Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at udgive Amazon Kindle ebøger

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvordan kan man udgive på Kindle, jeg har skrevet 3 engelske bøger og skriver også en 4er og vil gerne udgive dem som ebøger. Pris at indtjene er ikke vigtig for mig, bare at dele mine historie med andre, med ikke alt for store omkostninger for mig selv. :)

Tilmeldt 12. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Jeg vil gerne have link til dit kursus omk udgivelse af e bøger.. Wink Hed det skillshare!?

Jeg er i fuld gang med at skrive bøger. Hvordan ligger dit salg nu? Hvis det er ok at spørge ... 
Laver du Seo på dine bøger, altså udover på titlen og på introtekst? 

Jeg var inde og kigge på KDP, mht at oprette en profil, og blev lidt tøvende omkring oprettelse af konto. Der var ikke mulighed for at vælge til danmark. Hvad gør man eller hvad vælger jeg så? Du har jo en konto, så det lader sig jo gøre Stick out tongue

Og de der Amazon associate tricks, er den nogle du vil dele, eller kan sende mig info på?? Hvor vigtige er de for salget ..

- Cayenne

Fra København
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Faldt over dit indlæg, da jeg googlede mig frem til hvorvidt - og hvordan - man kan lægge oversat bog (da-en) ind på Amazon Kindle (den ligger i pdf format nu).

Har du et bud på det?

 - Anja Vintov

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Din ebog skal være i tekst format, da den vil blive konverteret til .epub eller .mobi (kan ikke huske hvilken, det er så lang tid siden jeg har gjort det). Pdf duer ikke. Du kan sagtens uploade et helt word dokument, men du ska være opmærksom på formattering. F.eks husk sideskift osv. Du kan uploade din bog, downloade den, og sidde og rette alle fejl igennem, og så gen-uploade, inden du sender den ud.

Håber det hjalp,

Nicklas

Fra København
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER ! tak for hurtigt svar. Jeg kan blot få åbnet pdf'en og overført teksten til et word doc.

Har du evt. et direkte link til hvor man uploader. Jeg har famlet lidt rundt i blinde derinde.

Endnu en gang tak for tiden.

Bh.

Anja

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fire år siden, jeg sidst uploadede. Kan simpelthen ikke huske det. Hvis du Googler det, finder du det nok med det samme :)

Fra København
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK:)

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)