Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af faktura fra udenlandske tjenester

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er ved at lave regnskab og står lidt i stampe, når det kommer til mit bookingsystem, som jeg kører gennem "Checkfront" og er et amerikansk selskab jeg betaler til via min erhvervskonto på Paypal

Jeg betaler månedligt et bestemt beløb, men på min faktura står der ikke moms eller andet end det beløb jeg betaler. Skal man så forstå det sådan at jeg ikke kan få fradrag for moms og jeg så bare skal kreditere min "Bank" i bogføringen og så lade momsen være?

Håber i kan hjælpe :-)

Bentley!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal jo ikke faktureres moms når du køber fra udlandet som virksomhed så du har ikke moms at trække fra- Du skal bogføre og momsangive som ydelses køb verden = på begge sider af moms som du kan se her - og du skal absolut angive det, selv om det ikke betyder noget for dig økonomisk, ellers kan du ikke trække omkostningen fra lovligt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/moms-ved-import.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret John. 

Jeg har nemlig samme "problematik" med Google Adwords, Facebook Ireland mm. som alle er udenlandske tjenester. Jeg prøver dette og ser om jeg kan få det til at give mening. 

God aften. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)