Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ENGROS: Mode og accessories søges !

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

kan du sende mig en mail på info@cute-cool.dk vedr. salg af dine smykker

hilsen annette

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej..

kan jeg få mulighed for at se hvad du har tilbage af smårester

Hilsen Annette

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Så lige din besked.. Kan jeg muligvis også få en mail tilsendt med dine varer og priser/billeder

Mange hilsner

Annette

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ther

Må jeg spørge dig om hvor du vil importere fra - eller hvordan du har fundet de producenter /fabrikker eller engros steder du vil købe fra. jeg står selv og er åbnet en shop med tøj mm og har været en tur i Paris for at købe engros.. Jeg kunne godt bruge at finde leddet længere bagud eller længere endnu, så jeg kan købe mine ting endnu billigere - men det er svært at finde.. 

Hvad har du søgt på for at finde dem.

Mange hilsner Annette

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vælger du at importere selv, så ved ikke hvor relevant det er ;)

Men jeg kan godt være behjælpelig med salg af parfumer (kosmetik og skincare på vej) og i opstart af et eventuel samarbejde behøves der ikke nødvendigvis at købes ind til lager, da jeg sagtens vil kunne tilbyde dropshipping.

Du kan kontakte mig: mark@parfume-s.dk hvis det kunne have interesse....

mvh Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
cute-cool:

hej Eric



Jeg faldt ogås over tråden her - jeg er godt i gang med at købe engros - har lige været i paris og købe tøj til kvinder af forskellig art.. jeg ser at du har kontakt til nogle tradiing firmaer som jeg vil høre, om du vil fortælle lidt mere om. jeg ønsker at gå leddet eller et par led længere væk fra gaderne i paris hvor man købe engros og derved få købt ind til en endnu billigere pris, hvis det er muligt. Det kommer mine kunder til gode.. Kan du hjælpe mig



Evt skrive på info@cute-cool.dk
/*
(function(){try{var s,a,i,j,r,c,l,b=document.getElementsByTagName("script");l=b[b.length-1].previousSibling;a=l.getAttribute('data-cfemail');if(a){s='';r=parseInt(a.substr(0,2),16);for(j=2;a.length-j;j+=2){c=parseInt(a.substr(j,2),16)^r;s+=String.fromCharCode(c);}s=document.createTextNode(s);l.parentNode.replaceChild(s,l);}}catch(e){}})();
/* ]]> */



mange hilsner


Annette Errington



Hej Annette

Der er sendt en mail til dig.

Mvh

Eric J. Christiansen
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)