Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.... En succes?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er allerede blevet afhængig af amino.dk, virkelig for dårligt jeg ikke tidligere har opdaget dette forum. Er selv selvstændig, så det er kanon for mig.
 
Men kunne da godt tænke mig at vide om der virkelig er "store iværksættere" her i forummet eller er det hele "bare" webshops eller lign? Det ville bare varme hjertet hvis det nu viste sig, at der var store succeshistorier der udsprang af rådgivningen på siden?
 
Jeg må dog ærlig indrømme at forsamlingen her i forummet samt de indlæg og svar der kommer er i meget meget høj klasse.
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ja jeg tror der er mange der er blevet mere eller mindre afhængige af de daglige besøg her på siden.

Jeg tror medlemmerne er fra samtlige grupper. Successfulde iværksættere, nye opstartere, dem som er i planlægningsfasen og så nok også en del som endnu ikke ved om de skal "tage springet".

Tror der kan bidrages med noget fra alle grupper, så stor spredning kan jeg i al fald kun bidrage.


..og så velkommen til :)
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skulle selvfølgelig stå "bifalde" og ikke "bidrage" - jeg må hellere gå i seng.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også ret overbevist om at sammensætningen af brugere er meget bred - der er fra alle størrelser, og i stort set alle faser.

Der er masser af succeshistorier i blandt, ingen tvivl om det :)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En ting du måske skulle have med i baghovedet er, at de såkaldet "kryster" der vises på forsiden, under hvem og hvor mange der er on-line - der er en stor del af dem der har den succes vi alle forsøger, at opnå med vores forskellige projekter og iderigdomme.
 
Der skulle fra pålidlig kilde (Amino´s bagmand) være en del pengemænd der læser med på disse sider og alle vores indlæg - så husk lige at opføre dig pænt ik
 
Et er da sikkert jeg vil da gerne dele både de gode ting og de lidt triste ting med Amino-folket for det kunne jo være der lige pludselig stod en der søgte råd om lige en af de ting jeg ved noget om og så skal jeg bestemt være den første til at hjælpe ligeså godt jeg kan.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må, i forhold til indsatsen, vel være en stor succes endda.
- Som man kan læse i Børsen i dag, skal der nu skydes 24,5 mio  mere i virk.dk. Den har jeg til dato ikke brugt, og såvidt jeg husker fra deMibs sammenligning, er der en del mere trafik på Amino end på Virk :)

... jeg vil endnu ikke tro, at der er store succeshistorier med udspring i siden - den har kun været i gang ét år. Der er dog en del succeshistorier herinde, men de har ikke haft deres start på Amino - det er vel heller ikke et succeskriterie? At man får god rådgivning og tips om ting man ellers aldrig ville finde ud af, er vel også et succestegn.
Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er helt sikkert mennesker med "kapital" som kigger forbi for at se hvad der "rør" på sig derude men flere af dem er annonyme i deres login. Jeg kan kun bifalde at man skal skrive pænt ;-), men det syntes jeg også at der bliver gjort.

Om der er nogle herinde som har "gjort det" stort ...... JA, bestemt.
Flere af dem er faktisk også ivrige bidragsydere.
Forumet er ment som hjælp til selvhjælp og inspiration og der bliver ikke sparet på de gode råd
I bund og grund kan alle være Iværksættere hvis hjertet og energien holder.

Så ..... F... Janteloven og lad os komme igang.
For vi kan godt .....Sæl ;-)
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Det er vel også en succes, at man IKKE går på røven med et projekt fordi man netop har lyttet til alle de gode råd der er her på amino. Jeg har da totalt ændret min kurs efter jeg fandt det her forum. Det tror jeg sparede mig for en stor r..tur.
Endnu en gang tak derude.
Så ja amino er da klart en succes set fra min side.
Så kommer den store kasse succes senere, lige nu er jeg tilfreds med ikke at have smidt en masse penge ud af vinduet.
 
MVH
Nicholas
Nicholas Jensen
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

"... jeg vil endnu ikke tro, at der er store succeshistorier med udspring i siden - den har kun været i gang ét år. "

Tjahh, det vil jeg nu ikke give dig helt ret i! Amino - som jeg næsten har været med på fra opstartstiden sidste år - har gjort en stor forskel for mig! Jeg er ikke specielt aktiv i debatten, men jeg har læst tusinder af indlæg - nogle mere lærerige end andre - og fundet i hobetal af guldkorn. Under min profil krydsede jeg oprindeligt af i feltet ikke iværksætter! Dette er nu ændret!
 
Som så mange andre - tror jeg - i DK, har jeg gennem tiderne haft mange sjove idéer, og ofte tænkt: Ja, det burde man lave, det burde man gøre osv. For 1 1/2 år siden fik jeg, hvad jeg selv synes, er en rigtig god idé omkring udviklingen af en auktionsside! Som med så mange tidligere idéer stod den i stampe - indtil jeg en dag via Euroinvesters aktieforum så et link til Amino! Ualmindelig spændende tiltag var min første tanke, hvorefter jeg skrev et indlæg, hvori jeg efterlyste et danskudviklet auktionssystem! Jeg tror ikke der gik 5 minutter før jeg havde svar fra Martin Thorborg (som jeg af min kone fik at vide hvem er)! Det er da ham fra Jubii, ham med de fede arbejdsforhold, vidste hun! At en så erfaren herre svarede seriøst på mit indlæg, ja det ansporede mig til at arbejde videre der, hvor så mange andre af mine idéer var strandet! For måske var der her det forum, der med kompetente svar, kunne give hjælpe/rådgive med de mange mange spørgsmål en ikke erfaren iværksætter stiller sig selv! Det har jo i dag vist sig, at Amino har udviklet sig til netop at være et hjælpende - informerende og kontaktskabende netværk - for alle! Sådan må vi hjælpe hinanden med at det forbliver!
 
Skal jeg ramme hovedet på sømmet, er Amino for mange nuværende - og kommende iværksættere - det forum, der giver brugeren muligheden for at føle sig som del af en gruppe! Iværksættere står jo ellers ofte alene! Amino har med tydelighed bevist, at det at være iværksætter åbner døre i DK, og at seriøse idéer mødes med velvilje, også fra det etablerede erhvervsliv! Dette er i hvert fald de erfaringer, jeg har gjort mig...! Jeg kan ikke få øje på de store besværlighedermed der skulle være forbundet med at være iværksætter,  men jeg har selvfølgelig også haft muligheden for at læse mig til de erfaringer, som nogle har brugt et halvt liv på at opnå, eller for den sags skyld tusinder af kroner - via Amino!
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlighed var længst, så derfor får du lige mit besyv med angående denne sag.

Jeg er faktisk lidt skuffet over kvaliteten af indlæg og spørgsmål. Jeg ved at man skal lade være med at generalisere MENNNNN. Grund ideen med Amino er faktisk ganske god, men som selvstændig med 5 iværksætterår på bagen er det ikke lige stedet som invitere til at mere etablerede iværksættere vil bruge deres/vores sparsomme fri og arbejdstid. Det tager focus og mangler relevant forretningsmæssigt modspil efter min ydmyge mening.
 
Derfor får man en masse "ihhhh hvor vil jeg gerne lave noget iværksætteri" (jeg tror jeg laver en webshop, så kan jeg også samtidig klare min skolegang)
 
Jeg ved godt det lyder lidt som det sure opstød, men det er mit første indtryk af dette forum. Naturligvis er der få undtagelser, i know i know.
 
Side 1 ud af 6 (51 indlæg)