Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tilrettet funktion på brugtannoncer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 På Brugtannoncer.dk er det fra i dag blevet muligt, at indrykke en annonce med det samme, uden først at oprette sig som bruger. Brugerkontoen bliver oprettet i samme øjeblik man har oprettet en annonce.

Det er dog blevet lidt på bekostning af overblikket på siden, der samtidigt fungerer som login-side - og som side til blot at oprette sig om bruger. Men spørgsmålet er om det er blevet for rodet eller om det går ! Det skulle jo nødigt betyde, at man hverken gør det ene eller det andet og blot opgiver og forlader siden Tongue Tied

Er der nogen, der vil give lidt feedback på det?

Login / indryknings-siden er på denne adresse: http://www.brugtannoncer.dk/login.php

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke dårligt.
Det ser da ud som om det fungere okay, da der er 5 annoncer oprettet bare i dag.  

Den kritik som jeg vil komme med er at du brude prøve at minimere noget af al den tekst der er før indtastningen. Selvfølgelig skal du gøre det klart hvad forholdene er, men gør det også enkelt for kunden at indtaste.
Inde fra login.php virker det også næsten umuligt at komme tilbage til forsiden. Gør din header til et index link.

Hvordan har du reklameret for din service?  Har du nogensinde overvejet arbejdssamtaler?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritikken.

Du har ret mht. teksten - den skal nok barberes lidt mere.

Mht. forsiden er der godt nok på alle undersider en "Forsiden"-knap, men den ses åbenbart ikke altid. Så tak for det - vil gøre toppen til forside-link.

Reklame er via egne andre sites + Adwords i perioder. Er ikke helt med på hvad du mener med arbejdssamtaler?

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes, at det ser godt ud og nemt at finde rundt på siden... super cool ide Yes

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Erichsen:

Tak for kritikken.

Du har ret mht. teksten - den skal nok barberes lidt mere.

Mht. forsiden er der godt nok på alle undersider en "Forsiden"-knap, men den ses åbenbart ikke altid. Så tak for det - vil gøre toppen til forside-link.

Reklame er via egne andre sites + Adwords i perioder. Er ikke helt med på hvad du mener med arbejdssamtaler?

 

 

 

Jeg så godt 'forside' knappen, men jeg mente bare at den ikke var synlig nok.

Jeg mente samarbejdsaftaler (jeg er lidt ordblind). Tænkte også på dine andre sites. En aftale med rekruterrings firmaer kunne bringe mange penge ind.

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, pyha - troede lige der var et begreb jeg helt havde misset Wink

Ja, der kan helt sikkert gøres mere for at trække besøgende ind. Hvis du har nogle gode konkrete bud må du meget gerne skrive en personlig meddelelse.

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)