Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Doner en julegave til trængende enlige studerende forældre!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminos

Vi har i år oprettet et lille julelegat til enlige forældre, der er under uddannelse.

Legatet kan findes her:

http://linkbuilding-backlinks.dk/legat/

Vi har fået 7 ansøgnninger, og det har ikke været sjovt at vælge den der skulle modtage legatet - det har i lige så høj grad været et fravalg af enlige forældre, hvor vores lille legat på 1000 kroner virkelig kunne gøre en forskel. Så tænkte jeg lige ville høre om jeg kunne skaffe noget til alle de her enlige forældre, der har søgt, da det gør helt ondt i maven på mig at sige nej til alle disse værdigt trængende ansøgere.

Derfor rækker jeg ud her: Jeg ville høre om der var nogle af jer, der kunne tænke jer at støtte de resterende 6 ansøgere på den ene eller anden måde. Vi vil naturligvis skrive på den ovennævnte side at følgende virksomhed x har støttet med x i 2013.

Donationer kan både være gavekort (helst til noget der er relevant for enlige forældre, der skal forsøde julen) eller egentlige pengegaver (husk da det er legater til studerende er de ikke skattepligtige), og for at I skal vide det ikke er et scam, så vil I naturligvis selv donere direkte til legatansøger. Dog kan vi ikke vise ansøgninger, da det er et brud på den tillid og fortrolighed, der skal være mellem legatsøger og legatudbyder i denne lidt følsomme kontekst.

Håber det har jeres interesse!

PM mig eller skriv her.

Mvh

Laust

PS: Har lagt den i tilbudskategorien, da jeg tænker der er noget brandvalue i det her - men var noget i tvivl om hvilken kategori det her indlæg hørte til!

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)