Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indkøb/opbygning af varelager

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

SH-Trading er en nyopstartet virksomhed, som kun sælger over nettet.

vi har fundet nogle enkelte ting, som vi har købt til når vi åbner vores webshop, men vi kunne godt bruge lidt hjælp!!

Er der nogen af jer, som kender gode hjemmesider hvor man kan købe billigt ind.

Eller måske nogle steder hvor man kan købe ind direkte fra leverandøren, for at spare på omkostningerne???

På forhånd tak :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvilke varer i søger? I bliver nok nød til specificere lidt mere hvad i søger, så det er nemmere for os at hjælpe, for der er mange 1000 leverandører rundt omkring :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

tak for det gode svar!

det vi søger, er alt lige fra mobil accessories, til tøj, vores koncept er at finde billige partier som vi køber ind og har på lager, det vil sige at vi ikke har et fast varelager, men at vi kun har specielle deals :-) 

Så derfor er næsten alle former for varer velkomne :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke det er noget fast sortiment, så vil jeg klart anbefale handelsvirksomheder, og dem er der et par stykker af i Danmark, inklusiv undertegnet :).

Handelsvirksomheden køber nemlig ofte ind under indkøbspris end butikkerne gør, da de køber det som restpartier eller konkurser. Dette betyder at der måske er en butik som ikke fører en varer mere eller er gået konkurs, og derfor skal af med varerne hurtigst muligt. Handelsvirksomhederne får derfor varerne til meget billige penge og kan sælge dem videre MEGET billigt.

Mht. smartphone accessories, så vil jeg nok henvise til Kina eller en distributør/webshop i Danmark, som sælger disse produkter. Produkterne er rigtig billige i Kina, og du får dem nok ikke meget billigere i Danmark :) Dog er det ikke det bedste kvalitet, men det er der så meget der ikke er. Både Black Mask (også den ægte), Waterspeakers, største delen af alle mobil covers, powerbanks og 1000 hvis af andre produkter kommer fra Kina eller Asien og sælges i stor stil . :) 

Mvh. Daniel fra TradeALot 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg sælger parfume B2B og kan godt være behjælpelig, hvis man kunne være interesseret i at køre noget på parfume?

det svinger selvfølgelig fra mærke til mærke, men jeg vil sagtens kunne tilbyde jer indkøbspriser, hvortil i kan sælge på en god deal, samt have en god fortjeneste.

jeg kan skaffe stort set det meste, så kun fantasien der sætter grænser ;)

I kan fange mig på mark@parfume-s.dk

så kan vi tage den derfra.

mvh Mark

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står overfor at skulle sælge et mindre varelager af T-Shirts primært med kendte rappere, mohammed ali, Space Jam figurer, Batman, Superman og flere. Kunne det have din interesse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)