Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Accept af bud før deadline: Er det OK?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det OK at acceptere bud på en opgave oprettet på Amino Freelancer inden deadline for bud er nået?

Personligt mener jeg at man, af respekt for andres tid, bør vente med at acceptere et bud ind til deadline for bud er nået. Ellers er tiden jo spildt for dem der er, og har været, i gang med at estimere opgaven, men endnu ikke har afgivet bud.

At afgive et realistisk og gennemtænkt bud kan være tidskrævende, og det er irriterende at opleve, at udbyderen af en opgave vælger en leverandør på et tidspunkt hvor man ellers troede man havde god tid til at vurdere opgaven nøje og komme med et seriøst bud.

Hvis man skal til at afgive forhastede bud, blot for at være sikker på at nå det inden udbyderen vælger leverandør, vil buddene blive useriøse og i mange tilfælde ikke holde stik – til stor irritation og ærgrelse for enten udbyder (som bliver faktureret mere end først antaget) eller freelanceren (som bliver underbetalt).

Hvad mener I? 

Og kunne der gøres noget for at stramme op, så opgaveudbydere venter med at acceptere bud ind til deadline er nået?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46477
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvem skulle kontrollere det? Man siger bare ikke noget men accepterer - det tror jeg ikke kan "lov"reguleres, men jeg synes som du, at det er god stil at lade tiden gå til udløb inden accept i de fleste fald. Sidder man og regner på noget kan man også henvende sig og sige, at man har set udbud og man kommer med tilbud når man har regnet færdigt.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)