Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode julegave ideer til personalet?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogle af dine ansatte spiller golf, kan du give dem golfbolde med tryk 
Dine ansatte får en gave de bliver glad for, samtidig med at du markedsfører din virksomhed overfor en købestærk målgruppe på golfbanen.

Dit logo og hjemmeside adresse vil bliver eksponeret over for mange potentielle Aupair kunder.

God jul

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

bolig-job-plan.dk:
parfume er ikke tosset ....men kan man købe parfume til et andet menneske?

Hvis man ikke kender folks duft præferencer, så er det lidt svært. Det jeg kunne gøre, er at lave en parfumeliste (udfra den prisgruppe man vil give julegave for) også kan folk selv vælge, hvilken en de kunne være interesseret i.

Derefter laver jeg så en bestilling på det også kan man så ellers fordele ud til den enkelte medarbejder ;)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores produkter var måske også en mulighed, hvis du vil have nogle flottere medarbejdere Big Smile

www.StyleGuy.dk - Send os en mail, kan være vi kan diske en rabatkode frem hvis du skal købe til 20 medarbejdere. :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger en del firmajulegaver, og laver også webløsninger hvor medarbejderen selv vælger deres gave.
Min erfaring når folk selv vælger, er at de vælger en gavekurv med øl, vin og lækkerier.

Du kan se mit udvalg af gavekurve her: http://www.wpro.dk/gavekurve.html

Alternativt kan du se vores julegavekatalog med mange forskellige ideér i højre side af forsiden på http://www.wpro.dk/

Kontakt mig på mail, hvis du finder noget af interesse - så giver jeg noget amino-rabat Whisper 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

tak tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)