Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digital julekalender - hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

D. 1/12 lancerer jeg en digital julekalender på min blog og designdelen står jeg selv for. MEN - som bruger skal man kunne klikke på en dato og derefter blive viderstillet til en side omhandlende dagens gave (billed af produktet, info osv.). Hvordan kan man gøre det på den nemmeste og billigste måde? Budgettet er ikke til dyre løsninger, men det må da kunne lade sig gøre med en smule kreativitet og teknisk snilde!Smile

Kreative forslag og gode idéer modtages meget gerne! 

MVH.

Regitse 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan lade sig gøre med en smule kreativitet og teknisk snilde. Det, du efterspørger kan gøres på forskellige måder - den letteste og billigste måde er, at du selv opretter 24 (virtuelle eller fysiske) HTML-sider, som hver indeholder de respektive "dagens gave"-tekster og fotos. Herefter henviser du blot til den respektive side via et simpelt HTML-link med en dato som ankertekst (eller en grafisk fremstillet dato).

F.eks. kan datolinket for den 1. december henvise til "/dagens-gave-1.html", den 2. december henvise til "/dagens-gave-2.html" osv.

Hvis du selv ved, hvordan du opretter sider og links via dit blogsystem, kan du jo gøre det helt gratis - billigere og lettere bliver det ikke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)