Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lige børn leger bedst

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er 58, og har hele livet igennem fået det ene lyse indfald efter det andet.
For at undersøge nyhedsværdien af de bedre idéer, har jeg bevæget mig en del i patentdirektoratets arkiver. Jeg har aldrig produceret så meget som én prototype. Jeg er nået frem til, at det ikke er idéer der mangler, men vilje og
kapital. Jeg har tænkt alt for stort.

Derfor hælder jeg til den opfattelse, at skal jeg lykkes med noget, må jeg starte med mindre ting som jeg selv kan financiere, og derefter sætte min vilje ind på at gennemføre det. Men jeg drømmer stadig som "Konen med æggene" og
finder stadig på ting og sager.

P.t. arbejder jeg på et regnehjul, også kaldet en pariserring. Det er en lille ting som jeg nok har råd til. Hvad jeg imidlertid ikke har råd til, er at tage fejl. Det er her jeg vender mig til vennerne amino, for at bede om hjælp.

Hvis du vil hjælpe mig, skal du først kigge på min hjemmeside http//:www.worldmapclock.com Her ses internetudgaven af min idé, som jeg altså vil overføre til en pariserring i kreditkort størrelse. Jeg har lagt en fil
(hemmelig for andre end jer) på adressen http://www.worldmapclock.com/amino.jpg
som viser hvordan "kredit"kortet ser ud på nuværende stadium.

Idéen er, at sælge kortet via hjemmesiden. Jo mindre tekst, jo mere international salgbar. Step 2 er, at sælge kortet i oplag til globale eller internationale organisationer/ virksomheder/ magasiner, med disses egen tekst og design.

Der burde være efterspørgsel på PR medier, som bliver brugt tilbagevendende, og desuden ikke bliver smidt ud.

Min bekymring er: Hvordan skal jeg få foretræde for beslutningstagerne i globale virksomheder? Lige børn leger jo bedst. Så opbakning fra minimum 60-70 af jer, ville være dejligt

Med venlig hilsen
Truels
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, og velkommen til!

Jeg sidder lige og tænker på potentielle kunder/forhandlere:
 
Lufthavnskiosker
Boghandlere
Rejseselskaber (gave til rejsende)
Banker (ifm. køb af rejsevaluta)
 
Jeg tror at det er der du skal begynde. Det er en oplagt ting at sende med tidsskrifter som eks. Illustreret Videnskab og lign. Det er et produkt som egner sig godt til at forærer væk sammen med eks. en rejse, magasin, rejsevaluta etc.
 
Jeg tror til gengæld ikke så meget på salg gennem dit website. Jeg tror denne type ting er noget man skal have foræret af andre, eller lige købe sammen med et postkort, vejkort eller noget i den stil, når man alligevel er i "rejse-mode". Jeg tror at det er et produkt som primært vil blive solgt som impulskøb.
 
Blot mine umiddelbare kommentarer...
 
mvh Carsten
 
 
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
En hel klar målgruppe (som jeg ser det) vil også være selskaber der har mange mennesker ude og rejse hele tiden. De har i stor grad brug for at deres medarbejdere har styr på tiderne der hvor de er i forhold til der hvor de rejser...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/23/2006 4:13:07 PM Forfatter: Carsten Jacobsen
Jeg tror til gengæld ikke så meget på salg gennem dit website. Jeg tror denne type ting er noget man skal have foræret af andre, eller lige købe sammen med et postkort, vejkort eller noget i den stil, når man alligevel er i ''rejse-mode''. Jeg tror at det er et produkt som primært vil blive solgt som impulskøb.
Blot mine umiddelbare kommentarer...
mvh Carsten
 
Det var også det jeg tænkte på, da jeg spurgte efter en pris - men de salgskanaler carsten nævner virker da som noget du kunne arbejde videre på.
 
mvh. RENEGADE

 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

 
Først velkommen til Amino - glædeligt du har fundet vej
 
Jeg er helt sikker på følger du de klare salgs steder Carsten har nævnt - så skal du nok få gang i dit salg.
 
Jeg kan lige komme på en muligt kundegruppe mere - Vognmænd med international kørsel - eks. en vogn fra DK smutter en tur til det østlige Tyrkiet - hvad er klokken så når han på dansk tid kommer frem kl 21:45?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for velkomsten og kommentarer. Jeg har ca 3000 visits - 18000 hits pr. md, så i har ret, der skal flere besøg til, hvis jeg skal afsætte nogen kort af betydning. MEN altså, jeg bliver jo nødt til at have et kort i hånden, når jeg
skal ud og sælge til den store globale organisation, og dét kort skal jo være produceret til nogen, så hvorfor ikke til dem der også bruger hjemmesiden?

Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at lave et link som virker her på siden. (Måske fordi jeg arbejder på en gammel Mac.) Tak for linket til worldmapclock! Det er jo ikke så meget hjemmesiden men kreditkortet der er sagens kerne, så vil
du ikke også hjælpe med linket til www.worldmapclock.com/amino.jpg ?

Prisen bliver højere jo færre jeg får lavet. Jeg sammenligner mig med Vinhjulet (www.vihjulet.dk). Det er ca samme antal trykgange, materialer o.s.v. Det koster Kr 29,50 her man får dog også en lille trykt vejledning. Mit kort måtte meget gerne blive billigere, men jeg kender ikke udgifterne endnu.

Jeg har en meget lang liste af selskaber /organisationer jeg gerne vil kunne nå.
Lad os f.eks. sige Det danske Forsvar,

En hel klar målgruppe (som Tobias Grønlund ser det) vil også være selskaber der har mange mennesker ude og rejse hele tiden.



Hvor finder jeg den uimponerede sælger i mig selv, eller en anden?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/23/2006 6:58:22 PM Forfatter: jørgen jensen 

............................................................................ Det koster Kr 29,50 her man får dog også en lille trykt vejledning. Mit kort måtte meget gerne blive billigere, men jeg kender ikke udgifterne endnu. Jeg har en meget lang liste af selskaber /organisationer jeg gerne vil kunne nå. Lad os f.eks. sige Det danske Forsvar,

En hel klar målgruppe (som Tobias Grønlund ser det) vil også være selskaber der har mange mennesker ude og rejse hele tiden.

Hvor finder jeg den uimponerede sælger i mig selv, eller en anden?

 
Du kan jo skrive lidt rundt til diveres trykkerier der eks. udgiver de små ting der følger med i eks. Andres And & Co. - ved mine unger ELSKER det tingel-tangel eks. de små års kalender - disse ting kan ikke være ret dyre for A A & Co. for ellers ville de jo ikke komme med som leg for ungerne.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan et lille fiks produkt er oplagt at sælge over www.alibaba.com synes jeg... Giftware, Logo-varer... Altså skal dit produkt egner sig til worldmarket... så sats på det.

JH

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg engros - sats på volumen. Og udnyt nyhedsværdien i dit produkt fuldt ud. Du må regne med kopier hvis det bliver en succes - men så har du haft firstmover på produktet.

JH
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)