Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på Amino

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

e-bil.dk:
Er vi ikke enige her? hvad er så noget sludder? Forummet er den største værdi for Amino og det ved du godt ;-)


Sgu da ikke uden indtægter.
Du kan ikke skille tingene ad.
Hvad er vigtigst i en bil. Motoren, hjulene, rattet???
Det giver ingen mening.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mrtin: Så faldt jeg alligevel igennem og har allerede brudt mit "løfte" om at stoppe i tråden, men når der kommer noget seriøst og væsentligt ind i debatten (langt om længe), som må jeg til stavepladen - æren i behold eller ej.

Martin Thorborg:
Medlemmer "betaler" ved at hjælpe hinanden og se reklamer/betale medlemsskab og får så netværk, viden, underholdning og meget andet.
Den del du kalder "hjælper hinanden" bidrager jeg så rigeligt med, både offentligt i forum og i det skjulte, ved at støtte iværksættere med penge. Din præmis for at betale er imidlertid ikke relevant for mig. Da jeg ikke har brug for de konkrete fordele ved et Plus-medlemsskab, vælger jeg det fra. Og HER kommer den interessante og yderst relevante debat: Er man MORALSK forpligtet til at betale for et medlemsskab?

Martin, du har været så mange år i branchen, at du må kende vilkårene på det uregerlige internet. Utallige mennesker (jeg aner ikke hvor mange) bruger en Add Blocker. Derved afskæres bl.a. online aviser o.a. fra reklameindtægter. Sådan ER dét bare. Det er det der kaldes markedsvilkår. Moralske forpligtelser gælder ikke i dette brutale spil. Skulle jeg føle mig moralsk forpligtet til at blive overdænget med reklamer, når jeg flere gange dagligt browser Jyllands Posten og Politiken? Gu' vil jeg da ej!

JP og POL véd at Add Blocker findes og bruges. Om de vil fortsætte med deres gratis service, er HELT og ALDELES op til dem! Ligeledes med Amino. Du KAN sgu da ikke forvente og forlange, at vi (staves J-E-G) skal vide noget som helst om HVAD der betaler for din husleje, seks ansatte m.m. At reklamer er en del er oplagt, men undskyld mig: Du kan ikke tvære den af på mig for forlange, at JEG skal kunne gennemskue Aminos indtægtskilders indbyrdes rangorden.

Nu kan det alt sammen være lige meget, da jeg under alle omstændigheder forlader Amino, men at skræmmescenariet - at mere og mere bliver skjulr bagved betalingsmuren, er altså ikke et særligt Amino-problem. Det gælder ALLE der har en interesse i at komme bredt ud og tjene på gyngerne, hvad de mister på karrusellerne. Kan forretningensmodellen ikke holde, må den falde; sådan er dét bare!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fastholder at moral vel ikke er det værste og er man glad for Amino behøves man naturligvis ikke betale plus hvis man ikke har brug for det - men kan godt vise forum den høflighed at undlade adblocker på det forum.

Hvad aviser angår så er der stærke overvejelser om at kræve betaling for online. Jeg mener Berlingeren allerede nu lukker for adgang til artikler efter ?? 5 eller 10 gange på en måned ?-  Du har nu brugt din gratis ration - vil du ser flere artikler kan du købe xxxx osv

Det kommer givet at brede sig, og ganske mange gratis sites er afhængige af reklameindtægter - eller må ophøre med at være gratis helt eller delvist.

Jeg kører adblock frit amino i respekt for forum og ser det gerne vokse og knopskyde.

Jeg må sige, at jeg ikke synes jeg overvældes over antal reklamer - heller ikke når jeg tester at køre uden at være inlogget, så jeg synes det er at gøre et meget lille problem - ønsket om kør adblockfrit på amino - til noget meget stort og principielt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Din præmis for at betale er imidlertid ikke relevant for mig. Da jeg ikke har brug for de konkrete fordele ved et Plus-medlemsskab, vælger jeg det fra. Og HER kommer den interessante og yderst relevante debat: Er man MORALSK forpligtet til at betale for et medlemsskab?


