Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.fretrailer.dk, feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino's

 

Vi har igennem de sidste 3 år arbejdet med freetrailer.dk, Gratis udlejning af trailer.

Vi kunne godt tænke os, om alle i amino´er ville give jeres mening tilkende, med hensyn til brugervenlighed og overskuelighed, får du lyst til at låne en trailer gratis - hvis ikke hvorfor? Er der noget der mangler?

Al ris og ros er velkomment.

 

Med venlig hilsen

Aksel Ambjørner

www.Freetrailer.dk 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en gang brugt jeres service, via Ikea i Tåstrup, men da jeg afleverede traileren igen kunne jeg ikke få en kvitering på den forsikring jeg havde betalt, til mit bogholderi. Så jeg gider ikke bruge jer igen - jeg kan ikke handle med et firma der ikke vil skrive kviteringer for de penge de modtager!

Fra København NV
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Tak for din gode pointe,

Det behov som du beskriver har vi løst, ved at lave en selvbetjeningsfunktion på vores hjemmeside. Således at det er muligt for vores kunder at udskrive kopier af Deres reservation, udlejningskontrakt samt afleverings kvittering. I øvrigt får alle kunder en kopi, pr e-mail af alle transaktioner som forskrevet af e-mærket (E-handelsfonden)

Dog har det altid været muligt at bede ekspedienten ude hos IKEA eller andre af vores samarbejdspartner om en kopi af sin kvittering, eller ved telefonisk henvendelse til vores kundeservice, som så derefter har kunne eftersende den til kunden.

Er selvfølge ked af at du har haft en dårlig oplevelse med Freetrailer.dk, det kan vi ikke dog ændre på men blot håber at du har været en af de få.

Til orientering så har vi netop gennemført en analyse blandt alle vores kunder der viser en kundetilfredshed på 98,7 %.

med venlig hilsen

Aksel Blomgren Ambjørner
www.freetrailer.dk

 

 

 

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aksel

Jeg er lige selv inde for at bede om feed-back på min egen hjemmeside, da jeg faldt over dit indlæg - for faktisk sad min kæreste og jeg for 14 dage siden og skulle bruge en trailer til at flytte nogle ting fra København til Tversted.

Grunden til at vi fravalgte freetrailer og istedet brugte en kassevogn var, at fik blev gjort opmærksom på telefonisk, at hvis traileren var bestilt til afhentning kl. 11.00 så var det kl. 11.00 præcis og ikke hverken før eller senere.

Og da jeg først havde 3 børn, der skulle afsted plus jeg skulle køre fra Fjerritslev til Randers for at hente traileren, så synes vi det blev for presset.

mvh Ulla 

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det behov som du beskriver har vi løst, ved at lave en selvbetjeningsfunktion på vores hjemmeside.

Sorry, men når jeg står i en butik (i det her tilfælde Ikea) og køber en vare, så vil jeg altså have en kvitering. Jeg gider helt ærligt ikke, at skulle hjem bagefter og printe den ud.

> Dog har det altid været muligt at bede ekspedienten ude hos IKEA eller andre af vores samarbejdspartner om en kopi af sin kvittering,

Det er muligt det er jeres politik, men det ved medarbejderne i Ikea så ikke. De nægtede hårdnakket at give mig en kvitering, og fraskrev sig ALT ansvar for den service, som de ellers selv står der og sælger. Det er bare ikke godt nok!

Det er ikke nok at lave retningslinier for hvordan ens virksomhed skal køre, man bliver også nødt til at sørge for at de folk der forhandler ens produkter følger reglerne. Min kontakt med Freetrailers er foregået gennem Ikea og de har givet mig en ekstrem dårlig oplevelse med det. Så deres dårlige service skader jer - uanset om det var hensigten fra jeres side at jeg skulle betjenes på den måde eller ej.

Fra København NV
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ulla,

Der er indlagt en buffer på 60 minutter, dette skulle du have haft bedsked om. Jeg kan se at der er et par processer jeg lige skal have tjekket op på.

 

Men du bestemmer selv hvornår du ønsker at afhente, det er kun afleveringstidpunktet vi holder fast på, dette er en del af konceptet. 

 

Men tusinde tak for input.

 

Hilsen

Aksel Blomgren

www.freetrailer.dk 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her lige lidt kommentarer:

De enkelte spørgsmål under :"Gode råd inden du lejer" bør være links i sig selv.

Der er links på jeres lille Danmarks kort, men min tålmodighed slap op, selv om jeg blev lidt nysgerrig, for lige at se, hvem MLS er, men jeg ventede flere gange flere minutter på at siden skulle opdatere, og så slap min tålmodighed op.

Det er hypotetisk, om jeg ville låne en trailer, I har ingen i Vestjylland, men omvendt enhver Vestjyde med respekt for sig selv, ejer da en trailer, ellers gør naboen Big Smile, og her låner man bare af naboen.

Dernæst har jeg det lidt sådan, at gratis er gratis, og så forekommer 39,- som et latterligt beløb at skulle betale for en forsikring, ligesom jeg syntes, jeres betingelser med depositum virker lidt uigennemskuelige. Kan det betale sig i administration at opkræve 39,- kroner?

Selvfølgelig er det OK, at traileren skal leveres tilbage ren, men I skriver lige så ren, som den var ved modtagelsen, og der har jeg så et forbehold mod, om traileren så også er ren, når man låner den. Det kan da vist nemt give en masse diskusioner. Og hvis en kunde leverer en meget beskidt trailer tilbage, hvordan kan I i det hele taget gøre en trailer ordentlig ren for 100,- kroner?

 

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)