Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

startkapital til franchise af burger king???

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved at burgerking kører med franchise concept i DK, hvor oplæring så foregår i Sverige. Nogen jeg kender har har lige åbnet en Burger King i kbh. Hvor meget de har investeret har jeg ikke lige spurgt til(men ved at det over 1million dkk)

Og jeg har hørt at de vil køre en offensiv på det danske marked de kommende år...

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle efter sigende være 3 nye burgerking åbninger på vej - og en af dem i Odense tæt ved Bilka (og den store mcdrive ved Rosengårdscentret) ja der er ligefrem en burgerking tilbage i odense facebook gruppe der har lobbyet til formålet!!! Det bliver mums med en åben flammegrillet burger igen! Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Det bliver mums med en åben flammegrillet burger igen! Big Smile

Der er også lige åbnet en King i Randers, men der kan du ikke få åben flammegrillet burgere.

I Randers var "butikken" fyldt med tysk personale, der skulle lære de unge mennesker op. Det gik ikke særlig godt, da de unge ikke kunne tysk og tyskerne ikke forstod andet end tysk.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare de nu ikke flammegriller for meget, som de gjorde i Kongensgade for et par år siden. Det kosted det meste af bygningen Stick out tongue

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en der kan hive et Wendys franchise istedet, det savner jeg når jeg er i København ;-) 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre aldrig prøvet Wendy's, men jeg har hørt at de giver alle de andre baghjul mht smag.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du opstarter en BurgerKing, i nærheden af KBH med Drive-through. Så vil jeg gerne hjælpe dig med forrentningen af din kapital. Og spise der ofte og i store mængder. Det er så irritereren at hente fra de eksisterende, altid et helvede at skulle finde parkering.

 

Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så åbnede Burger King også i Holstebro og Herning. Det betyder at man nu kan få en god triple Whopper med Twister fries, uden at være nødt til at forlade byen :)

Som malteholm skriver, så kunne vi godt bruge en Wendy's kæde i Danmark, men tror der går nogle år før det sker. På Wikipedia figurerer Danmark godt nok under "Planned expansions" så der er måske håb :)

Go' jul

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen B-K på fyn. der lå en i Odense engang..... Den brændte og hvorfor mon? :)

Kunne helt sikkert godt tænke mig B-K igen, men lad være med at placere den op af en MAC.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)