Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har "opdateret" hundeshoppen - giv kritik og få rabat :-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Når jeg klikker ind under kattetilbehør finder jeg "hundesenge"....

Hvis det er de samme I sælger til både hund og kat, så kunne I nøjes med at kalde dem for senge! 

Hej Fru Hartmann,

Ja, det er vidst en smutter - tak for påmindelsen! Smile

Kan jeg tilbyde dig en rabat på nogle af vores produkter?

Mvh. Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg faldt lige over denne sætning

" Vi regner med snart at kunne tilbyde forsendelse som brev (uden forsikring) på mindre pakker "

Nu ved jeg ikke om du forsøger at fraskrive dig ansvaret, men det kan man ikke.

 

Hej Jesper, tak for dit indspark.

Er det ikke sådan, at det er modtageren som skal "bevise" at jeg ikke har afsendt brevet?

Alternativt ved du hvad muligheder man har med denne forsendelsesform - vi vil jo heller ikke tages med bukserne nede af kunden Smile

Mvh. Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:
Er det ikke sådan, at det er modtageren som skal "bevise" at jeg ikke har afsendt brevet?

 

Det ville modtager få temmelig svært ved :)

Nej, bevisbyrden ligger hos shoppen, og den kan du ikke løfte hvis du sender uden tracking..

Nu sender jeg ikke selv breve - kun pakker - men jeg tror de der sender breve simpelthen indkalkulerer et vist svind...

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg behøves ingen rabat - spar du den til en anden! ;-) 

Jesper Laugesen:

Nu sender jeg ikke selv breve - kun pakker - men jeg tror de der sender breve simpelthen indkalkulerer et vist svind...

Spot on. Hvis du ikke ønsker at stå med bevisbyrden er du tvunget til at sende med tracking hos PostDanmark eller benytte GLS eller lignende. :-) 

God weekend! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdager lige ved at besøge siden at jeg som det første får smidt et spørgeskema i hovedet, hvor i jeg bliver spurgt til hvad jeg synes om siden. Det er af gode grunde lidt svært når man ikke har haft tid til at se den ;) 

Ellers ser det super godt ud!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes slideshowet er irriterende. Jeg kan ikke vælge hvilket slide jeg vil se, og det skifter ret hurtigt.

Umiddelbart fint logo - Men lidt uskarpt?

Når jeg scroller ned på en produktside, hvor der er et produkt med rabat, følger den lille røde boks med rabatprocenten med ned - Virker lidt mærkeligt.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

- Menuen er lille og kun placeret ude til venstre. Overvej en topplacering.

- Hvilken type trafik lander på forsiden? Hvis det er folk der skal fristes, så overvej nogle produkter/kategorier som ikoner/billeder.

Det burde kunne få bounceraten til at falde markant.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en side med fristende produkter til meget gode priser, set med mine hundeejerøjne.

Jeg tror, I med fordel kan gøre lidt mere ud af produktbillederne.

Mange af produkterne bliver ret små og lidt svære at bedømme, både fordi billederne ikke er helt klare (bedre lyssætning?) og fordi produktet ikke fylder hele billedfladen ud - der er meget råhvid baggrund omkring mange af produkterne. Så en tættere beskæring omkring motivet, eller evt. fritlægning, vil fremhæve produktet bedre.

Endelig savner jeg lidt flere oplysninger til det enkelte produkt, f.eks. hvilke materialer er det fremstillet af, kan hundekurven eller betrækket vaskes m.m.? Det ville også være til stor hjælp med eksempler på, hvilke hunderacer de enkelte ting passer til størrelsesmæssigt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Hej igen.

Jeg behøves ingen rabat - spar du den til en anden! ;-) 

Jesper Laugesen:

Nu sender jeg ikke selv breve - kun pakker - men jeg tror de der sender breve simpelthen indkalkulerer et vist svind...

Spot on. Hvis du ikke ønsker at stå med bevisbyrden er du tvunget til at sende med tracking hos PostDanmark eller benytte GLS eller lignende. :-) 

God weekend! 

Hej igen, tak for jeres inputs - og tak for redegørelsen vedr. brevfragt Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Synes slideshowet er irriterende. Jeg kan ikke vælge hvilket slide jeg vil se, og det skifter ret hurtigt.

Umiddelbart fint logo - Men lidt uskarpt?

Når jeg scroller ned på en produktside, hvor der er et produkt med rabat, følger den lille røde boks med rabatprocenten med ned - Virker lidt mærkeligt.

Tak for dine indspark - rettede lige den "boks" der kører op og ned, det skal selvfølgelig være i orden Smile

Jeg tror du har ret i logoet, når jeg stirrer lidt på det kan jeg godt fornemme det du snakker om.

Mange tak for inputs - må jeg byde dig på en rabat?

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)