Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en butik eller en webshop der sælger boligtilbehør og brugskunst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller har du viden/erfaring indenfor emnet - så vil jeg rigtig gerne høre din mening!

Jeg har skabt et nyt varemærke med fokus på designtilbehør til boligen og skal snart på markedet med min første kollektion

I den forbindelse vil jeg gerne lave en lille undersøgelse her inde for at være bedst muligt klædt på når jeg launcher den første kollektion.

Håber I kan hjælpe! :)

1)   Hvordan finder du din leverandør?

a)    På design messer

b)    På nettet

c)    Andet?

 

2)   Køber du ind de produkter du sælger eller sælger du ved kommission?

 

3)   Hvor meget tager du i provision?

 

4)   Laver du samarbejdsaftale med dine leverandører?

 

5)   Hvordan bestiller du dine varer af leverandøren?

a)    Via mail eller telefon

b)    Via webshop

 

6)    Hvor lang er leveringstiden ca. når du bestiller varer hjem?

På forhånd tak!

Mvh.

Sigrun

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Messer i DK og udlandet primært. Sælgere henvender sig ofte til os direkte, nogle møder op, nogle ringer og andre sender e-mail.

2) Det er meget sjældent at vi har varer i kommission, til gengæld handler vi oftest med firmaer som hurtigt kan levere genbestillinger efter behov i mindre mængder.

3) Mener du avance eller måske markup? Vores markup ligger oftest mellem 2,5 til 3,0... 2,8 i snit.

4) Nej

5) Primært på messer og ved sælgerbesøg på vores adresse. Løbende genbestillinger pr. telefon, e-mail eller webshop.

6) Det kommer i høj grad an på produktet, leverandøren og tidspunkt på sæsonen. Sjældent mere end et par måneder oftest inden for en uge. De mindre leverandører kan ofte levere næste dag hvis vi bestiller om morgenen.

Mvh Jens

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar Jens! 

1) Hvad foretrækker I? dvs. mail, tlf eller møde op? 

Og ja markup hedder det jo ;) 

Mvh.

Sigrun

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

E-mail... uden tvivl. Der er sikkert andre som foretrækker de andre muligheder, men for os er det den mindst forstyrrende løsning i en travl hverdag. Det betyder til gengæld også at vi har god tid og er koncentrerede når vi sidst på dagen kigger bunken af den slags email igennem.

Mvh Jens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)