Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer haves: struktur og praktisk bistand søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dygtige folk.

Jeg har en idé.
- Flot.

Men jeg ved også at det kan være guld værd at spare med folk. Så jeg håber lidt på at I kan give et par råd med.


Min plan er at få bygget en hjemmeside op med indhold til de vigtigste mennesker på kloden - børnene.
En side som skal være gratis at hente indhold fra.
Indholdet skal være lydbøger og musik til børn, som forældrene kan klikke "Play" på.

- Hvor kommer indholdet fra?
Tak fordi du spørger. Indholdet kommer fra et lille hold af udvalgte og mig - som forfatter og indspiller.

- Havde du tænkt dig at blive rig af det?
Nu er mit udgangspunkt ikke at blive rig. Men jeg ville gerne kunne have en indtægt som står i mål
med antallet af timer som plantes i projektet.
Pengene skal komme af reklameindtægter, passende reklamer som vises på siden
- eller alternativt indsættes i start/slut af lydfilerne.

Idéer forbliver blot luftkasteller hvis de aldrig efterprøves.

Streaming eller download?
Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal håndtere selve filerne. Det er jo let nok at uploade MP3-filer,
og forsyne siden med en stor fed "Play" knappe ud for titlen.
Men hvad er bedst - en streaming som eks. youtube, soundcloud eller noget tredje, eller blot direkte
link til selve filen?
Fordele ulemper med kapacitet hvis der er mange besøgende?

Besøgende: usage summary = 0 hits / 0 visitors.
Ja, det er jo et problem. Naturligvis starter jeg op med 0 besøgende. Hvilket naturligvis gør at der
ikke står mange reklamesponsorer i kø i indbakken. Så hvordan booster man eventuelt starten?
Tænkte det hele skal kobles op med en tilhørende facebookside som jo på en måde kan virke som
en accelerator.

Udgifter: Til Hosting & Web, ja. Til Indspilning og produktion, nej.

Jeg vil ikke påstå at jeg har opfundet den dybe tallerken, slet ikke - jeg har en ydmyg tilgang til projektet.
Men har en vis erfaring med historier, indspilning, musik - som jeg brænder for og håber at kunne forene med luftkastellet.

Har du nogen tanker?

Mvh Kitewiper.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)