Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal google være bange?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

http://bangit.org/ - det er nu muligt at "bange" ting i stedet for at "google" dem.

Hvad synes du om det? - skal google være bange?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL nej vel? Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det plat Skype-CoolSmile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er chancen større for at jeg Bing'er... Og der er chancen altså meget lav! ;-)

- Alexander Larsen

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da godt med et alternativ til Google.

Skulle Jubii i sin tid være bange for Google?

Der havde svarene nok også været nej.

Eller hvad?  Smile

Mvh. John

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg husker dengang jeg brugte Altavista, og det var kongen af søgemaskiner. Ikke ret mange kunne forestille sig, at nogen ville kunne vippe dem af tronen. Deres forspring var simpelthen for stort. Men så sad et par studerende på Stanford University med en god ide til en søgemaskine. The rest is history, som man siger.

Et andet eksempel er Myspace, hvem havde forestillet sig at en nørd fra Havard kunne skabe et socialt medie større end Myspace? Dengang jeg oprettede en profil på Amino, var osCommerce den eneste open source webshop platform man snakkede om. Nu virker det som om den slet ikke eksisterer mere.

Jeg vil altid tage konkurrence seriøst, og holde et vågent øje med hvad der sker derude. Selv store virksomheder som Google bliver nødt til at tage konkurrence seriøst.

Mvh Carsten

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flot skrevet, men du glemmer bare én "lille" detalje. Jubii, Altavista og de andre firmaer du snakker om var ALDRIG store eller økonomisk stærke som google er i dag. Personligt tror jeg ikke det kan lade sig gøre at slå google af pinden, ikke fordi man ikk vil kunne lave et bedre produkt, men fordi google har alt for mange penge, og alt for mange projekter.

Kommer der en konkurrent til google som er noget værd, ja så køber de dem bare eller begraver dem på en anden måde.

Et godt eksempel er bilen som kører på "vand" (eller hydrogen mere korrekt). Det blev købt op og begravet af Olie-milliadærene, fordi de ikk vil miste deres monopol, til trods for at vi nu kan lave en bil der kører på vand.

Et andet eksempel er facebook.. Hvorfor tror du de betaler Milliarder for at købe virksomheder? That's life.. De rige bliver rigere, og de fattige fattigere.. Tiden du taler om før var slet ikke den samme. Man havde ikk den samme økonomi i det før som man har nu.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler jeg på da de realt får resultaterne fra deres Yahoo/Bing

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:
Flot skrevet, men du glemmer bare én "lille" detalje. Jubii, Altavista og de andre firmaer du snakker om var ALDRIG store eller økonomisk stærke som google er i dag

Penge kan kun beskytte en til en vis grænse. Brugere er ligeglade med hvor mange penge virksomheder har eller tjener, hvis brugere finder en anden virksomheds service bedre, skifter de. Jeg tror kun at brugere er loyale så længe der leveres en god service/tjeneste.

Ville du blive ved med at bruge Google, hvis du gang på gang fik bedre resultater på eks. Bing? Og hvis alle dine bekendte begyndte at snakke om at Bing virkelig var blevet god? Bare for at give et eksempel...

Mvh Carsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:

emcct:
Flot skrevet, men du glemmer bare én "lille" detalje. Jubii, Altavista og de andre firmaer du snakker om var ALDRIG store eller økonomisk stærke som google er i dag

Penge kan kun beskytte en til en vis grænse. Brugere er ligeglade med hvor mange penge virksomheder har eller tjener, hvis brugere finder en anden virksomheds service bedre, skifter de. Jeg tror kun at brugere er loyale så længe der leveres en god service/tjeneste.

Ville du blive ved med at bruge Google, hvis du gang på gang fik bedre resultater på eks. Bing? Og hvis alle dine bekendte begyndte at snakke om at Bing virkelig var blevet god? Bare for at give et eksempel...

Problemet er bare, at Google er snart internettet... Så det kan godt være, at Bing er bedre, men når folk har Gmail, Youtube kanaler, analytics, adwords/adsense, G+ samt alle de andre tjenester, så sidder man ligesom fast i Googles verden. Spørgsmålet er derfor, hvordan skulle en søgemaskine alene kunne overhale Google?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)