Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop. Mangler produkter!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bukker og takker for alle dine råd. Det er selvfølgelig noget jeg vil få kigget på når jeg vågner og får fri fra skole en gang i morgen. Hvis du kommer i tanke om mere så sig endelig til.

Emil :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

sendt :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sender jeg en PM... Kom jo lige til at se, det hører slet ikke til i denne tråd! :)

G'nat.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Din tråd handler jo om, at du mangler produkter... Jeg fandt bare nogle ting jeg synes du skulle få gjort noget ved... Det burde jeg have sendt i en PM. (Private Message)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kan tilbyde alle former for maling og rengøringsprodukter. 

Stort set alle varer, der findes i en Farvehandel.  

Mvh

Martin

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil har e-bøger interesse?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har desværre ingen interesse drenge. Det er jeg ked af.

Emil

Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Nu er jeg personligt ikke en iværksætter eller har nogen lign. erfaringer, men jeg er ved at studere International Sales Management, så tør at påstå, at jeg kan pointere nogle ting du måske kan bruge til noget. Og følgende er ikke for at pege fingre, angribe eller lign. men snarere hvad jeg vil mene er konstruktiv kritik, så undskylder hvis du føler dig offended! :) 

For at bygge tillid mellem dig og potentielle kunder, så vil jeg råde dig til at fikse alle små fejl. Hvad jeg lige lagde mærke til var, at du har nogle stavefejl eller også bruger du ikke store bogstaver i starten af et navn. Og som tidligere nævnt, så giver adresse og tlf nr en sikkerhed, så kunden ikke får det indtryk af, at man snyder eller lign. Man skal jo kunne komme i kontakt med dig, hvis der endelig er noget.

Det er godt at du har brugt logoet til PostDanmark, fordi det giver en form for kendskab, men i disse tider plejer alle webshop efterhånden at have det der "E-certificeret" logo. Jeg aner ikke hvordan man får det eller om det koster noget, men jeg ved at der er mange der konsekvent kun handler i webshops der har det, så de ved at de ikke bliver scammet. Som tidligere nævnt, så virker dit domænenavn lidt.. ehm.. ja .. :P 

Anyways

http://www.super-priser.com/paypal/4581335920 Citat fra din Paypal side:

(...) Når du betaler for an vare er alle dine oplysninger sikre og når man bruger PayPal kan man både betale med Visa og mastercard!. 

Ovenstående er der lige nogle få fejl du skal rette der fx. Det er godt nok kun små fejl, som umiddelbart ikke har den store betydning for dine produkter, men for en kundens perspektiv vil det virke uprofessionelt, og hvis der er noget danske forbrugere er afhængige af, så er det sikkerhed/tryghed. 

Da din webshop virker som en hobby, så virker det forståeligt, at folk ikke kan betale med Dankort og Mastercard. Hvis du begynder at se kontoen ender på plus, og du overvejer at bruge mere tid på din webshop, så vil jeg råde dig til at give kunderne mulighed for at betale med Dankort eller Mastercard, fordi alle betaler med det. Det er VIRKELIG sjældent at kunder gider at "yde" en indsats for at købe et produkt. I dit tilfælde, hvis kunden ikke har Paypal, så får du dem indirekte til at oprette en Paypal konto for at de kan "få lov" til at købe dine produkter. Men det er kun i fremtiden, når du får kapital og tid til at investere mere på dit webshop selvfølgelig.

Jeg syntes dog at det er mega cool at du har sprunget ud i det! Håber du får succes og håber du kan bruge det jeg har peget ud til noget ;)

Mvh

DaPham


EDIT: Hov undskyld. Dette var rimelig meget offtopic, som jeg skulle have sendt per pm. Undskyld for det!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

DaPham:
i disse tider plejer alle webshop efterhånden at have det der "E-certificeret" logo. Jeg aner ikke hvordan man får det eller om det koster noget, men jeg ved at der er mange der konsekvent kun handler i webshops der har det, så de ved at de ikke bliver scammet

Der er mange webshops som har sagt at de ikke kan mærke forskel på at bruge med eller uden det logo. Man kan udemærket blive scammet selvom shoppen har det logo.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)