Jeg har jo netop sagt at jeg på ingen måde forventer at folk betaler for et medlemsskab, men det mindste de kan gøre er at se reklamerne.
Gør de ikke det, bliver jeg nødt til at tage penge for tingene, og det gør vi så.

Så jeg piver ingen steder, jeg har bare ret til at blive irriteret over at du ikke vil bidrage og så oven i købet bruger vores ressourcer på at få hjælp til det.

 

Fjollert:
Du KAN sgu da ikke forvente og forlange, at vi (staves J-E-G) skal vide noget som helst om HVAD der betaler for din husleje, seks ansatte m.m. At reklamer er en del er oplagt, men undskyld mig: Du kan ikke tvære den af på mig for forlange, at JEG skal kunne gennemskue Aminos indtægtskilders indbyrdes rangorden.


Det forventer jeg heller ikke, derfor fortæller jeg det, for at du forstår at vi har nogle omkostninger, for det virker ikke som om du har forståelse for det.

Nå lad det ligge, vi skal nok hente pengene hjem på den ene eller anden måde, men hvis folk undrer sig over at mere og mere koster penge, så ved de nu hvorfor.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Så jeg piver ingen steder, jeg har bare ret til at blive irriteret over at du ikke vil bidrage og så oven i købet bruger vores ressourcer på at få hjælp til det.
Om du har "ret" til at blive irriteret? Hmmm, næh - egenlig ikke efter min mening, men jeg forstår da godt at du ærgrer dig. Men lad mig lige anholde en enkelt ting: Jeg har IKKE brugt Amino-ressourcer (bortset fra 1/100.000 del båndbredde) for at få selskabets hjælp til at omgå reklamerne. Mit indlæg er bragt i "Café og hygge" og her er Amino-medarbejdere og chefen altså ikke forpligtede til at svare. Jeg HAR erkendt, at det nok ikke lige var mit mest elegante indlæg her på sitet. Undskyldninger og beklagelser er jo, bare inden for de seneste uger, blebet så udvandede begreber, at de er indholdsløse. så dem vil jeg spare jer for.

Stor respekt for... og alt det gøws man sædvanligvist fyrer af i den anledning. Jeg mener det sgu, men derfor kan vi vel godt ta' en fægtekamp, ikk'?

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hobby og hobby? ved jeg nu ikke, jeg drømmer skam på at blive lige så stor som eks. Bilbasen :-) men ikke for hver en pris, måske når jeg det? måske ikke? jeg prøver skam hver dag men har måske ikke evnerne til det? det er derfor jeg leder efter folk som kan hjælpe til med mit projekt? du klarede det vel heller ikke alene?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Hvad aviser angår så er der stærke overvejelser om at kræve betaling for online. Jeg mener Berlingeren allerede nu lukker for adgang til artikler efter ?? 5 eller 10 gange på en måned ?-  Du har nu brugt din gratis ration - vil du ser flere artikler kan du købe xxxx osv
Jeg bruger disse tjenester hver dag uden blussel. Hvis de lukker eller begrænser, så er det fint nok for mig. Der står jo ingen steder skrevet, at jeg har RET til at læse gratis aviser på nettet, men når de nu byder sig til ...

Jeg er, med andre ord, revnende ligeglad med om nogen taber penge på at smide gratis ting på nettet. Den model har været testet i nogle år nu og de færreste har formået at forvandle den nye kanal til noget positivt. Det må de så tage ad notam og trække sig. jeg vil ikke savne dem eet sekund!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal det man ikke få det til at lyde som om at det er en dårlig forretning at have en nyhedsside som ekstra bladet, de vil bare tjene flere penge da deres reklameindtægter er faldende. De har massere af online læsere og dem bruger de til at "presse" penge ud af div firmaer som har en reklame på deres side, det gør alle andre hjemmesider, så lad nu være med at ligge det ud til at mange brugere som ikke fysisk ligger penge i kassen er en dårlig ting, for det er det bestemt ikke.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey... det er en joke. Det er som at diskutere med èn der lige har stjålet i en butik, og som nu vil have løn for det. Det er fjollet, han er fjollet, det er spild af tid. Tid er penge. Tid er kærlighed til andre mennesker.

Dette var et digt af Jimia Hassan

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)