Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udgifter ved ansat :) hvad skal det koste i alt ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg har idag snakket med en mulig storkunde der har behov for vi går 2 mand i 1 mdr alle dage, mit spørgsmål er dog hvordan jeg skal finde den rette timepris for kunden.

De benytter vikarfirma nu, men vil istedet have mit firma til at fakturere.

hvad skal jeg tage højde for af udgifter til den ansatte ? pension?, Ferie? sygepenge? 

Lad os antage timeløn er 107,- hvad kommer så oveni, af alt...

Håber i kan hjælpe mig på rette vej

/Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tage hensyn til pension hvis du betaler det, ellers jo ikke, men ja til ferie, betaling ved sygdom. Der bruges lidt forskellige tal, også alt efter om man medtager barsel f.eks., men jeg ville bruge + 35% ca (ferie i sig selv ca 13% - sygdom ukendt men de 35% vil generelt absolut række fint - men du skal vel gerne tjene på de ansatte, så meget under 200 kr i timen ville jeg da ikke overveje.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det er blot ansættelse i ca. 30 dage, derfor jeg er lidt nervøs for at glemme noget..

Jeg ved virkelig ikke hvad sådan vikarfirma tager for at sende en vikar ud til forfaldent arbejde..

Andet end vikaren får lige over hundre i timen

Men 200,- + moms er det ikke meget ? Synes nogen skriver dansk arbejdskraft fra 160,- + moms

er virkelig i vildrede, vil gerne have opgaven, men hellere ikke underbyde mig selv

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Randers Totalservice:
Men 200,- + moms er det ikke meget ?

Du tager bare din egen løn og ganger med 2. Jeg formoder du selv er en af de 2 mand ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Randers Totalservice:
Men 200,- + moms er det ikke meget ?

Du fokusere for meget på prisen, og for lidt på værdien af dit arbejde.

Hvem er billigst; en mand der udføre en opgave på 1 time á 200,- eller en mand der udføre samme opgave på 1½ time á 180,- 
Du ved bedst hvor meget tid i skal bruge, og kvaliteten af jeres arbejde. Hvis du er dygtig og hurtig, så skal du jo sælge din højere timepris på en lavere totalpris.  

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Fra  QINO. Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Randers Totalservice:
Men 200,- + moms er det ikke meget ?

Du tager bare din egen løn og ganger med 2. Jeg formoder du selv er en af de 2 mand ?.

Det vil jeg også mene er nogenlunde rimligt.

I tidligere tider sagde man løn + 60% dækker udgiften til den ansatte. Om man stadig bør gøre det, har jeg ikke regnet på. :)
Med udgangspunkt i dette, så skal du også have fortjeneste til virksomheden. Er det 40% værd?

Hvis du ikke mener det, så hvorfor ikke?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu ved jeg (ved at gå som håndværker, da jeg er uddannet smed) at vi koster et sted mellem 280-450,- i timen.. de 280 er vel og mærket lærlinge :) så at du kvittere 200,- i timen for en medarbejder er ikke galt skulle jeg mene :)

Samtidig med det, skal du jo ha noget medarbejder forsikring af en art, hvis du nu skulle få klippet alle 10 fingre af manden :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Qino:

Michael:

Randers Totalservice:
Men 200,- + moms er det ikke meget ?

Du tager bare din egen løn og ganger med 2. Jeg formoder du selv er en af de 2 mand ?.

Det vil jeg også mene er nogenlunde rimligt.

I tidligere tider sagde man løn + 60% dækker udgiften til den ansatte. Derpå skal du også have fortjeneste til virksomheden. Er det 40% værd?

Hvis du ikke mener det, så hvorfor ikke?

Jeg forstår Michaels indlæg som - Mikkels løn x2 fordi de nu er to mand, og ikke kun en. Og ikke at han skal tage 200% af sin egen løn for den ekstra ansatte. 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fokusere på prisen fordi det faktisk er mig og anden vikar der er tilbudt og gøre det igennem mit firma istedet for som vikar.. De vil spare udgiften ved det treparts firma.. Derfor jeg har fokus på pris, samme to mand de stadig får ind :)

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det i siger er at får den ansatte f.eks 107 i timen skal jeg ligge ca 40% oveni til ferie, sygdom og sådan ting ?

Så vi ender på ca 150,- pr time for udgifter til medarbejderen ??

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)