg kan se at man kommer ind på http://veryhot.hit-logo-ringetone.com/0-000/dk_da/hjem/index-geo.html. Er det en underside til veryhot.dk?

En reklame fra google i venstre side, synes at man skal besøge hotpeople.dk... Er det ikke en konkurrerende side? Det er da lidt fjollet..

Er jeg i øvrigt den eneste der synes at alle de forpu... annoncer fra google er ved at tage lidt overhånd på www? De er ret æstetisk udfordrede, for nu at sige det pænt, og gør hvad de kan for at få brugeren til at navigere væk fra den side man lige er kommet ind på. Nå, det er en anden snak en anden dag/tråd.

 Jeg beklager at der ikke er så meget ros fra min side, men jeg synes sq at den er lidt kedelig og firkantet. Håber du trods dette kan bruge kritikken.Smile

Tja, kan kun gi' dig ret i  at den er lidt "kedelig" noget der desværre også afspejler sig i antaller af folk som tilmelder sig, jeg er desværre ikke den store designer, så navnet veryhot ift. farver har jeg ikke overvejet Tongue Tied. Mht. topbanneret så skulle det virke jeg får dem fra www.mediaplazza.com/.
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Poulsen:

I skriver på jeres side under Om Veryhot.dk "Der vil med tiden blive udviklet en lang række af nye services"

 

 Mht. til andre services havde jeg tænkt mig chat, konkurrencer, sms-relaterede ting osv. the usual stuff Indifferent

 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Lidt steril dating site syntes jeg, kunne godt bruge et design. Der er mere iøjenfalden.

Ellers meget gode funktioner, og håber selv du kan lide din site.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Danke! Smile

 Ps. Gik lige ind på din side, og det ser ud til at æøå 'crapper' i FireFox - bare til info.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)