Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en venlig sjæl (advokat) eller anden person, med kendskab til love og regler, vedr. "socialt bedrageri" / enlige forsorger!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

www.aupairs.se:

det var da en snyder vi vil også gerne vide hvad sagen handler om

www.aupairs.se:

det var da en snyder vi vil også gerne vide hvad sagen handler om

Sagen omhandler sådan set min kæreste og jeg - Hvor vidt vi gør noget forkert eller ej!

Dette ville jeg gerne have be- eller afkræftet, hvor vidt vi gør noget forkert. Som jeg mener, at vi ikke gør.

Det har jeg så fået bekræftet, at vi netop heller ikke gør.

Men sagen starter, ved at min kæreste har modtaget dette brev:

1. Jeg overnatter der ikke HVER aften, som personen beskriver. 3 - 4 gange - Nogle uger mindre!

2. Min bil holder ALTID parkeret hos mig selv. Vi bor i gå afstand til hinanden! Dog har den holdt ved hende, 1 gang, på 2-3 måneder. Hvis vi har taget min, i stedet for hendes.

3. Hendes børn går på Privat skole - Så derfor kan hun ikke modtage friplads ;-)

4. Jeg arbejder ikke i Otto Johansen !

5. Hun har ikke fået kommunen til at dække, for den cykel, som hendes dreng fik stjålet - Det gjorde hendes egen betalte indbo's forsikring!

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes et eller andet sted, at det er sindsygt, at kommunen ikke først følger op på sagen - Tjekker hvor vidt anklagerne holder, før de bruger tid på at skrive et brev og indkalde til møde!

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse B. Svenningsen:
Jeg synes et eller andet sted, at det er sindsygt, at kommunen ikke først følger op på sagen - Tjekker hvor vidt anklagerne holder, før de bruger tid på at skrive et brev og indkalde til møde!

ØØØØØØ det er jo netop det de gør!!??

Den nemmeste og billigste måde er at indkalde jer til et møde og høre hvad det drejer sig om.

Teddy

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Lasse B. Svenningsen:
Jeg synes et eller andet sted, at det er sindsygt, at kommunen ikke først følger op på sagen - Tjekker hvor vidt anklagerne holder, før de bruger tid på at skrive et brev og indkalde til møde!

ØØØØØØ det er jo netop det de gør!!??

Den nemmeste og billigste måde er at indkalde jer til et møde og høre hvad det drejer sig om.

Teddy

Hvad er det for et svar, Teddy?

Det gør de jo så åbenbart ikke, efter som at punkt 3 og 5, er oplysninger de selv kan se og få afkræftet, at anmelder, ikke har hold i.

Men det er også blot min mening!

1. Jeg overnatter der ikke HVER aften, som personen beskriver. 3 - 4 gange - Nogle uger mindre!

2. Min bil holder ALTID parkeret hos mig selv. Vi bor i gå afstand til hinanden! Dog har den holdt ved hende, 1 gang, på 2-3 måneder. Hvis vi har taget min, i stedet for hendes.

3. Hendes børn går på Privat skole - Så derfor kan hun ikke modtage friplads ;-)

4. Jeg arbejder ikke i Otto Johansen !

5. Hun har ikke fået kommunen til at dække, for den cykel, som hendes dreng fik stjålet - Det gjorde hendes egen betalte indbo's forsikring!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er noget at komme efter, så tag dog den samtale og få fred.

Det hjælper dig ikke at hidse dig op.

Kommunen gør kun det de skal - tage action på en anmeldelse, og få svar på om din kæreste evt. modtager uberettiget hjælp.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Hvis der ikke er noget at komme efter, så tag dog den samtale og få fred.

Det hjælper dig ikke at hidse dig op.

Kommunen gør kun det de skal - tage action på en anmeldelse, og få svar på om din kæreste evt. modtager uberettiget hjælp.

Jeg hidser mig næsten heller ikke op Fru. Hartmann. 

Hun tager skam også mødet på rolig vis, da vi intet frygter. Eftersom at vi intet gør forkert :-)

Men emnet er stadig meget forvirrende :-)

Men der sidder stadig en person (Nabo eller genbo) til hende, med røde ører, som har opdigtet en fiktiv anklage og nok derved, koster staten flere penge, end de penge, som der ikke blevet "misbrugt" - Som "anklagen" ellers lyder på!

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

hvis ikke det er fordi noget skal være med navn og kan afsløres så er det jo altid bedst i et forum at få råd der, for det kan jo bruges af mange andre OG - hvis nu det råd der måtte komme i PB faktisk ikke var rigtigt, ja så vil det oftest blive korrigeret når det er i forum, hvor der jo faktisk også deltager et par dygtige advokater/jurister

vh

Nu kom der lidt mere info og læsestof, John :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det viser med alt tydelighed hvor vi er på vej hen. Der må jo være nogle politiker der mener at det gamle Øst Tyske Stasi samfund er værd at genopfinde i Danmark.

Det var helt klart et skråplan da man åbnede for Anonyme anmeldelser i Kommunen. Nu skal trådstarter så bare begynde at anmelde alle dem han gætter på har lavet anmeldelsen. Så er Cirkusset ved at være komplet. Og hvem skal styre det ?. Kommunens medarbejdere ?. De er ikke uddannet til den slags. Og risikerer at blive dommer i sager de slet ikke har den fornødne indsigt i.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Det viser med alt tydelighed hvor vi er på vej hen. Der må jo være nogle politiker der mener at det gamle Øst Tyske Stasi samfund er værd at genopfinde i Danmark.

Det var helt klart et skråplan da man åbnede for Anonyme anmeldelser i Kommunen. Nu skal trådstarter så bare begynde at anmelde alle dem han gætter på har lavet anmeldelsen. Så er Cirkusset ved at være komplet. Og hvem skal styre det ?. Kommunens medarbejdere ?. De er ikke uddannet til den slags. Og risikerer at blive dommer i sager de slet ikke har den fornødne indsigt i.

TAK Michael - Det er lige præcis det jeg sidder og tænker, men som jeg desværre bare ikke kunne få ned på skrift! Havde der været en "like" knap, ala. facebook, havde du fået 100 thumps-up Yes

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Det viser med alt tydelighed hvor vi er på vej hen. Der må jo være nogle politiker der mener at det gamle Øst Tyske Stasi samfund er værd at genopfinde i Danmark.

Det var helt klart et skråplan da man åbnede for Anonyme anmeldelser i Kommunen. Nu skal trådstarter så bare begynde at anmelde alle dem han gætter på har lavet anmeldelsen. Så er Cirkusset ved at være komplet. Og hvem skal styre det ?. Kommunens medarbejdere ?. De er ikke uddannet til den slags. Og risikerer at blive dommer i sager de slet ikke har den fornødne indsigt i.

Det viser sig jo desvære alt for ofte, at der er personer, som hæver kassen uberettiget, hvilket jo betyder at der færre penge til de, som for alvor har behov.

Det har intet med hverken stasi eller stikkere at gøre.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)